lotje ijzermans ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:21 schreef ranja het volgende:
Ear Song is een gaaf nummer. Gehoord bij Fons & Lotje. Waar staat die op?
Juist. In Nozems a go go. Heette daarvoor De Wilde wereld. Toen met Bram van Splunten ipv Lotje Ijzerman. Jaap Boots nam het daarna van haar over. Geweldig programma.quote:
Bestaan die nog ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Ulx het volgende:
Nog maar een cover van een Bevis Frond pareltje.
Helden-gig op Roadburn 2009. Coole band.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef Ulx het volgende:
The Outskirts of Infinity coveren de Frond. Bari Watts heeft uteraard vaak genoeg met de Frond gespeeld.
Ik vind hem erg sterk. Een typische Frond plaat, misschien wat minder Hendrixiano gitaar freakouts dan op zijn vroegere albums, maar er staan juweeltjes op. Een van de sterkere platen die ik van hem ken,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:22 schreef nipeng het volgende:
Hoe is het laatste album? Heb er niet veel van gehoord.
[..]
Helden-gig op Roadburn 2009. Coole band.
Sommige van de freakouts vind ik te chaotisch. Bevis Through The Looking Glass luister ik zelden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:40 schreef nipeng het volgende:
Ik hou wel van de freakouts. Zal het album eens beluisteren, heb al aardig wat Bevis Frond waar dan wel wat vroeger werk.
DIe heb ik juist vanmiddag uit een doos gevist en ligt nu voor mijn versterker ongeduldig te wachten (de cd versie dus)quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef nipeng het volgende:
Onlangs The Bevis Frond ~ Triptych op vinyl aan mijn lijstje mogen toevoegen. Precies uit de Frond periode die ik erg gaaf vind.
quote:Progress report on the new record. Well, it's all recorded and mostly mixed. I reckon another 2 days will see it finished. I can't get back into the studios till Thursday, but that's okay. Then I've just got to decide which tracks are going on the record. As usual I've recorded way too much. 23 new tracks plus a 40 minute jam. Looks like being a double CD, and a double (or even triple) vinyl. Aiming to release it by May.
Mooie tent om mee af te sluiten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef Golzuam het volgende:
Nieuws :
The Bevis Frond speelt 16 Mei in het Patronaat in Haarlem, dit is de laatste gig van de tour.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:40 schreef nipeng het volgende:
Ik hou wel van de freakouts. Zal het album eens beluisteren, heb al aardig wat Bevis Frond waar dan wel wat vroeger werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |