Ik gok op digibeten in combinatie met slecht lezen en te snel doorklikken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Wallert het volgende:
Fantastisch, het geeft in een notedop weer waar het probleem ligt bij de genoemde site.
Na 10 jaar ervaring met het UWV en uitkeringen weet ik dat er geen geschikte manier is, ook geen normale manier, alleen hun manier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nope ik heb geen uitkering nodig. Maar mocht ik er ooit 1 nodig hebben dan zal ik die gewoon aanvragen op de daarvoor geschikte manier.
Mijn partner heeft ooit voor 2 maanden een uitkering gehad. Was binnen een half uur geregeld, nooit geen problemen mee gehad. Als je maar weet wat je doet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Na 10 jaar ervaring met het UWV en uitkeringen weet ik dat er geen geschikte manier is, ook geen normale manier, alleen hun manier.
Hey het is al triest genoeg dat mensen een uitkering nodig hebben, dan mogen ze er nog wel een beetje moeite voor doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef Reddiablo het volgende:
eigenlijk is het raar, je moet al die bullshit online invullen -- en dan moet je alsnog alles per post toesturen -- waarom dan alles online invoeren????
Nee, je moet mazzel hebben en hopen dat er geen uitzonderingsregels op je toegepast worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn partner heeft ooit voor 2 maanden een uitkering gehad. Was binnen een half uur geregeld, nooit geen problemen mee gehad. Als je maar weet wat je doet.
Kijk uit, ik kots terug.. da's ook een van de redenen dat ik afgekeurd ben (chronische darmonsteking)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef MoneyTalks het volgende:
Bah, ik kots op dit soort mensen, uitkeringstrekkers, bah
Wil jij weleens even niet zo genuanceerd doen? Als je gebruik maakt van wat voor soort uitkering dan ook, dan ben je gewoon lui, dom en onwillig om te werken! Mensen die onvrijwillig werkloos zijn bestaan gewoon niet, ook niet in crisistijden en als je echt echt slim was geweest dan had je voor je ontslagen was al een nieuwe baan gehad. Verder ben je nooit ziek maar zwak en misselijk, je moet je gewoon wat weerbaarder opstellen en niet zeiken als je door het chronische bloedverlies door het necrotische darmweefsel even een dipje hebt. Daar hebben ze nou Cup a Soup voor uitgevonden!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kijk uit, ik kots terug.. da's ook een van de redenen dat ik afgekeurd ben (chronische darmonsteking)
Je kan wel negatief doen over uitkeringstrekkers maar ten eerste heeft de meerderheid er ook niet om gevraagd en ten tweede zijn ze zelf net zo goed slachtoffer.
OK, je hebt mensen die niks uit willen voeren en geld willen krijgen zonder dat ze hoeven te werken maar dat is toch echt de minderheid.
De meeste arbeidsongeschikten zouden graag aan het werk willen, alles beter dan de hele dag thuis zitten vervelen.
Ik wil heel graag maar ik zit toch al een paar maanden thuis. Wat doe ik verkeerd? Mijn CV staat op monsterboard, ik ga minstens 2x in de week langs verschillende uitzendbureaus en als ik mazzel heb heb ik soms 1 of 2 dagen werk omdat iemand ziek is. Ook stuur ik mijn CV nog regelmatig rond naar bedrijven die ik op nuwerk en marktplaats tegenkom. Mijn grootste probleem is gebrek aan ervaring. (Ik ben 20 jaar)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is altijd werk, als je maar wilt.
Ik hoop toch echt dat je aan het trollen bent. Anders hoop ik dat je zelf mee maakt hoe frustrerend het is om werkloos te zijn. Werkloos zijn is geen vakantie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wil jij weleens even niet zo genuanceerd doen? Als je gebruik maakt van wat voor soort uitkering dan ook, dan ben je gewoon lui, dom en onwillig om te werken! Mensen die onvrijwillig werkloos zijn bestaan gewoon niet, ook niet in crisistijden en als je echt echt slim was geweest dan had je voor je ontslagen was al een nieuwe baan gehad. Verder ben je nooit ziek maar zwak en misselijk, je moet je gewoon wat weerbaarder opstellen en niet zeiken als je door het chronische bloedverlies door het necrotische darmweefsel even een dipje hebt. Daar hebben ze nou Cup a Soup voor uitgevonden!
Als het niet het gebrek aan ervaring is dan is het wel aan opleiding of allebei. Op dit moment kom je gewoon op een stapel van 100 brieven te liggen en dan kun je wel berekenen hoe groot je kans is. Maar sommige mensen kunnen dit niet bevatten en denken liever dat je iets fout doet, dat past beter in hun wereldbeeldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil heel graag maar ik zit toch al een paar maanden thuis. Wat doe ik verkeerd? Mijn CV staat op monsterboard, ik ga minstens 2x in de week langs verschillende uitzendbureaus en als ik mazzel heb heb ik soms 1 of 2 dagen werk omdat iemand ziek is. Ook stuur ik mijn CV nog regelmatig rond naar bedrijven die ik op nuwerk en marktplaats tegenkom. Mijn grootste probleem is gebrek aan ervaring. (Ik ben 20 jaar)
Lieve schat, er staat een dikke vettequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je aan het trollen bent. Anders hoop ik dat je zelf mee maakt hoe frustrerend het is om werkloos te zijn. Werkloos zijn is geen vakantie.
Nu snap ik je even niet meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het niet het gebrek aan ervaring is dan is het wel aan opleiding of allebei. Op dit moment kom je gewoon op een stapel van 100 brieven te liggen en dan kun je wel berekenen hoe groot je kans is. Maar sommige mensen kunnen dit niet bevatten en denken liever dat je iets fout doet, dat past beter in hun wereldbeeld
Ik ben blij dat je mij er buiten laatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar sommige mensen kunnen dit niet bevatten en denken liever dat je iets fout doet, dat past beter in hun wereldbeeld
We spreken gewoon Nederlands in dit land hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:41 schreef Wallert het volgende:
Karr-1: Okay, you're a lucky man. I think your frustrations about the mentioned site will surface at that time.
Hoeveel banen heb je al afgewezen omdat het niet in je straatje valt? Of beneden je niveau is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil heel graag maar ik zit toch al een paar maanden thuis. Wat doe ik verkeerd? Mijn CV staat op monsterboard, ik ga minstens 2x in de week langs verschillende uitzendbureaus en als ik mazzel heb heb ik soms 1 of 2 dagen werk omdat iemand ziek is. Ook stuur ik mijn CV nog regelmatig rond naar bedrijven die ik op nuwerk en marktplaats tegenkom. Mijn grootste probleem is gebrek aan ervaring. (Ik ben 20 jaar)
En in 10 jaar tijd 4 darmoperaties, 3 maanden met een stoma rondlopen, een schedelbasisfractuur, een hersenbloeding, elk half jaar in elk geval een coloscopie en dergelijke tellen zeker niet meer mee?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wil jij weleens even niet zo genuanceerd doen? Als je gebruik maakt van wat voor soort uitkering dan ook, dan ben je gewoon lui, dom en onwillig om te werken! Mensen die onvrijwillig werkloos zijn bestaan gewoon niet, ook niet in crisistijden en als je echt echt slim was geweest dan had je voor je ontslagen was al een nieuwe baan gehad. Verder ben je nooit ziek maar zwak en misselijk, je moet je gewoon wat weerbaarder opstellen en niet zeiken als je door het chronische bloedverlies door het necrotische darmweefsel even een dipje hebt. Daar hebben ze nou Cup a Soup voor uitgevonden!
Ervaring kan niemand je aan helpen. En alle ervaring die je wel hebt moet je in CV zetten. Vervolgens moet je gaan netwerken, mensen bellen die je kent, mensen die je ver kent, etc. En je moet duidelijk hebben wat je zelf nog wilt. Dat maakt je keuze makkelijker.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik leef dus mee! De enige tip die ik voor je kan hebben is dat je moet proberen je zelfbeeld niet te laten aantasten door reacties als in dit topic (die zonderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nu snap ik je even niet meer.Leef je nou mee met werkzoekenden of tegen alles wat zonder werk thuis zit?
Edit: Aaaah! Ok, sorry jewerd overschaduwt door Mr. T.
(Mr. T)
Okay, mijn excuses. Blijkbaar was hetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En in 10 jaar tijd 4 darmoperaties, 3 maanden met een stoma rondlopen, een schedelbasisfractuur, een hersenbloeding, elk half jaar in elk geval een coloscopie en dergelijke tellen zeker niet meer mee?
Ik ben niet zwak of misselijk, ik heb de ziekte van Crohn, daardoor heb ik door een tekort aan kaliumcloride en daardoor heb ik een paar maanden geleden een epileptische aanval gehad met als gevolg een schedelbasisfractuur en hersenbloeding.
Ik loop me echt niet aan te stellen, was dat maar zo, zou voor mezelf een stuk fijner zijn.
Ja, dat is vaak erger dan de reden waarom je thuiszit. Met een ziekte kun je leven, die opmerkingen zijn gericht op jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef SiGNe het volgende:
diehad ik in eerste instantie gemist
Maar ik moet zeggen dat ik me wel vaker moet verdedigen als het om uitkeringen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |