Wowquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:56 schreef golfer het volgende:
Bluezz is nu deeg door de pastamachine aan het rollen.
Check, hier ook. Uit de vriezer! Ik had geen zin in koken en TARA had geen zin in 'iets met rijst, gewokt' dus dit was compromisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:48 schreef k_man het volgende:
Ik moet nog ff paprika, champignons en ham gaan halen zodadelijk. En dan tortellini's met een prutje maken.
Verse pasta vind ik zelf een stuk lekkerder. Dan wel de verse van de AHquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Wow
Ik begin echt niet aan verse pastaIk vind gedroogde serieus net zo lekker en dan vind ik het simpelweg te veel werk!
Koken an sich vind ik wel leuk, dus daar ligt het niet aan
Gisteren die verse gehad en ik vind het dus écht niet lekkerderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Verse pasta vind ik zelf een stuk lekkerder. Dan wel de verse van de AH. Die van de dekamarkt bij ons vind ik niet echt lekker. Zelf heb ik het nog niet verse pasta gemaakt.
* freecell aait krakkemikkig ruggetjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Gelukkig lees ik hier meer pijnen.... Sinds ik weer op de been ben, nooit zo'n rugpijn gehad. Heb vandaag braaf gewandeld. In theorie moet het morgen beter zijn.
Lekker!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:25 schreef single_queen het volgende:
verse tortelini (AH) gevuld met kaas, met daarover heen, flink wat pesto, cherrytomaatjes, zongedroogde tomaatjes, verse spinazie, parmezaanse kaas, pijnboompitten en uitje...
yum... en de snelste maaltijd die ik in huis heb. ong 7 minuten. (4 minuten pasta koken, spul snijden, door elkaar husselen, klaaaaar)
Ik vind het wel heel tof dat ze het doetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk kan je de pasta of tortellini kant-en-klaar kopen (doen wij ook vaak, hoor), maar voor zo'n CUL-wedstrijdje is het altijd leuk om als je in een weekend tijd hebt alles helemaal zelf van scratch af aan te maken en dat is Bluezz uitstekend gelukt.
Haar tortellini was echt superlekker.![]()
*burb*
Hey Mieke, hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Gelukkig lees ik hier meer pijnen.... Sinds ik weer op de been ben, nooit zo'n rugpijn gehad. Heb vandaag braaf gewandeld. In theorie moet het morgen beter zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Het is klaar
TVPastaaaaaaaaaaaaa
Wauw de verkoop van mijn boek gaat wel goed zeg dankzij fok![]()
Ik kan bij wijze van spreken iedere dag pasta eten, heeeerlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou zo erg niet van pasta, maar ik wil eik wel zo'n masjien hebben en het zelf maken. Gewoon voor de lol en de heb![]()
Mijn inspiratieloze diner is goed in de smaak gevallen btw![]()
Krijg zelfs ideetjes voor morgen![]()
I'm back
Ik gruwel bij de gedachte alleen alquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan bij wijs van spreken iedere dag pasta eten, heeeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |