abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:44:54 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_66569233
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel wil regeren, maar niet in een coalitieverband.
Maar dat is dus een utopie, want geen enkele partij in Nederland zal de komende verkiezingen een absolute meerderheid behalen. Volgens mij zei Wilders trouwens van de week nog dat het hem daar ook niet om te doen was, maar dat hij liever tegen de gevestige orde blijft aanschoppen om aandacht te krijgen voor zijn overtuigingen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:44:57 #102
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66569236
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:40 schreef Toad het volgende:
Ik zie de link tussen Wilders en de economische crisis niet echt.
Komt nog wel, die crisis is pas net begonnen en het aantal werklozen nog steeds laag.
quote:
Volgens mij is zijn recente winst eerder te danken aan de media-aandacht rond zijn bezoek aan de VS en Groot-Brittannië.
Dat klopt.

Het effect van de economische crisis gaat pas in de toekomst komen. We weten nu dat Wilders zijn mannetje staat in het buitenland en in dat buitenland ook gewaardeerd wordt. Nu moeten er alleen nog wat meer mensen komen die weinig te verliezen hebben en veel te winnen, maar daar zorgt de crisis vanzelf voor. De nog immer groeiende groep kut-Marokkaantjes maakt Wilders' werk uiteindelijk af, met haar roofpartijen en straatterreur.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66569301
wat een kutland is dit eigenlijk geworden
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:47:53 #104
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66569320
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Nou dan ga je toch lekker weg?
pi_66569337
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik denk dat Rita beter kan fuseren nu, Trots op Dieren ofzo, een verdubbeling van zetels.
pi_66569340
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Compenseren door op de SP te stemmen, dan maar polariseren
pi_66569349
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet.
[..]

Nee, dat heeft het ook niet. Maar ontslagen word je toch, daar heeft geen enkele partij momenteel een oplossing voor. Dus dan maar op Wilders, want aan die criminele kut-allochtonen erger je je ook al jaren groen en geel. En naast het feit dat de gevestigde orde de economie goed verneukt heeft, heeft zij ook dit probleem weinig goed gedaan.
[..]

Vergeet het maar, die oplossingen zijn er niet. We hebben te maken met een global meltdown, daar kan geen Balkenende of Bos wat aan veranderen.
[..]

Dat komt vanzelf wel, als het maatschappelijke klimaat door economische crisis ook sterk verslechtert.
Ik word een beetje bang van jouw reply.
Verander "die criminele kut-allochtoon" eens in jood.

Sorry, maar hier moet ik niets van hebben.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 23:49:01 #108
230491 Zith
pls tip
pi_66569359
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Edit: tenminste, hij was wel een beetje teleurgesteld tijdens de laatste verkiezingen dat niemand zelfs met hem wou praten over een coalitie. (Was op de NOS tijdens de verkiezingsnacht dacht ik)
Nee joh, hij probeerde zichzelf in een cordon sanitair hoekje te plaatsen, dat had Rutte gelukkig snel door met z'n 'Geert we zetten je niet in een cordon sanitair dus doe niet zo zielig!':P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66569364
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat moet er gerespecteerd worden? Er is nog altijd een grote meerderheid die niets met hem te maken wil hebben. Dat moet gerespecteerd worden.
Ik zeg niet dat je hem moet plezieren. Maar niet allemaal samen gaan afspreken om hem te boycotten. Dat is gewoon triest.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66569374
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Lemmeb het volgende:
Dit is nog maar het begin. Naarmate de economische crisis erger wordt zal Wilders' partij meegroeien. Voorheen stemde men nog op de gevestigde orde, omdat men bij de politiek correcte gemeente wilde blijven horen. Die had het immers voor het zeggen. Alhoewel men zich toen ook wel ergerde aan het slappe beleid t.o.v. allochtonen en het dhimmigedrag van onze bestuurders.

Als de chaos toeneemt zal het 'erbij willen horen' steeds minder belangrijk worden, terwijl de criminaliteit onder allochtonen alleen maar nog verder toe zal nemen. De ideale voedingsbodem voor de PVV dus.
Juist de wilders-stemmers zijn mensen die "erbij willen horen".
pi_66569385
Ik ben nu een stuk blijer dan over Fortuyn destijds.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 23:50:07 #112
230491 Zith
pls tip
pi_66569387
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

het mag tegenwoordig op fok he
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:50:16 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_66569391
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Met name ook steeds meer hoger opgeleiden, dus dat gaat niet helemaal op denk ik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66569393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Straks is er wellicht te weinig werk. Dan heeft jouw Marokkaanse overbuurman wel een job, en jij niet. En jij moet je huis verkopen omdat je de hypotheek niet meer rond krijgt. Dan denk je:" Die kutmarokkaan. Ik had zijn baan kunnen hebben en ook mijn huis dan ook nog." Zo denken iig veel mensen.
Je zegt het al, zo denken veel mensen.

Ik dus niet!
pi_66569414
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Compenseren door op de SP te stemmen, dan maar polariseren
SP komt op veel punten overeen met wilders.

Nee dan liever D66.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:51:33 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66569418
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Jij vindt een willekeurige jood vergelijkbaar met een allochtone crimineel, met zo'n rovend en verkrachtend kut-marokkaantje bijvoorbeeld? Lekker dan.
quote:
Nee, dat kan ik me voorstellen. Daar moet ik ook helemaal niks van hebben.
pi_66569421
quote:

[..]

Denk meer dat wilders stemmers mensen zijn die het niet eens zijn met hoe het nu gaat, en de financiele crisis is daarbij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik ga er in ieder geval serius over nadenken uit nederland weg te gaan als wilders ooit iets te zeggen krijgt. Ik vind het prima het land te zijn van the wooden shoes, maar het land van Wilders..... no thanks
pi_66569427
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. De crisis is ook nog niet echt merkbaar voor de meeste mensen. Maar als zij dit wel wordt, dan verdubbelt Wilders zijn zetels zo.
Ik weet het niet. Het lijkt me sterk. Misschien klopt het wel dat bij de crisis mensen zoeken naar partijen buiten de coalitie, maar denk dan eerder aan een partij als D'66. Wilders zijn stemmers vinden de zgn. Islamisering van Nederland het belangrijkste onderwerp. Mensen die de economie het belangrijkst vinden gaan denken ik op een andere partij stemmen. Wilders heeft op dit punt zich nooit geprofileerd en heb hem tijdens verkiezingsdebatten hier ook nauwelijks over gehoord.

Ik geef toe dat, wanneer de regering de crisis niet onder controle heeft, de kiezer naar andere partijen uitwijkt. Maar wil Wilders hiervan profiteren moet hij zich hierop ook gaan profileren. En ik betwijfel of hij dat doet, en of hij het ook goed doet...

De mensen die zich bezig houden met hun Marokkaanse buren, heeft Wilders al lang in zijn broekzak. Daar heeft hij geen economische crisis voor nodig.
pi_66569429
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met name ook steeds meer hoger opgeleiden, dus dat gaat niet helemaal op denk ik
want?
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 23:52:36 #120
230491 Zith
pls tip
pi_66569439
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Denk je verkeerd, ook daar zitten veel meelopers, al was dat stuk over 'veel hoogopgeleiden bij PVV' natuurlijk onzin.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:53:15 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66569463
quote:

[..]

Vast. Vandaar dat ook niemand op z'n werk of in het openbaar toe durft te geven dat hij of zij op Wilders zou stemmen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 februari 2009 @ 23:54:01 #122
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66569489
Wat een giller he
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66569510
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vast. Vandaar dat ook niemand op z'n werk of in het openbaar toe durft te geven dat hij of zij op Wilders zou stemmen.
Daarom juist. Het zijn een soort gothics. "Lekker tegen de stroom in"
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:54:56 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_66569516
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

want?
Omdat die misschien iets meer geneigd zijn tot het overwegen van hun politieke voorkeur dan Jan met de pet, die stemt uit frustratie, woede en/of angst.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:56:45 #125
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66569560
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:

[..]

De meerderheid wil ook niets met moslims te maken hebben. Respeceteer dat dan ook eens..

Dan was ik allang Nederland uit gesodemieterd.

Gelukkig zijn er nog weldenkende Nederlanders die mij met open armen ontvangen
AFC AJAX
pi_66569586
En eerlijk is eerlijk mensen, je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar feit blijft dat hij als enige in deze wereld zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken en zich niet laat intimideren door de islamieten.

En dat is ook de reden dat Wilders heeeeel veel geld gaat binnen harken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66569615
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Yuin het volgende:

[..]

Denk meer dat wilders stemmers mensen zijn die het niet eens zijn met hoe het nu gaat, en de financiele crisis is daarbij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik ga er in ieder geval serius over nadenken uit nederland weg te gaan als wilders ooit iets te zeggen krijgt. Ik vind het prima het land te zijn van the wooden shoes, maar het land van Wilders..... no thanks
Slap gelul. Al die mensen die riepen dat ze zouden emigreren als de LPF gaat regeren wonen ook nog steeds in Nederland.
pi_66569633
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Slap gelul. Al die mensen die riepen dat ze zouden emigreren als de LPF gaat regeren wonen ook nog steeds in Nederland.
Ik vind die mensen zo laf die zich laten weg jagen door een politieke partij.

Ik en velen met mij hebben ook jaren lang moeten overleven onder de terreur van de linksekerk en toen hoorde je ons ook niet zeggen dat we gaan emigreren.
pi_66569652
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik en velen met mij hebben ook jaren lang moeten overleven onder de terreur van de linksekerk en toen hoorde je ons ook niet klagen,
Nee?
pi_66569662
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef Toad het volgende:

[..]

Nee?
Nee!
pi_66569663
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef JohnDope het volgende:
En eerlijk is eerlijk mensen, je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar feit blijft dat hij als enige in deze wereld zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken en zich niet laat intimideren door de islamieten.
Als dat zo belangrijk voor je is, waarom stem je dan niet op die kerel van de pedopartij. Dat is pas een figuur die zijn kop boven de speeltui ... eh ... maaiveld uit durft te steken.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:01:32 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66569665
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik en velen met mij hebben ook jaren lang moeten overleven onder de terreur van de linksekerk en toen hoorde je ons ook niet klagen,
Neen. Alles werd voor zoete koek geslikt!!
The End Times are wild
pi_66569705
quote:

En dat is ook de reden dat Wilders heeeeel veel geld gaat binnen harken.
Wat zullen de mensen die op hem stemmen dan ook teleurgesteld zijn als ze uiteindelijk beseffen dat Wilders een schreuwlelijk is die niets van zijn beloften waar kan maken. Al zou Wilders een kamermeerderheid hebben in Nederland kan hij geen reet uitvoeren. Hij wil artikel 1 van de Nederlandse grondwet wijzigen? Daar moet je 2/3 meerderheid voor hebben en herverkiezingen. Stel dat het hem lukt, er zijn internationale verdragen, Nederland maakt deel uit van de EU en diplomatieke betrekkingen staan nog altijd in zijn weg.
pi_66569707
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee!
Klagen deed je sowieso.

Misschien heb je nooit gezegd dat je ging verhuizen als de PvdA bijvoorbeeld weer aan de macht zou komen, maar zulk soort geluiden heb ik genoeg op internet langs zien komen.
pi_66569708
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Neen. Alles werd voor zoete koek geslikt!!
Hoe je het wendt of keert: roepen dat je gaat emigreren vanwege een politieke partij is gewoon erg gay en hypocriet.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 00:04:55 #136
230491 Zith
pls tip
pi_66569747
quote:
En eerlijk is eerlijk mensen..
http://tinyurl.com/dhaoq8
pi_66569772
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij vindt een willekeurige jood vergelijkbaar met een allochtone crimineel, met zo'n rovend en verkrachtend kut-marokkaantje bijvoorbeeld? Lekker dan.
[..]

Nee, dat kan ik me voorstellen. Daar moet ik ook helemaal niks van hebben.
Je weet best wel wat ik bedoel.

Iemand de zondebok (kut-marokannen) toewijzen in deze crisis, slaat nergens op.
Ik werk bij Corus, en vele allochtonen, medelanders en Nederlanders vrezen daar voor hun baan.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 00:07:55 #138
230491 Zith
pls tip
pi_66569830
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:06 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ik werk bij Corus, en vele allochtonen, medelanders en Nederlanders vrezen daar voor hun baan.
Hij moest er ook zo nodig allochtonen achter zetten, van autochtone criminelen heeft hij zeker geen last
  zondag 1 maart 2009 @ 00:08:22 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66569842
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoe je het wendt of keert: roepen dat je gaat emigreren vanwege een politieke partij is gewoon erg gay en hypocriet.
Ja, ik vond het alleen erg grappig gezegd. Ook dat "overleven onder de terreur van de linksekerk" Dan zie ik echt van die zoeklichten vanuit linkse gebouwen de straat afspeuren, en jij met een pakje roggebrood onder je arm snel de weg oversteken. "Vanavond weer brood voor Moeder en zusjes. Weer een dag overleefd onder de Linkse terreur" En dat dan 10 jaar lang, totdat Wilders als verlosser het land redde.
The End Times are wild
pi_66569857
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zeker niet, de politiek representeert het volk, althans dat word voor het gemak maar iig geloofd. Ik merk nu al dat sommige mensen zeggen, oh it's that country from Wilders. Als die malloot meer te zeggen krijgt, ben ik hier ook foetsie. Dat wou ik sowieso al, dus wat dat betreft geen probleem.
pi_66569882
Voor de volledigheid:

Yes we can!!
  zondag 1 maart 2009 @ 00:10:51 #142
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66569910
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:06 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet. Leg het me maar uit.

Ik lees alleen dat jij joden op één hoop gooit met criminele kut-marokkanen, hetgeen ik nogal ehh... meervoudig anti-semitisch vind.
quote:
Nee, maar dat doet ook helemaal niemand. Daar gaat het bij Wilders helemaal niet om. Je moet de zaken wel goed uit elkaar houden, ook al beïnvloeden ze elkaar wel, zeker onder deze omstandigheden.
quote:
Ja. En het grote verschil is dat veel van die allochtonen bij werkloosheid al snel het criminele circuit in zullen gaan, terwijl die autochtonen thuis achter de geraniums gaan zitten wachten op hun uitkering.
pi_66569916
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:04 schreef Zith het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/dhaoq8
lol
pi_66569947
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Yuin het volgende:

[..]

Zeker niet, de politiek representeert het volk, althans dat word voor het gemak maar iig geloofd. Ik merk nu al dat sommige mensen zeggen, oh it's that country from Wilders. Als die malloot meer te zeggen krijgt, ben ik hier ook foetsie. Dat wou ik sowieso al, dus wat dat betreft geen probleem.
Met alle respect, maar dankzij Wilders kunnen we wereldwijd gezien eindelijk weer een keertje trots zijn.
Nu hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt, nu kan je het roepen.

zondag 1 maart 2009 @ 00:12:46 #145
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66569955
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Hij moest er ook zo nodig allochtonen achter zetten, van autochtone criminelen heeft hij zeker geen last
In één keer goed geraden!
pi_66570039
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dankzij Wilders kunnen we wereldwijd gezien eindelijk weer een keertje trots zijn.
Nu hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt, nu kan je het roepen.
Iemand die een complete geloofsovertuiging als debiel aanziet, mensen niet respecteert, doet alsof iedere islamiet met dynamite rondloopt vind ik niet erg prettig nee. Bovendien, Meneer Wilders roept wel leuk over de allochtonen, maar wat doet ie aan dát probleem? Behalve zeiken? Je kan zeiken wat je wilt, maar Nederland wil zo heel graag multiculti zijn, wij zijn niet multi culti. Nederland is totaal niet multi-cultureel, althans, ja er wonen meer culturen als je het zo wilt zien. Maar we leven absoluut niet SAMEN.

Wat dat betreft mag je een voorbeeld nemen aan Engeland, die daar toch een jaar of 30 in vooruitlopen.
pi_66570070
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:15 schreef Yuin het volgende:

Wat dat betreft mag je een voorbeeld nemen aan Engeland, die daar toch een jaar of 30 in vooruitlopen.
Wat een giller.

Alleen de Amerikanen hebben het goed voor elkaar wat betreft harmonie tussen verschillende culturen.

Only in America.
pi_66570100
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zeker weten? CNN: Fitna lijkt op Nazi Propaganda Film.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:19:34 #149
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66570113
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:15 schreef Yuin het volgende:

[..]

Iemand die een complete geloofsovertuiging als debiel aanziet, mensen niet respecteert, doet alsof iedere islamiet met dynamite rondloopt vind ik niet erg prettig nee. Bovendien, Meneer Wilders roept wel leuk over de allochtonen, maar wat doet ie aan dát probleem? Behalve zeiken?
Je snapt wel dat Wilders in de oppositie zit, niet in het kabinet?
quote:
Je kan zeiken wat je wilt, maar Nederland wil zo heel graag multiculti zijn, wij zijn niet multi culti. Nederland is totaal niet multi-cultureel, althans, ja er wonen meer culturen als je het zo wilt zien. Maar we leven absoluut niet SAMEN.
Nederland wil helemaal niet "multiculti" zijn, vandaar al die stemmen op Wilders. Dat hele "multiculti"-gebeuren is een politiek correct verzinsel van de PvdA uit de jaren '90.
quote:
Ja, vandaar dat Wilders daar ook niet binnen mocht. De islam heeft het daar al overgenomen.
pi_66570117
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:18 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zeker weten? CNN: Fitna lijkt op Nazi Propaganda Film.
Yeps zeker weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')