Jawel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat buiten iemand rondloopt met een afstandsbediening ofzo. Maar dat gaat toch niet door een raam heen?
Om daar ff op in te haken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn televisie deed raar
Hij ging ineens uit.. toen weer aan.. toen ging het geluid aan en harder en harder. Toen zelf uitgezet.. en opneiuw aan. En toen ging ie weer harder en harder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. dan moet dat het wel zijn hahaquote:
Misschien is je tv wel stoned.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat buiten iemand rondloopt met een afstandsbediening ofzo. Maar dat gaat toch niet door een raam heen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
Om daar ff op in te haken.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je tv is aan vervanging toe (ik had hetzelfde probleem).
2.Of er loopt een grapjas in je buurt rond met een universele afstandsbediening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heeeel gemeen zijn!!quote:
Daar heb ik me vroeger ook wel een paar avonden mee vermaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet dat het wel zijn haha
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
ook voor de andere nuttige info
Q is tof. Dus Q is raar.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef dawg het volgende:
Oh. Ik ben weg.
Dat is een goed idee. En daarna lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou dat ik nu van de joints ofzo was
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar ff op in te haken.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je tv is aan vervanging toe (ik had hetzelfde probleem).
2.De tweede verklaring is de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja kennelijk.quote:
Goed idee misschien, maar niks voor mijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee. En daarna lekker gaan slapen.
Sowieso het goedkoopst.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De tweede verklaring is de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |