ik had net gezwommen ........quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, jij ziet er lekker uit joh
Ik zeg Levi's.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:42 schreef bear87 het volgende:
Wat zijn momenteel de mooie alledaagse maar redelijk nette jeans?
Prima inderdaad Levi's, daarnaast heeft Boss ook vaak onopvallende mooie jeans ( en dat is minder duur dan het klinkt, vanaf 109 euro al ) en ik zag ook dat Pall Mall best wat nette jeans hadquote:
Inderdaad, vooral die kontzakken maken Replay broeken zo onverzorgd vind ik! Hoe ze die precies zo vernaggelen weet ik niet, maar vaak ziet het er zo afgetrapt uitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:57 schreef kaasplankje het volgende:
alleen geen alledaagse maar redelijk nette jeans
We Are Replayquote:Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef bear87 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die kontzakken maken Replay broeken zo onverzorgd vind ik! Hoe ze die precies zo vernaggelen weet ik niet, maar vaak ziet het er zo afgetrapt uit
uhhhmm je hebt de keuze uit orange, green en blackquote:
red label is de casual black, naar mijn mening mooiste gedeelte van de boss collectiequote:Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef Yuin het volgende:
[..]
uhhhmm je hebt de keuze uit orange, green en blackVoor zover ik weet
Waarbij black het pakkenwerk, en ook nette broeken deel is
orange het meer casual
en green is accesoires etc dacht ik
mee eens, zitten erg mooie jeans tussen. Moet zeggen dat ik er nog geen gekocht heb, maar het staat wel hoog op mn lijstje.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef Adelante het volgende:
Jacob Cohen heeft ook mooie jeans, duur en handgemaakt, maar mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |