Jawel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat buiten iemand rondloopt met een afstandsbediening ofzo. Maar dat gaat toch niet door een raam heen?
Om daar ff op in te haken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn televisie deed raar
Hij ging ineens uit.. toen weer aan.. toen ging het geluid aan en harder en harder. Toen zelf uitgezet.. en opneiuw aan. En toen ging ie weer harder en harder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. dan moet dat het wel zijn hahaquote:
Misschien is je tv wel stoned.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat buiten iemand rondloopt met een afstandsbediening ofzo. Maar dat gaat toch niet door een raam heen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
Om daar ff op in te haken.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je tv is aan vervanging toe (ik had hetzelfde probleem).
2.Of er loopt een grapjas in je buurt rond met een universele afstandsbediening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heeeel gemeen zijn!!quote:
Daar heb ik me vroeger ook wel een paar avonden mee vermaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet dat het wel zijn haha
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
ook voor de andere nuttige info
Q is tof. Dus Q is raar.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef dawg het volgende:
Oh. Ik ben weg.
Dat is een goed idee. En daarna lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou dat ik nu van de joints ofzo was
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar ff op in te haken.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je tv is aan vervanging toe (ik had hetzelfde probleem).
2.De tweede verklaring is de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja kennelijk.quote:
Goed idee misschien, maar niks voor mijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee. En daarna lekker gaan slapen.
Sowieso het goedkoopst.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De tweede verklaring is de beste.
Voor mij ook niet. Misschien steek ik er zo eentje op voor ik weg naar een concert.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed idee misschien, maar niks voor mij
Een excorsist inhuren is duurder dan een nieuwe TV.quote:
Vanwaar dan het goede idee?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Misschien steek ik er zo eentje op voor ik weg naar een concert.
doe maar niet tijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
Voor mij ook niet. Misschien steek ik er zo eentje op voor ik weg naar een concert.
Tenminste niet als ie vanavond nog wil gaan postenquote:
Gezellig brak zijn. Ik ben ook brak. Maar toch ga ik zo weg.quote:
Ik heb al paar jaar niet meer geblowed en ik heb er nu wel zin. Vorige week tijdens de ONZmeet nog geblowed en toe dacht ik dat moet ik weer vaker doen want het toch best wel lekker op zijn tijd.quote:
Nee maar ik de tarieven van een excorist gezien en daar kan je een heel mooie flatscreen van kopen.quote:
Heb je die docu bij die Amerikaanse nazi's wel eens gezien van hem?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
omg Louis Theroux is weer op! in een bordeel dit keer
hij is zo tof!
kan het nog erger dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tenminste niet als ie vanavond nog wil gaan posten
kkk? laatmaar dat was een ander programma geloof ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je die docu bij die Amerikaanse nazi's wel eens gezien van hem?
Waarom bekijk jij tarieven van een excorsist?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Nee maar ik de tarieven van een excorist gezien en daar kan je een heel mooie flatscreen van kopen.
Waarom niet?quote:
Inderdaad. Die aflevering bij die Christenen is geweldig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
hij is zo tof!
Ohquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tenminste niet als ie vanavond nog wil gaan posten
Ja, hij verteld dat hij Joods is en dan stopt het interview.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor het kan nog erger. Maar dat doe ik niet. Ik heb respect voor mijzelf en andere.quote:
Nog erger.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
kkk? laatmaar dat was een ander programma geloof ik
Waarom niet? Ik was benieuwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom bekijk jij tarieven van een excorsist?
Ja papa ik zal niet blowen.quote:
Ooooh dat is die hippie van vorige week bij die racisten in USA?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
hij is zo tof!
en terwijl je gister nog zo erg verkondigde dat je zo goed zonder kon.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
nee maar ff serieus.. waarom zou je dat doen als je jezelf wilt blijven!?
Ja inderdaad. Of hij is bij die conservatieve Christenen geweest die tegen alles zijn en prosteren bij begravenissen van overleden soldaten in Amerika.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh dat is die hippie van vorige week bij die racisten in USA?
We zijn dan ook niet anders gewend van jequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef Kluts het volgende:
Blowen is relaxed. Sterker nog, ik ga NU een joint draaien.
ja met lynx and lambquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
heel singles gaat blowen?
zou ik t dan ook es proberen
Niemand?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een probleem mensen.
Mijn vader heeft een kat op schoot...mijn moeder heeft een kat op schoot en ik heb mijn laptop op schoot.
Wie gaat nu het drinken inschenken?
Jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader heeft een kat op schoot...mijn moeder heeft een kat op schoot en ik heb mijn laptop op schoot.
De kat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
http://news.gotgame.com/w(...)-fantasy-xiii-01.jpgquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
Oh, Thrar, ik zie dat je een nieuwe ava hebt.
Welke dame is dat? Ze is in ieder geval niet zo nerdy als jouw oude ava.
Louisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
hij is zo tof!
dus jij gaat zitten blowen bij pas en mas (en de katten) in de woonkamer???quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
vanavond komt total recall, blijft lachen imoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een bagger programering weer op tv.
haha hij is toch geen hippie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh dat is die hippie van vorige week bij die racisten in USA?
Ik hoor net dat ik deze ga kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
vanavond komt total recall, blijft lachen imo
Van blowen word ik rustig verder niet. Soms is dat wel eens lekker. En ik heb nooit veel geblowed een keer per maand.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
nee maar ff serieus.. waarom zou je dat doen als je jezelf wilt blijven!?
Mooie fantasy dame!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Thrar het volgende:
http://news.gotgame.com/w(...)-fantasy-xiii-01.jpg
wat gesqueezed in een vierkantje dus
Goed! Vanavond ff lekker een rustig avondje thuis hangen en films kijken.quote:
Wie ik? Ja ik kan heel goed zonder alcohol en drugs.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en terwijl je gister nog zo erg verkondigde dat je zo goed zonder kon.
tijn jouw antwoorden lijken altijd zo van t internet afgepluktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van blowen word ik rustig verder niet. Soms is dat wel eens lekker. En ik heb nooit veel geblowed een keer per maand.
En dat staat mijn ontwikkeling niet in de weg. Omdat ik mate weet te houden.
Waar heb jij het nou weer over, doosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus jij gaat zitten blowen bij pas en mas (en de katten) in de woonkamer???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou best drinken in willen schenken maar als ik mijn laptop verplaats...dan is de kans groot dat mijn kabeltje scheef gaat en alles gelijk uit is.en dat is niet zo fijn.
Je broertje of zus?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Heb je nooit geblowed?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef Kluts het volgende:
Goed! Vanavond ff lekker een rustig avondje thuis hangen en films kijken.
Jij nog spectaculaire weekendplannen?
ik ook!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Louis
ik vind hem echt zó goed.
Normen en waarden, dat is waar het om draait in deze samenleving.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn jouw antwoorden lijken altijd zo van t internet afgeplukt
over wat correct is en wat niet enzo
Zei ik dat je alweer mocht gaan zitten? Hup buigenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oei, pas maar op!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ben al de hele middag dingen aan het uitzoeken voor mijn werk, en dat zal morgen ook nog wel zo doorgaan. Ik word een workaholic, als het zo doorgaat.
Inderdaad dat soort mensen zijn eng.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, doos
OCH man ik ben ook een doos hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou best drinken in willen schenken maar als ik mijn laptop verplaats...dan is de kans groot dat mijn kabeltje scheef gaat en alles gelijk uit is.en dat is niet zo fijn.
ik haal jouw en kluts ava's altijd door elkaar
en d8 dus dat kluts dat zei wahahaha
sorry![]()
Ik noem heel veel mensen hippies. Bedoel ik niets bijzonders mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha hij is toch geen hippie?
dan vraag ik me af wat je wel niet van mij vind
Venco blowt toch niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus jij gaat zitten blowen bij pas en mas (en de katten) in de woonkamer???
Maar dat vind ik echt. En dat haal ik echt niet van internet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
danku, Kluts-Peter.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Kluts het volgende:
Normen en waarden, dat is waar het om draait in deze samenleving.
kan best maar tis zo opgezocht gemaakt vaakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat vind ik echt. En dat haal ik echt niet van internet.
Sit down! Relax!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ben al de hele middag dingen aan het uitzoeken voor mijn werk, en dat zal morgen ook nog wel zo doorgaan. Ik word een workaholic, als het zo doorgaat.
Balkendequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Normen en waarden, dat is waar het om draait in deze samenleving.
Dat zou een hele openbaring zijn voor iedereen. Ik drink geeneens!quote:
Het erge is nog dat uitgerekend ik, of all people, jullie erop moet wijzen.quote:
Het mooie is dat hij met zijn verbaasde suffige onhandige houding toch maar nazi's of boze Black Panther-neg0rs gaat interviewen. En ze nog vanalles laat zeggen ook.quote:
Ik ga er maar even vanuit dat je space-cookies bedoelt.quote:ik blow niet
koekjes soms wel
maar die heb ik nu niet in huis geloof ik
misschien nog een geplette ergens...
waarom heb je het dan de hele tijd over straight edge zijn en zo en het feit dat je jaren niet gedronken en geblowt hebt en zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat vind ik echt. En dat haal ik echt niet van internet.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan best maar tis zo opgezocht gemaakt vaak
alsof je opzoekt hoe je een naar jouw idee correct nog verantwoord antwoord kan geven
wil niet zeggen dat je dat ook echt doet
viel me gewoon op de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |