en bedankt...nu stroomt het vol hier... weg knappe verbindingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
stream az - gruun:
http://www.ustream.tv/channel/hdhockey pass: myp2p
sopcastchannel is down

http://www.justin.tv/digitek06 die danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
en bedankt...nu stroomt het vol hier... weg knappe verbinding

Niet zeiken, delenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef TheFrankey het volgende:
[..]

quote:

Egocentrische kwal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef TheFrankey het volgende:

quote:

Dat dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:03 schreef JeffreyADO het volgende:
Beter eindigt RJC-GRA gelijk..

Zijn we geheime cluppies aan het vormen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef TheFrankey het volgende:
[..]

quote:09:04 ustreamer-89389 : het is raar dat pelle niet vaker speelt, dat hoort echt een talent te zijn.

Dank. Vond ik ook, maar spelen eigenlijk al een aantal wedstrijden zo. Komt er alleen net niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:06 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie overwinning, jullie speelde goed vond ik

Willem II is al een tijdje matig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dank. Vond ik ook, maar spelen eigenlijk al een aantal wedstrijden zo. Komt er alleen net niet uit.
Willem II was ook wel heel erg matig

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Willem II is al een tijdje matig.
Maar toch knap hoor![]()
Feli buren

Ja die 3e helft net was zwaarquote:

quote:
quote:

waar voetbal je ?quote:

WTF?!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waar voetbal je ?
ik moest tegen Kosc ootmarsum jeweet

ik speel in A1quote:

Wij moesten ook tegen Kosc namelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik speel in A1ik moest in ootmarsum

heheequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij moesten ook tegen Kosc namelijk
!!
heheeh

NEO B3 vs Kosc B2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heheetegen welk team van kosc dan?
wij tegen a2
4-1 gewonnen

ooh oke, ik had je qua leeftijd al in de senioren geschat dus ik dacht alquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NEO B3 vs Kosc B2
Uitslag 10-1
Ben trouwens trainer/coach

Had Sparta dan 1-1 gemaakt?quote:

Heb ik ook nog in gespeeld, wel al 5 jaar geleden ofzo. Volgend seizoen misschien trainer van dat team.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh oke, ik had je qua leeftijd al in de senioren geschat dus ik dacht al
maar NEO spelen wij nooit tegen, nog maar 1 x tegen gespeeld.
vorig jaar. NEO A2

2-1 verlorenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb ik ook nog in gespeeld, wel al 5 jaar geleden ofzo. Volgend seizoen misschien trainer van dat team.
Gewonnen overigens? Echt zo'n drankteam is dat

vond ik ook alquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef HocBarr het volgende:
This is your wake up call.
Wat een stilte opeens.

In de 2e helft natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
grunn waar blijven die 3 goals van mij!! had nog een bestelling lopen1

Wel grappig: Hadouir MOEST per se die bal nemen, duwt de Jong weg, vervolgens neemt ie hem te snel, krijgt geel en de Jong schiet hem er alsnog inquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |