SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Dzy het volgende:
Maar je hoeft toch niet altijd te spacen, je kunt ook een keer gewoon lekker zuipen of zelfs...Ik space ook niet altijd. Laatste keer is 2 maand geleden ofzo. Ben maandag vrij, dus kan chil herstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:52 schreef dagdag het volgende:
eigenlijk vind ik ts gaafWanneer ga jij eens dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ik in groningen woonquote:
Chill. Dat vind ik een mooie rate trouwens, zoiets doe ik ook. Mijn laatste keer was oud en nieuw maar ik denk dat ik nog iets langer wacht. Vooral aangezien je geen goede X meer kunt krijgen hier in de buurt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik space ook niet altijd. Laatste keer is 2 maand geleden ofzo. Ben maandag vrij, dus kan chil herstellen.
Ik heb nog een voorraadje. Kan nog wel twee jaar doorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef Dzy het volgende:
[..]
Chill. Dat vind ik een mooie rate trouwens, zoiets doe ik ook. Mijn laatste keer was oud en nieuw maar ik denk dat ik nog iets langer wacht. Vooral aangezien je geen goede X meer kunt krijgen hier in de buurt.
Maar vind je in je eentje spacen nou echt niet saai?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje. Kan nog wel twee jaar door
Ik ga niet alleen in huis zitten! Mijn vrienden zijn er wel bij, alleen aan het bier. Dan is het best prima hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar vind je in je eentje spacen nou echt niet saai?
Vooral bij X, dan heb je juist een ontzettende behoefte aan sociale interactie..
Ah ik had het meer gelezen als in, ik ga in mn eentje thuis aan de drugsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen in huis zitten! Mijn vrienden zijn er wel bij, alleen aan het bier. Dan is het best prima hoor
Alleen heb ik nog nooit gedaan, dat lijkt me ook helemaal niets.
Toch is het dan minder leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen in huis zitten! Mijn vrienden zijn er wel bij, alleen aan het bier. Dan is het best prima hoor
Alleen heb ik nog nooit gedaan, dat lijkt me ook helemaal niets.
Hoe weet je dat zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Analyse, TS is mocro.
Kon ik opmaken uit je posts, tis zeg maar een soort van gevoelletje.quote:
Dan zit je aardig fout.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon ik opmaken uit je posts, tis zeg maar een soort van gevoelletje.
Ben ik nu verwerpelijkquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee
5 man inmiddels, kankerjunks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |