Jawel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat buiten iemand rondloopt met een afstandsbediening ofzo. Maar dat gaat toch niet door een raam heen?
Om daar ff op in te haken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn televisie deed raar
Hij ging ineens uit.. toen weer aan.. toen ging het geluid aan en harder en harder. Toen zelf uitgezet.. en opneiuw aan. En toen ging ie weer harder en harder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. dan moet dat het wel zijn hahaquote:
Misschien is je tv wel stoned.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat buiten iemand rondloopt met een afstandsbediening ofzo. Maar dat gaat toch niet door een raam heen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
Om daar ff op in te haken.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je tv is aan vervanging toe (ik had hetzelfde probleem).
2.Of er loopt een grapjas in je buurt rond met een universele afstandsbediening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heeeel gemeen zijn!!quote:
Daar heb ik me vroeger ook wel een paar avonden mee vermaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet dat het wel zijn haha
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
ook voor de andere nuttige info
Q is tof. Dus Q is raar.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef dawg het volgende:
Oh. Ik ben weg.
Dat is een goed idee. En daarna lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou dat ik nu van de joints ofzo was
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar ff op in te haken.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1. Je tv is aan vervanging toe (ik had hetzelfde probleem).
2.De tweede verklaring is de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja kennelijk.quote:
Goed idee misschien, maar niks voor mijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee. En daarna lekker gaan slapen.
Sowieso het goedkoopst.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De tweede verklaring is de beste.
Voor mij ook niet. Misschien steek ik er zo eentje op voor ik weg naar een concert.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed idee misschien, maar niks voor mij
Een excorsist inhuren is duurder dan een nieuwe TV.quote:
Vanwaar dan het goede idee?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Misschien steek ik er zo eentje op voor ik weg naar een concert.
doe maar niet tijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
Voor mij ook niet. Misschien steek ik er zo eentje op voor ik weg naar een concert.
Tenminste niet als ie vanavond nog wil gaan postenquote:
Gezellig brak zijn. Ik ben ook brak. Maar toch ga ik zo weg.quote:
Ik heb al paar jaar niet meer geblowed en ik heb er nu wel zin. Vorige week tijdens de ONZmeet nog geblowed en toe dacht ik dat moet ik weer vaker doen want het toch best wel lekker op zijn tijd.quote:
Nee maar ik de tarieven van een excorist gezien en daar kan je een heel mooie flatscreen van kopen.quote:
Heb je die docu bij die Amerikaanse nazi's wel eens gezien van hem?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
omg Louis Theroux is weer op! in een bordeel dit keer
hij is zo tof!
kan het nog erger dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tenminste niet als ie vanavond nog wil gaan posten
kkk? laatmaar dat was een ander programma geloof ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je die docu bij die Amerikaanse nazi's wel eens gezien van hem?
Waarom bekijk jij tarieven van een excorsist?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Nee maar ik de tarieven van een excorist gezien en daar kan je een heel mooie flatscreen van kopen.
Waarom niet?quote:
Inderdaad. Die aflevering bij die Christenen is geweldig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
hij is zo tof!
Ohquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tenminste niet als ie vanavond nog wil gaan posten
Ja, hij verteld dat hij Joods is en dan stopt het interview.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor het kan nog erger. Maar dat doe ik niet. Ik heb respect voor mijzelf en andere.quote:
Nog erger.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
kkk? laatmaar dat was een ander programma geloof ik
Waarom niet? Ik was benieuwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom bekijk jij tarieven van een excorsist?
Ja papa ik zal niet blowen.quote:
Ooooh dat is die hippie van vorige week bij die racisten in USA?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
hij is zo tof!
en terwijl je gister nog zo erg verkondigde dat je zo goed zonder kon.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
nee maar ff serieus.. waarom zou je dat doen als je jezelf wilt blijven!?
Ja inderdaad. Of hij is bij die conservatieve Christenen geweest die tegen alles zijn en prosteren bij begravenissen van overleden soldaten in Amerika.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh dat is die hippie van vorige week bij die racisten in USA?
We zijn dan ook niet anders gewend van jequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef Kluts het volgende:
Blowen is relaxed. Sterker nog, ik ga NU een joint draaien.
ja met lynx and lambquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
heel singles gaat blowen?
zou ik t dan ook es proberen
Niemand?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een probleem mensen.
Mijn vader heeft een kat op schoot...mijn moeder heeft een kat op schoot en ik heb mijn laptop op schoot.
Wie gaat nu het drinken inschenken?
Jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader heeft een kat op schoot...mijn moeder heeft een kat op schoot en ik heb mijn laptop op schoot.
De kat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
http://news.gotgame.com/w(...)-fantasy-xiii-01.jpgquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
Oh, Thrar, ik zie dat je een nieuwe ava hebt.
Welke dame is dat? Ze is in ieder geval niet zo nerdy als jouw oude ava.
Louisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
hij is zo tof!
dus jij gaat zitten blowen bij pas en mas (en de katten) in de woonkamer???quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
vanavond komt total recall, blijft lachen imoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een bagger programering weer op tv.
haha hij is toch geen hippie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh dat is die hippie van vorige week bij die racisten in USA?
Ik hoor net dat ik deze ga kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
vanavond komt total recall, blijft lachen imo
Van blowen word ik rustig verder niet. Soms is dat wel eens lekker. En ik heb nooit veel geblowed een keer per maand.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
nee maar ff serieus.. waarom zou je dat doen als je jezelf wilt blijven!?
Mooie fantasy dame!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Thrar het volgende:
http://news.gotgame.com/w(...)-fantasy-xiii-01.jpg
wat gesqueezed in een vierkantje dus
Goed! Vanavond ff lekker een rustig avondje thuis hangen en films kijken.quote:
Wie ik? Ja ik kan heel goed zonder alcohol en drugs.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en terwijl je gister nog zo erg verkondigde dat je zo goed zonder kon.
tijn jouw antwoorden lijken altijd zo van t internet afgepluktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van blowen word ik rustig verder niet. Soms is dat wel eens lekker. En ik heb nooit veel geblowed een keer per maand.
En dat staat mijn ontwikkeling niet in de weg. Omdat ik mate weet te houden.
Waar heb jij het nou weer over, doosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus jij gaat zitten blowen bij pas en mas (en de katten) in de woonkamer???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou best drinken in willen schenken maar als ik mijn laptop verplaats...dan is de kans groot dat mijn kabeltje scheef gaat en alles gelijk uit is.en dat is niet zo fijn.
Je broertje of zus?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
Heb je nooit geblowed?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef Kluts het volgende:
Goed! Vanavond ff lekker een rustig avondje thuis hangen en films kijken.
Jij nog spectaculaire weekendplannen?
ik ook!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Louis
ik vind hem echt zó goed.
Normen en waarden, dat is waar het om draait in deze samenleving.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn jouw antwoorden lijken altijd zo van t internet afgeplukt
over wat correct is en wat niet enzo
Zei ik dat je alweer mocht gaan zitten? Hup buigenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oei, pas maar op!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ben al de hele middag dingen aan het uitzoeken voor mijn werk, en dat zal morgen ook nog wel zo doorgaan. Ik word een workaholic, als het zo doorgaat.
Inderdaad dat soort mensen zijn eng.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, doos
OCH man ik ben ook een doos hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou best drinken in willen schenken maar als ik mijn laptop verplaats...dan is de kans groot dat mijn kabeltje scheef gaat en alles gelijk uit is.en dat is niet zo fijn.
ik haal jouw en kluts ava's altijd door elkaar
en d8 dus dat kluts dat zei wahahaha
sorry![]()
Ik noem heel veel mensen hippies. Bedoel ik niets bijzonders mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha hij is toch geen hippie?
dan vraag ik me af wat je wel niet van mij vind
Venco blowt toch niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus jij gaat zitten blowen bij pas en mas (en de katten) in de woonkamer???
Maar dat vind ik echt. En dat haal ik echt niet van internet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
danku, Kluts-Peter.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Kluts het volgende:
Normen en waarden, dat is waar het om draait in deze samenleving.
kan best maar tis zo opgezocht gemaakt vaakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat vind ik echt. En dat haal ik echt niet van internet.
Sit down! Relax!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ben al de hele middag dingen aan het uitzoeken voor mijn werk, en dat zal morgen ook nog wel zo doorgaan. Ik word een workaholic, als het zo doorgaat.
Balkendequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Normen en waarden, dat is waar het om draait in deze samenleving.
Dat zou een hele openbaring zijn voor iedereen. Ik drink geeneens!quote:
Het erge is nog dat uitgerekend ik, of all people, jullie erop moet wijzen.quote:
Het mooie is dat hij met zijn verbaasde suffige onhandige houding toch maar nazi's of boze Black Panther-neg0rs gaat interviewen. En ze nog vanalles laat zeggen ook.quote:
Ik ga er maar even vanuit dat je space-cookies bedoelt.quote:ik blow niet
koekjes soms wel
maar die heb ik nu niet in huis geloof ik
misschien nog een geplette ergens...
waarom heb je het dan de hele tijd over straight edge zijn en zo en het feit dat je jaren niet gedronken en geblowt hebt en zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat vind ik echt. En dat haal ik echt niet van internet.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan best maar tis zo opgezocht gemaakt vaak
alsof je opzoekt hoe je een naar jouw idee correct nog verantwoord antwoord kan geven
wil niet zeggen dat je dat ook echt doet
viel me gewoon op de laatste tijd
Wat Duim waarschijnlijk bedoelt, is dat je reacties lijken aan te geven dat je wil zeggen wat in jouw ogen door ons als juist en correct wordt beschouwd. Denk ik.quote:
Dat komt volgens mij omdat hij overal 'ja en amen' op zegt. Zegt iemand iets.. dan is dat een goed idee. Zegt iemand iets ander.. dan is dat ook een goed idee en zo verder. Hoor hem zelden zeggen dat ie het ergens niet mee eens is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb je het dan de hele tijd over straight edge zijn en zo en het feit dat je jaren niet gedronken en geblowt hebt en zo?
in mijn ogen strookt dat er niet echt mee
volgens mij is tijn gewoon heel gevoelig voor verslavingen en is hij zich er bewust vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb je het dan de hele tijd over straight edge zijn en zo en het feit dat je jaren niet gedronken en geblowt hebt en zo?
haha iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij met zijn verbaasde suffige onhandige houding toch maar nazi's of boze Black Panther-neg0rs gaat interviewen. En ze nog vanalles laat zeggen ook.
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je space-cookies bedoelt.
Een sociaal wenselijk antwoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat Duim waarschijnlijk bedoelt, is dat je reacties lijken aan te geven dat je wil zeggen wat in jouw ogen door ons als juist en correct wordt beschouwd. Denk ik.
Ja dat doe ik nu dus. Singles, hasj en Louis Theroux.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:47 schreef Kluts het volgende:
Sit down! Relax!
Zet een filmpje op, draai een jointje en binnen een uur ben je je werk vergeten.
Dat zocht ik ja, tnx.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een sociaal wenselijk antwoord.
Lekker! Even een rustig avondje, gister een feestje gehad en volgende week ook weer.quote:
Denk jij dat hij het speelt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
haha idd
maar ja hij moet zeg maar het wel zo spelen want als hij ook maar iets van afkeer laat doorschemeren of zo dan zegt niemand meer iets natuurlijk
That's all you need!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nu dus. Singles, hasj en Louis Theroux.
daarom vind ik het nogal "eng" dat hij de hele tijd wil weten wat wij vinden en wil veranderen en zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat hij overal 'ja en amen' op zegt. Zegt iemand iets.. dan is dat een goed idee. Zegt iemand iets ander.. dan is dat ook een goed idee en zo verder. Hoor hem zelden zeggen dat ie het ergens niet mee eens is.
dit even onder de noemer van; zo kom je op mij over tijn
Gewoon je vader of moeder laten halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zijn beide niet hier anders had ik die uiteraard genoemd.
Goed zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een hele openbaring zijn voor iedereen. Ik drink geeneens!
Ik rook wel wierrook trouwens.
Hoezo? Ik heb een tijdje niet gedronken en geblowed omdat ik met mijzelf in de knoop zat. Maar nu ik mijzelf beter voel ga ik weer drinken en blowen af en toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar jij komt met iets wat Balkende zou zeggen.quote:
quote:
Jup. Maar het wordt niet zo laat denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zocht ik ja, tnx.
I blame the drugs.
[..]
Lekker! Even een rustig avondje, gister een feestje gehad en volgende week ook weer.
Jij vanavond nog op stap dus?
ja datquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat Duim waarschijnlijk bedoelt, is dat je reacties lijken aan te geven dat je wil zeggen wat in jouw ogen door ons als juist en correct wordt beschouwd. Denk ik.
Het is volgens mij ook echt. Betekend niet dat het uhm prettig is.. of handig voor hem.. of hoe je het ook wil noemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk jij dat hij het speelt?
Ik vind het wel echt overkomen, al weet hij het natuurlijk goed uit te buiten.
Of hij speelt het, maar dan wel érg goed.
Misschien een beetje van allebei?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in het begin dacht ik ook dat het wel echt moest zijn zeg maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dan moeten die lieve schootkatjes van schoot.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon je vader of moeder laten halen.
Een hondje dus..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
daarom vind ik het nogal "eng" dat hij de hele tijd wil weten wat wij vinden en wil veranderen en zo
straks is er geen greintje eigen persoonlijkheid meer over
Het was een garpje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik maar jij komt met iets wat Balkende zou zeggen.
[..]
Ja ik denk dus dat laatste. En een beetje raar komtie ook wel over, vind ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
in het begin dacht ik ook dat het wel echt moest zijn zeg maar
maar ik heb zoooo veel afleveringen al gezien nu en het is altijd het zelfde dat ik niet geloof dat hij zich altijd zo voelt
dan is ie wel een beetje raar haha als ie echt zo naief is
Nou ik vind het wel handig voor het werk dat hij doet, want hij komt er wel erg ver mee bij veel mensen. Hij weet het dus goed uit te buiten, dát wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is volgens mij ook echt. Betekend niet dat het uhm prettig is.. of handig voor hem.. of hoe je het ook wil noemen.
Maar je kan nooit echt vinden, dat je het overal mee eens bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een hondje dus..
Nee maar snap wat je bedoelt. Ik vind het voornamelijk gewoon irritant dat overal ja en amen op wordt gezegd. Maarja voor hetzelfde geld vindt ie dat ook echt.
daarover zijn de meningen dan verdeeldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat laatste. En een beetje raar komtie ook wel over, vind ik.Maar wel leuk raar.
We bespreken tijn en z'n reacties..quote:
hij is wel cutequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat laatste. En een beetje raar komtie ook wel over, vind ik.Maar wel leuk raar.
Had ooit een vriendin die kon dat echt heel goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je kant nooit echt vinden, dat je het overal mee eens bent.![]()
Je kan niet zwart een sombere kleur vinden als A het zegt.
En vervolgens zwart een vrolijke kleur vinden als B het zegt.
Ja denk je dat? Dan ken jij mij dus totaal niet. Ik luister wat jullie zeggen en met sommige dingen ben ik het eens. En ik ga echt wel tegen iemand in als ik het er niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat hij overal 'ja en amen' op zegt. Zegt iemand iets.. dan is dat een goed idee. Zegt iemand iets ander.. dan is dat ook een goed idee en zo verder. Hoor hem zelden zeggen dat ie het ergens niet mee eens is.
dit even onder de noemer van; zo kom je op mij over tijn
Of ik verslavingsgevoelig ben weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik niet verslaafd wil worden. De film de moeder van David S. heeft een diepe indruk op mij gemaakt toen ik 10 was. Vandaar die houding ten opzichten van alcohol en drugs.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is tijn gewoon heel gevoelig voor verslavingen en is hij zich er bewust van
door vaak te roepen dat hij geen drank nodig heeft en niet drinkt en dat hij dat vroeger teveel deed, onthoud hij dit
alleen nu is ie dat even vergeten want t is en blijft verslavend
ontopic hoeven we tegenwooddig niet echt meer te zijn.. of tenminste, dat zijn we nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
Maar hoe is het met iedereen hier op single-gebied, wordt er gedate, geslet, genikst?
Om even ontopic te blijven.
cue heeft het over tijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Nou ik vind het wel handig voor het werk dat hij doet, want hij komt er wel erg ver mee bij veel mensen. Hij weet het dus goed uit te buiten, dát wel.
Ja idd zeg, stel dat je dag-en-nacht zo iemand om je heen hebt!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
hij is wel cute
maar als hij echt zo zou zijn zou ik hem niet mogen in het echt haha
hij zou op mn zenuwen gaan werken
jij dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
Maar hoe is het met iedereen hier op single-gebied, wordt er gedate, geslet, genikst?
Mwah, niet echt iets relationeels van plan op dit moment, dus ik date niet enzo, want dat is dan natuurlijk kind of overbodig.quote:
Gewoon lokken zodat een van de katten op jouw schoot komt liggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan moeten die lieve schootkatjes van schoot.
Zo'n figuur die steeds aan je vraagt: hoe voel jij je daarbij? Wil je erover praten? Wat denk je nu? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja idd zeg, stel dat je dag-en-nacht zo iemand om je heen hebt!![]()
Ik zou er ook ramgek van worden.
wie wil er nou wel verslaafd wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja denk je dat? Dan ken jij mij dus totaal niet. Ik luister wat jullie zeggen en met sommige dingen ben ik het eens. En ik ga echt wel tegen iemand in als ik het er niet mee eens ben.
[..]
Of ik verslavingsgevoelig ben weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik niet verslaafd wil worden. De film de moeder van David S. heeft een diepe indruk op mij gemaakt toen ik 10 was. Vandaar die houding ten opzichten van alcohol en drugs.
Dat kan niet want daar zit mijn laptop al.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon lokken zodat een van de katten op jouw schoot komt liggen.
Een vrouw, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
Zo'n figuur die steeds aan je vraagt: hoe voel jij je daarbij? Wil je erover praten? Wat denk je nu? Wat bedoel je daarmee?
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie wil er nou wel verslaafd worden
Ik date zowaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
tenzij voor de sex.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:02 schreef Kluts het volgende:
Mwah, niet echt iets relationeels van plan op dit moment, dus ik date niet enzo, want dat is dan natuurlijk kind of overbodig.
Waarop ik dan geneigd ben daarop te antwoorden: Gewoon. Nee. Niks. Jezus, hou eens op met je gezeik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n figuur die steeds aan je vraagt: hoe voel jij je daarbij? Wil je erover praten? Wat denk je nu? Wat bedoel je daarmee?
Oke. Tsja dan maar zelf halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan niet want daar zit mijn laptop al.En een kat bovenop de laptop typt zo lastig.
En ik dacht nog wel dat ik het zo subtiel expres niet noemde.quote:
Dat lijkt mij zo waar leuk om te doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cue heeft het over tijn
maar misschien moet tijn ook docus gaan maken
Ik prik daar toch zó doorheen joh, schei toch uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:06 schreef Kluts het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik het zo subtiel expres niet noemde.
DAT bedoel ik nou, net loop je te verkondigen dat je best afentoe eens per maand kan blowen (daarvoor zei je ik heb al jaren niet geblowd om een regel verder te zeggen dat je t vorige week nog gedaan hebt) dan geef je aan dat je best weer kan drinken (gisteren was je dronken heb ik begrepen?)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja denk je dat? Dan ken jij mij dus totaal niet. Ik luister wat jullie zeggen en met sommige dingen ben ik het eens. En ik ga echt wel tegen iemand in als ik het er niet mee eens ben.
[..]
Of ik verslavingsgevoelig ben weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik niet verslaafd wil worden. De film de moeder van David S. heeft een diepe indruk op mij gemaakt toen ik 10 was. Vandaar die houding ten opzichten van alcohol en drugs.
quote:
Ik snap dat ik hier niet al te goede indruk maak op dit moment.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We bespreken tijn en z'n reacties..
Maar allemaal onder het mom van feedback, zodat hij ervan kan leren. Dat wou ie graag
"De wereld door de ogen van Tijnbrein".quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Dat lijkt mij zo waar leuk om te doen.
Ik had ook niet anders van jou verwacht, maar dat je het dan nog specifiek moet gaan benoemen, zodat ook degenen die het niet doorhadden het snapten, das gewoon jammer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik prik daar toch zó doorheen joh, schei toch uit.
niet alleen op dit moment hoor haha.. ok.. dat was best gemeen.. maar de naakte trut!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap dat ik hier niet al te goede indruk maak op dit moment.
Oke. Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
DAT bedoel ik nou, net loop je te verkondigen dat je best afentoe eens per maand kan blowen (daarvoor zei je ik heb al jaren niet geblowd om een regel verder te zeggen dat je t vorige week nog gedaan hebt) dan geef je aan dat je best weer kan drinken (gisteren was je dronken heb ik begrepen?)
en nu zeg je dat je er bang voor bent en het daarom niet wil doen....
net zeggen een aantal mensen wij gaan blowen, jouw reactie: oh kan ik ook wel doen
en nu zeg je weer wat anders
meepraten dus
ja en amen zeggen dus
Pff, zet je laptop weg en pak drinkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, naar het feit dat ik geen drinken kan pakken én niemand in mijn omgeving.
Is ook de batterij van mijn mobiel leeg waardoor ik straks niet meer kan smsen.
OPSTAAN drinken pakken en mobiel aan de lader hangen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, naar het feit dat ik geen drinken kan pakken én niemand in mijn omgeving.
quote:
Maar is er ook een verklaring voor dan?quote:
't was gewoon een onderonsje. wát en kutwoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Kluts het volgende:
Ik had ook niet anders van jou verwacht, maar dat je het dan nog specifiek moet gaan benoemen, zodat ook degenen die het niet doorhadden het snapten, das gewoon jammer.
Ik vraag ook feedback, net als Tijnbrein en die krijgt het ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff, zet je laptop weg en pak drinken
Zo moeilijk is dat toch niet?
En als je kabeltje er uit gaat, tja dat is dan jammer en dan heb je pech.
& anders moet je niet zo zeuren
Dan ga ik daar maar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"De wereld door de ogen van Tijnbrein".
Ik zou het nog willen zien ook.
Je mobiel in de oplader doen een vrolijk verder smsen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:09 schreef Thrar het volgende:
[..]
niet alleen op dit moment hoor haha.. ok.. dat was best gemeen.. maar de naakte trut!
Is tenminste beter voor je geldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
OPSTAAN drinken pakken en mobiel aan de lader hangen!
NUUUUUUUUUUUUUU
G14-Classified.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was gewoon een onderonsje. wát en kutwoord.
Niemand heeft iets gehoord.
Als je je verveelt, dan moet je helemaal niet miepen en gewoon opstaan en drinken pakken. Dan verveel je je voor ongeveer 5 minuten nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag ook feedback, net als Tijnbrein en die krijgt het ook.![]()
Ik verveel me gewoon, laat me lekker.
DAT bedoel ikquote:
Das wel een punt ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is tenminste beter voor je geld
Fuck it, tijn!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ik snap dat ik hier niet al te goede indruk maak op dit moment.
Maar dan verveel ik me 5 minuten erna weer want waar moet ik dan nog over praten dan over het feit dat ik geen drinken en oplader heb?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je je verveelt, dan moet je helemaal niet miepen en gewoon opstaan en drinken pakken. Dan verveel je je voor ongeveer 5 minuten niet
Misschien moet jij eens gaan praten met Tijnquote:
Nee hoor, ik ben vrij van mijn stagequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens gaan praten met Tijn
Ja. Ik zoek naar wie ik ben. En als ik hier de indruk wek dat ik beïnvloed baar ben dan klopt dat misschien ook deels wel. Maar aan de andere kant ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar is er ook een verklaring voor dan?
Dan laat je je hersenen even kraken en verzin je iets anders om over te zeurenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan verveel ik me 5 minuten erna weer want waar moet ik dan nog over praten dan over het feit dat ik geen drinken en oplader heb?
Hehe.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrij van mijn stage![]()
sorry, die bedoel ik niet zo gemeen als het er staat![]()
Maar daarvoor moet ik eerst opstaan en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan laat je je hersenen even kraken en verzin je iets anders om over te zeuren
Zie mijn editquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet ik eerst opstaan en daar heb ik geen zin in.![]()
Ik ben gewoon fucking lazy op het moment.
Want?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Ik zoek naar wie ik ben. En als ik hier de indruk wek dat ik beïnvloed baar ben dan klopt dat misschien ook deels wel. Maar aan de andere kant ook weer niet.
Als ik die indruk wek bij jou dan moet je dat vooral denken. Maar gelukkig weet ik zelf beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
DAT bedoel ik
net zeg je nog dat je wel degelijk een eigen mening hebt en niet meepraat met iedereen
en nu zeg je JA EN AMEN
Maar alleen al het punt van die drank en drugs wat duimelot net uitgebreidt samenvatte. Dan zie je toch dat je van alles tegen elkaar in verteld. Het ene moment is je standpunt zus.. en het andere moment zo..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Ik zoek naar wie ik ben. En als ik hier de indruk wek dat ik beïnvloed baar ben dan klopt dat misschien ook deels wel. Maar aan de andere kant ook weer niet.
maar zovind je toch nooit wie je bent?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
volgens mij weet je alles zelf beter, maar zo doe je jezelf niet overkomen hier...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik die indruk wek bij jou dan moet je dat vooral denken. Maar gelukkig weet ik zelf beter.
Het punt is dat jij denkt wat anderen van je zullen denken en met dat in je achterhoofd communiceer je. Als je jezelf zodanig op de vlakte houdt, dan ben je juist minder een persoonlijkheid. Iemand is zichzelf vanwege zijn eigen eigenschappen, leefwijze, gedachten en meningen. En die zullen altijd verschillen van anderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik die indruk wek bij jou dan moet je dat vooral denken. Maar gelukkig weet ik zelf beter.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Fuck it, tijn!
Probeer niet zo hard een goede indruk te maken!
Want als je met die instelling bezig bent, dan lukt het al helemaal niet.
Door alles te doen wat nodig om te veranderen.quote:
Daar sta ik over open.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens gaan praten met Tijn
Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrij van mijn stage![]()
sorry, die bedoel ik niet zo gemeen als het er staat![]()
Ik weet echt wel wie ik ben en wat ik wel en niet wil. Daar heb ik niemand anders voor nodig.quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef Kluts het volgende:
Het punt is dat jij denkt wat anderen van je zullen denken en met dat in je achterhoofd communiceer je. Als je jezelf zodanig op de vlakte houdt, dan ben je juist minder een persoonlijkheid. Iemand is zichzelf vanwege zijn eigen eigenschappen, leefwijze, gedachten en meningen. En die zullen altijd verschillen van anderen.
Oke tijn!! nu wordt het wel heel vaag!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet echt wel wie ik ben en wat ik wel en niet wil. Daar heb ik niemand anders voor nodig.
als ik nu weer een mooi stukje ga zetten ga je dan weer zeggen dat ik een punt heb???quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel soms zeg ik nog wel eens wat zinnigs.quote:
persoonlijk vind ik het toffer als iemand zich zelf is en dan maar negatief dan niet zich zelf en nep positief en zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Maar ik ben al een stuk minder negatief dan een paar weken geleden.
[..]
Dat snap ik dat, dat raar overkomt op andere maar voor mijzelf is dat logisch.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar alleen al het punt van die drank en drugs wat duimelot net uitgebreidt samenvatte. Dan zie je toch dat je van alles tegen elkaar in verteld. Het ene moment is je standpunt zus.. en het andere moment zo..
Dat het verschilt, dat kan , maar niet na 2 posts van andere users.
Als ik alles beter wist dan had ik al die problemen niet die ik nu heb.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Thrar het volgende:
[..]
volgens mij weet je alles zelf beter, maar zo doe je jezelf niet overkomen hier...
Ja ik snap wat je bedoeld. Maar zo is het bij mij echt niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
Ik wil Tijn niet met een cliënt van mijn stage persé vergelijken want zo goed ken ik Tijn niet.
Wat ik wel herken is dat Tijn LIJKT sociaal wenselijke antwoorden te geven. Zo te zien aan iedereen hier in het forum, wie ook iets zegt, hij lijkt het ermee eens.
Een cliënt op mijn woning heeft dat ook maar hij is het voornamelijk eens met mensen die hij 'bewondert' en als zijn vrienden beschouwd of iets dergelijks.
Hij gaat hetzelfde gedrag vertonen enzo.
Slaat dit ergens op?
Ik moet inderdaad stoppen met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het punt is dat jij denkt wat anderen van je zullen denken en met dat in je achterhoofd communiceer je. Als je jezelf zodanig op de vlakte houdt, dan ben je juist minder een persoonlijkheid. Iemand is zichzelf vanwege zijn eigen eigenschappen, leefwijze, gedachten en meningen. En die zullen altijd verschillen van anderen.
Kan je die logica misschien uitleggen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik dat, dat raar overkomt op andere maar voor mijzelf is dat logisch.
[..]
Ik wil wel maar ik denk niet dat jij mijn logica snapt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan je die logica misschien uitleggen?
STOP DAN!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zet ik mijzelf hier voor schut? Waarom trap ik er steeds weer in? Ik moet hier echt mee stoppen.
Probeer het eens.. misschien is er enigzins wijs uit te worden en begrijpen we ook iets beter hoe je in elkaar zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik denk niet dat jij mijn logica snapt.
Dat probeer ik ook. En het lukt steeds beter.quote:
Het is iets waar je je overheen moet zetten. Ik ben ook iemand, die mag je, of die vindt je helemaal niks. Ik ben erg aanwezig, wil altijd het laatste woord hebben, en soms ben ik ronduit irritant. Moet ik dan van een veel te bijdehand meisje met een te grote mond veranderen in een muurbloempje? Nee toch? Als het je sociale omgang bemoeilijkt, kun je erop letten, maar je bent jezelf, en dat is echt niet iets om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad stoppen met dit soort dingen.
waar moet je mee stoppen??quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zet ik mijzelf hier voor schut? Waarom trap ik er steeds weer in? Ik moet hier echt mee stoppen.
Die logica mag je ook best pmén.. ben namelijk wel benieuwdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook. En het lukt steeds beter.
Je zet jezelf niet voor schut heur.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zie het gewoon zo. Ik drink en ik blow af en toe. En ik weet dat ik dat soms niet moet doen als ik mij niet goed voel. Verder weet ik dat ik niet moet drinken of blowen om mijn problemen te verdringen omdat dat toch niet werkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probeer het eens.. misschien is er enigzins wijs uit te worden en begrijpen we ook iets beter hoe je in elkaar zit.
kijk aan nu heb je helemaal zelf jouw mening gegeven over waarom je iets wel en niet doet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon zo. Ik drink en ik blow af en toe. En ik weet dat ik dat soms niet moet doen als ik mij niet goed voel. Verder weet ik dat ik niet moet drinken of blowen om mijn problemen te verdringen omdat dat toch niet werkt.
Geeft nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, doe jezelf en ons een plezier.
ja sorry hoor, maar je geeft het zelf aan.
Dat soort dingen moet ik dus nog leren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is iets waar je je overheen moet zetten. Ik ben ook iemand, die mag je, of die vindt je helemaal niks. Ik ben erg aanwezig, wil altijd het laatste woord hebben, en soms ben ik ronduit irritant. Moet ik dan van een veel te bijdehand meisje met een te grote mond veranderen in een muurbloempje? Nee toch? Als het je sociale omgang bemoeilijkt, kun je erop letten, maar je bent jezelf, en dat is echt niet iets om je voor te schamen.
Niet iedereen vindt mij misschien aardig, maar ik vind ook niet iedereen aardig, dus dat maakt geen bal uit. En dat moet je denk ik in je achterhoofd houden.
Met mij hier op een negatieve manier gedragen zoals ik nu doe.quote:
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zet jezelf niet voor schut heur.
Je bent, denk ik, alleen nogal een dolende in de woestijn, en klampt tamelijk wanhopig aan iedere mening die voorbij komt, als in: "dan zal dát de waarheid wel zijn".
Vind je dat je wat opschiet met de antwoorden die je hier krijgt, van vooral de dames, n.a.v. je vraag hoe mensen vinden dat je overkomt?
Dat doe ik al de hele tijd. Alleen komt dat misschien zo niet over.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijk aan nu heb je helemaal zelf jouw mening gegeven over waarom je iets wel en niet doet.
niet de mening van een ander en geen antwoord wat je denkt dat anderen willen horen maar gewoon wat JIJ vind of voelt of denkt te weten
Maar je mening wisseld ook elke keer bijzonder snel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd. Alleen komt dat misschien zo niet over.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef Thrar het volgende:
ik snap er in ieder geval HELEMAAL niks meer van
we hebben t nu geheel niet over negativiteit dat was een paar weken geleden ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
Met mij hier op een negatieve manier gedragen zoals ik nu doe.
Doe er dan iets mee!quote:
Het kan me niet schelen hoe positief of negatief je bent. Als je jezelf depri in je huisje wilt opsluiten, vind ik je echt geen mindere gast.quote:Maar ik ben al een stuk minder negatief dan een paar weken geleden.
Wat ben ik toch goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef Thrar het volgende:
topic titel is in ieder geval zeer geschikt!
* Thrar niest
Het is niet verkeerd om het oneens te zijn met mensen, op deze manier krijgen wij alleen maar het idee dat we tegen een muur lullen ofzo. Het kan idd zijn dat je aan de hand van een discussie je mening bijstelt, maar dat hoeft niet perse. Als jouw meningen telkens veranderen zijn ze natuurlijk ook waardeloos.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd. Alleen komt dat misschien zo niet over.
Zozo, hoe zijn ze daar achter gekomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
en nu nog een feit voor algemeen gebruik:
de maan weegt 81 miljard ton
deze post had beter bij de vorige TT gepast.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
serieus tijn ik zal je nog eens een wijsheid geven en die mag je best zo over nemen want het is waar![]()
mensen hebben liever dat je jezelf bent dan misschien niet altijd even aardig en het niet altijd met ze eens dan dat je nep bent en "de juiste antwoorden" geeft
sowieso zijn er geen juiste antwoorden en het zal altijd ontploffen in je gezicht
Dan moet jij maar verhuizenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:38 schreef Thrar het volgende:
[..]
yup, maar toch blijft het jammer dat je zo ver weg woont!
ik gok zo van nou hij is dus zo grootquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, hoe zijn ze daar achter gekomen?
hebben ze m op een weegschaal gelegd?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
en nu nog een feit voor algemeen gebruik:
de maan weegt 81 miljard ton
Dát is pas een goeie vraag!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, hoe zijn ze daar achter gekomen?
tja dat is bij alles wat is zeg alleen de TT kan niet altijd het zelfde blijven hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
deze post had beter bij de vorige TT gepast.
Ze weten hoeveel zwaartekracht de maan uitoefent. Dan is het heel simpel om daaruit de massa te bepalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hebben ze m op een weegschaal gelegd?
Je kan je eigen reeks beginnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
tja dat is bij alles wat is zeg alleen de TT kan niet altijd het zelfde blijven he
helaas
Klinkt niet overtuigend...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok zo van nou hij is dus zo groot
en 1 cm aarde weegt blabla dus dat is dan keer 293234959729792375698634972408101 en dan weten we het
of zo
Dankjequote:
Feit: een aardbei is rood zodra hij zich schaamt voor zijn sproetjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
nog een feitje beste mensen?
ik hou van feitjes haha
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
het is een feit
dat een geit
meer schijt
in een mum van tijd
dan een hooimijt
in de eeuwigheid.
-30 corny.
omg hahahaha hoe vezin je zoietsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
het is een feit
dat een geit
meer schijt
in een mum van tijd
dan een hooimijt
in de eeuwigheid.
-30 corny.
ik kan boeken vol feitjes schrijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kan je eigen reeks beginnen.
"Rhu zegt slims, deel XVII"
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit in de keuteltijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
het is een feit
dat een geit
meer schijt
in een mum van tijd
dan een hooimijt
in de eeuwigheid.
-30 corny.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
enige feitje dat ik onthouden heb is dat een varken een orgasme van 30minuten heeft
je zou er toch békaf van worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
enige feitje dat ik onthouden heb is dat een varken een orgasme van 30minuten heeft
oh en dit blijkt geeneens te kloppenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben er iig goed geil van geworden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef Duimelot het volgende:
Hopelijk is het liefdesleven van het varken u nu wat duidelijker,
Nog een feit!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben er iig goed geil van geworden.
Nietwaar, er zijn ook apensoorten die het voor de lol en uit lust doen. Bonobo-aapjes heetten die toch? En chimpansees zijn er ook meer mee bezig dan alleen tijdens de paringstijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
Maar mensen en dolfijnen zijn de enige die sexen om de lol van een orgasme
hey beebquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben er iig goed geil van geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja óf alleen mijn beleving, dat is niet meteen een feit.quote:
Hihi. Hoi!quote:
Mannen zijn echt niet 24/7 geil hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
owja die aapjes was ik even vergeten
die zijn echt erg
continue hitsig
een beetje te vergelijken met mannen van het mensen ras geloof ik
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:Neuken is een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme mrbox.
Maar: ja is goed, ik ben de moeilijkste niet.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Jeej, dankje voor de reminderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
over 7 minuten allemaal de bbc op zetten voor QI mensen
dan word je overspoelt met feitjes
en grapjes ook altijd leuk
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
honden blijven ook aan elkaar vast zitten na sex
Maar mensen en dolfijnen zijn de enige die sexen om de lol van een orgasme
bij sommige dieren is het rond uit onplezierig
als ik het me goed herinner heeft de leeuw of de tijger een gevorkte piemel die het vrouwtje enorm veel pijn doet
geen lol aan dus
dus neukende leeuwen zijn pijnlijk, ze ketsen 50x per dag dus zijn een beetje sm freakjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
* Een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder zijn hoofd; dan sterft hij door verhongering.
* Sommige leeuwen ketsen meer dan 50 maal per dag.
Nog meer onbenullige feiten.
Sowieso...een gevorkte piemel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
dus neukende leeuwen zijn pijnlijk, ze ketsen 50x per dag dus zijn een beetje sm freakjes?
die spoiler was om niet iedereen tegen t hoofd te stoten dat ik een tikje oversext overkom soms vaakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neuken is een spoiler?
Arme mrbox.
Maar: ja is goed, ik ben de moeilijkste niet.
Cue ook hierquote:
nee, klopt. 23/7 wel. En soms 24/6, als je ff niet goed in je vel zit.quote:
het was een grapjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen zijn echt niet 24/7 geil hoor.
gesorteerd...morgen wel ff alles in mappen doen enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Hoi!
Hoe is het met de administratie?
Ik wist gewoon dat je zoiets zou zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee, klopt. 23/7 wel. En soms 24/6, als je ff niet goed in je vel zit.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee, klopt. 23/7 wel. En soms 24/6, als je ff niet goed in je vel zit.
Dat had ik wel in de gaten, ik ben gewoon vervelend.quote:
'to spoil' betekent letterlijk: verpesten. Dus neuken is dan een 'verpester'. Vandaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Duimelot het volgende:
die spoiler was om niet iedereen tegen t hoofd te stoten dat ik een tikje oversext overkom soms vaak
en wat heeft box er mee vandoen!?!?!?
oh ik gebruikte de spoiler puur als verberger en niet als niet verpesterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'to spoil' betekent letterlijk: verpesten. Dus neuken is dan een 'verpester'. Vandaar.
Wow, kei goed van je! Ik ben blij dat ik dat altijd bij houdt. Haha.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gesorteerd...morgen wel ff alles in mappen doen enzo
5 vuilniszakken rommel
dat was ons ook nog helemaal niet duidelijk hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die spoiler was om niet iedereen tegen t hoofd te stoten dat ik een tikje oversext overkom soms vaak
en wat heeft box er mee vandoen!?!?!?
ow met Stephen Fry!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
serieus lieve mensne jullie moeten echt QI eens proberen op de bbc 2 nu
het is echt erg tof
Zo af en toe wel eensquote:
Helemaal in Maastricht woon je hè? We meeten wel in het midden, lekker zo langs de snelweg. Heb ik nog nooit gedaan, jij? zo met één hand op de vangrail. Lijkt me wel eens wat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
oh ik gebruikte de spoiler puur als verberger en niet als niet verpester
bij jou of bij mij of in t midden?
heb je dat boek van hem making history gelezen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ow met Stephen Fry!
toffe vent.
QI [BBC]quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je dat boek van hem making history gelezen?
ik vind hem echt zoooooo briljant
ga kijken dan nu!
echt tof
quote:
Dat is best grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:10 schreef Duimelot het volgende:
feit: De urine van een kat geeft licht onder een black light
DAAROM verborg ik t om niemand ermee te irriteren is toch wel bekendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat was ons ook nog helemaal niet duidelijk hoor!
Heerlen maar is t zelfdequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Helemaal in Maastricht woon je hè? We meeten wel in het midden, lekker zo langs de snelweg. Heb ik nog nooit gedaan, jij? zo met één hand op de vangrail. Lijkt me wel eens wat.
nee dat boek niet, ik heb wel 2 andere boeken van 'm.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
heb je dat boek van hem making history gelezen?
ik vind hem echt zoooooo briljant
ja ik kijk toch, lieve schat. Anders wist ik toch niet dat de heer Fry er in zat.quote:ga kijken dan nu!
echt tof
ik ben daar echt slecht in...kwam ook nog een telefoongids uit 2006 tegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, kei goed van je! Ik ben blij dat ik dat altijd bij houdt. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |