abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66554820

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66554840
ik vind anders dat je enorm wijs overkomt!
hey, ik las "domme dingen" of heb je snel ge-edit ofzo!

volgens mij begint m'n verkoudheid m'n ogen aan te tasten

[ Bericht 28% gewijzigd door Thrar op 28-02-2009 16:20:06 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:11:43 #3
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:11:43 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66554855
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ok dan geef es HET beeld van 1 man en 1 vrouw op die die 60 aanhangers krijgen?
Ik snap niet waarom je het zo hard probeert te ontkennen.

Het geeft toch niet. Jij zal bij meer mannen in de smaak vallen dan Rosanne Barr en minder dan Angelina Jolie.

Dat wil niet zeggen dat sommige mannen jou niet verkiezen boven Angelina. Maar er is een algemeen mode beeld ongeacht karakter etc.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:13:17 #5
88139 JoeyT
pi_66554915
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee want ik bedoel het zelfde
als het er op aan komt kiezen vrouwen echt niet de overspelige jude law of de hoerenlopende hugh grant
ookal zien ze er nog zo leuk uit
als het er op aan komt kiezen we iemand die ons een goed gevoel geeft en waar we ons prettig/veilig bij voelen en die ons kan laten lachen etc
Dan vraag ik me toch echt af waarom vrouwen vielen voor die overspelige Joey .
pi_66554928
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef Thrar het volgende:

[..]

qua wat wil je dan veranderen? je omgang met mensen?

Misschien een te persoonlijke vraag maar ik stel hem toch: moest je het van je psycholoog op deze manier doen ofzo?

Lijkt me een beetje vreemd om te willen veranderen aan de hand van input van mensen op het forum.. iedereen heeft tenslotte z'n eigen beeld hoe iemand anders zich zou moeten gedragen

misschien vindt iemand het wel bloedgeil hoe jij hier bent!
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan heb je er toch alsnog totaal niets aan aan hoe anderen over je denken?
veranderen moet je doen voor jezelf en hoe jij wilt zijn
misschien zeg ik he tijn ik vind het echt een super goed idee als jij van bzn gaat houden!
en trar zegt tijn ik vind het een mega idee als jij nu van rihanna gaat houden!
wat ik dus bedoel: je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen en iedereen heeft een totaal andere mening over je weer gebaseerd op hoe zij zijn, wil je daar nou echt je groter verandering op basseren?
dan zul je sowieso zien dat je over 2 jaar bv nog net zo ongelukkig bent als voorheen want je bent nog niet wie je eigenlijk hoort te zijn/wil zijn/bent diep van binnen maar alleen een kneedsel van anderen
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:14:21 #7
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_66554948
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk dat je het overschat. Ik ken jongens van mijn leeftijd die 100 vrouwen hebben geneukt en die er hooguit 1 of 2 hebben gedaan. Als ik dan puur naar uiterlijk kijk zie ik toch wel een duidelijk verschil.
oh kijk jij hebt t over mannen die neukerdjes willen
wij vrouwen hadden het over mannen als relatie materiaal

verder ken ik genoeg echt niet zo aantrekkelijke vrouwen en mannen die genoeg te neuken hebben dat je vraagt hoe krijgen ze t voor elkaar en ook heel aantrekkelijke mensen die dat minder hebben.
ligt denk ik ook in de kieskeurigheid waarmee je je neukerdjes (ook relaties) kiest!

ik was vroegah zeg maar een beetje veel dikker dan ik tegenwoordig ben. Ik was denk ik in jouw ogen echt niet sexy neuk materiaal maar had toch totaal geen probleem om iemand te vinden.
tegenwoordig zou ik in de kroeg wel minimaal die 60 aanhangers krijgen maar veel neuk materiaal zit er dan weer niet bij, ik ben wel degelijk kieskeuriger geworden.....
pi_66554951
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.
misschien moet je het eens met hem erover hebben.. want mij lijkt dit niet de juiste manier
pi_66554967
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch echt af waarom vrouwen vielen voor die overspelige Joey .
laat ik het zo zeggen: volwassen vrouwen die geen sex nodig hebben om zicht te laten bevestigen en die weten wat ze willen en een langdurige relatie op willen bouwen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:15:16 #10
88139 JoeyT
pi_66554974
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh kijk jij hebt t over mannen die neukerdjes willen
wij vrouwen hadden het over mannen als relatie materiaal

verder ken ik genoeg echt niet zo aantrekkelijke vrouwen en mannen die genoeg te neuken hebben dat je vraagt hoe krijgen ze t voor elkaar en ook heel aantrekkelijke mensen die dat minder hebben.
ligt denk ik ook in de kieskeurigheid waarmee je je neukerdjes (ook relaties) kiest!

ik was vroegah zeg maar een beetje veel dikker dan ik tegenwoordig ben. Ik was denk ik in jouw ogen echt niet sexy neuk materiaal maar had toch totaal geen probleem om iemand te vinden.
tegenwoordig zou ik in de kroeg wel minimaal die 60 aanhangers krijgen maar veel neuk materiaal zit er dan weer niet bij, ik ben wel degelijk kieskeuriger geworden.....
Wil je het nou gewoon niet snappen?
pi_66554992
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

een forum is niet de plek voor dit soort dingen en zeker geen forum als fok
vraag maar aan je psych ik gok dat hij het met me eens is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66555008
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:14 schreef Thrar het volgende:

[..]

misschien moet je het eens met hem erover hebben.. want mij lijkt dit niet de juiste manier
Hoezo? Door in dit topic te posten heb ik al een hoop dingen geleerd. Dus daar blijf ik vooral meer door gaan.
En verder heb je gelijk over die adviezen enzo.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:17:34 #13
238120 Duimelot
pi_66555034
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je het zo hard probeert te ontkennen.

Het geeft toch niet. Jij zal bij meer mannen in de smaak vallen dan Rosanne Barr en minder dan Angelina Jolie.

Dat wil niet zeggen dat sommige mannen jou niet verkiezen boven Angelina. Maar er is een algemeen mode beeld ongeacht karakter etc.
ik probeer t niet hard te ontkennen, ik ben t gewoon niet GEHEEL met je eens.
er zit een kern van waarheid in maar er spelen veel meer factoren mee.
het FEIT is wel dat smaken verschillen er er dus niet 1 algemeen mode beeld is....
als wel, dan vertel mij eens wat dat algemene modebeeld dan inhoud, hoe ziet dan die algemeen sexy man en sexy vrouw er uit!?!?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:17:40 #14
88139 JoeyT
pi_66555038
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen: volwassen vrouwen die geen sex nodig hebben om zicht te laten bevestigen en die weten wat ze willen en een langdurige relatie op willen bouwen
Weet je wat. Wij gaan een keer uit. Ik ga puur op uiterlijk af en kies 2 mannen uit waarvan ik denk dat ze goed in de markt liggen. Dan kies ik er 2 die volgens mij minder in de markt liggen. Alles volgens 'mijn' algemene beeld dus.

Kijken wat eruit komt .

Bovendien is mn referentie materiaal te groot om het te gooien op onvolwassenheid of sexbelustheid .
pi_66555048
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo? Door in dit topic te posten heb ik al een hoop dingen geleerd. Dus daar blijf ik vooral meer door gaan.
En verder heb je gelijk over die adviezen enzo.
wat heb je dan precies geleerd als ik vragen mag?
pi_66555053
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een forum is niet de plek voor dit soort dingen en zeker geen forum als fok
vraag maar aan je psych ik gok dat hij het met me eens is
Dat snap ik ook wel. Ik ben hier vooral om nieuwe contacten op te doen. En wat meer te leren over contact met andere.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:18:17 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66555057
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:

nee want ik bedoel het zelfde
als het er op aan komt kiezen vrouwen echt niet de overspelige jude law of de hoerenlopende hugh grant
ookal zien ze er nog zo leuk uit
als het er op aan komt kiezen we iemand die ons een goed gevoel geeft en waar we ons prettig/veilig bij voelen en die ons kan laten lachen etc
je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.

Als je dan vervolgens een keuze voor jezelf moet maken, blijkt dat algemene beeld ineens niet meer belangrijk en ga je op veel specifiekere dingen letten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:19:00 #18
88139 JoeyT
pi_66555091
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik probeer t niet hard te ontkennen, ik ben t gewoon niet GEHEEL met je eens.
er zit een kern van waarheid in maar er spelen veel meer factoren mee.
het FEIT is wel dat smaken verschillen er er dus niet 1 algemeen mode beeld is....
als wel, dan vertel mij eens wat dat algemene modebeeld dan inhoud, hoe ziet dan die algemeen sexy man en sexy vrouw er uit!?!?
Ok ik ga ff plaatjes zoeken. Ik benadruk dus nogmaals dat ik niet bedoel dat iedere vrouw op dezelfde man valt
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:19:16 #19
238120 Duimelot
pi_66555100
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wil je het nou gewoon niet snappen?
volgens mij snap jij het niet
als iemand het niet geheel met je eens is wil niet zeggen dat diegene het dan niet snapt
jouw 'probleem' is dat jij jouw persoonlijke mening als een feit ziet (in meerdere zaken) en als mensen daarvan afwijken dan snappen ze het domweg niet!?!?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:19:54 #20
88139 JoeyT
pi_66555125
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.

Als je dan vervolgens een keuze voor jezelf moet maken, blijkt dat algemene beeld ineens niet meer belangrijk en ga je op veel specifiekere dingen letten.
Dat algemene beeld blijft belangrijk.
pi_66555129
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Weet je wat. Wij gaan een keer uit. Ik ga puur op uiterlijk af en kies 2 mannen uit waarvan ik denk dat ze goed in de markt liggen. Dan kies ik er 2 die volgens mij minder in de markt liggen. Alles volgens 'mijn' algemene beeld dus.

Kijken wat eruit komt .

Bovendien is mn referentie materiaal te groot om het te gooien op onvolwassenheid of sexbelustheid .
ik snap wel wat je bedoeld hoor
er zijn altijd van die kerels waarvan je gewoon ziet dat ze genoeg aandacht krijgen en zo
en ik heb genoeg van die mannen gedate om er achter te komen dat die uitstraling niet zalig makend is
en als het er op aan komt heb ik voor mijn verkering liever een jongen die ik aantrekkelijk vind maar waar ik ook op kan bouwen etc
en dat bedoelde ik met als het er op aan komt wint niet altijd de knapste de vrouwen voor zich want dan gaan wij (over het algemeen) niet voor looks maar voor gevoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:20:05 #22
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66555135
Goedemiddag! Ik ga naar een feestje en daarna stappen in Amersfoort! Fijne avond allemaal!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_66555141
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Thrar het volgende:

[..]

wat heb je dan precies geleerd als ik vragen mag?
Dat kan ik niet echt uitleggen. Maar ik ben wel opener geworden en heb meer zelfvertrouwen gekregen door hier meer te gaan posten op Fok! Verder is dit ook een vorm van contact die ik het verleden niet had.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:20:40 #24
88139 JoeyT
pi_66555149
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

volgens mij snap jij het niet
als iemand het niet geheel met je eens is wil niet zeggen dat diegene het dan niet snapt
jouw 'probleem' is dat jij jouw persoonlijke mening als een feit ziet (in meerdere zaken) en als mensen daarvan afwijken dan snappen ze het domweg niet!?!?
Je snapt niet dat ik alleen maar zeg dat er een algemeen modebeeld is. Meer niet.

Ja dat is er. Punt.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:20:58 #25
94676 Garisson72
pi_66555164
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef JoeyT het volgende:
Ok ik ga ff plaatjes zoeken. Ik benadruk dus nogmaals dat ik niet bedoel dat iedere vrouw op dezelfde man valt
Joey, jij hebt een vriendin hè. Waar je helemaal happy mee bent.
Voldoet die ook aan het algemeen geldend beeld van Mooie Vrouw(tm) of ben je op haar gevallen om heel andere redenen?
pi_66555174
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat dus

Maar de discussie ging toch over waar wij vrouwen voor gaan?
en niet over wat het algemene beeld is? ik denk dat we dat namelijk allemaal wel weten
ik bedoel zet je tv maar eens aan of sla maar eens een tijdschrift open
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66555180
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemiddag! Ik ga naar een feestje en daarna stappen in Amersfoort! Fijne avond allemaal!
Hoi en dag
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:21:29 #28
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66555181
Joey bedoelt gewoon dat het algemene beeld is dat mannen van slank houden bv..

natuurlijk zijn er uitzonderingen.. en als het om relatiemateriaal gaat dan kijk je verder dan het uiterlijk allen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:21:52 #29
88139 JoeyT
pi_66555194
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik snap wel wat je bedoeld hoor
er zijn altijd van die kerels waarvan je gewoon ziet dat ze genoeg aandacht krijgen en zo
en ik heb genoeg van die mannen gedate om er achter te komen dat die uitstraling niet zalig makend is
en als het er op aan komt heb ik voor mijn verkering liever een jongen die ik aantrekkelijk vind maar waar ik ook op kan bouwen etc
en dat bedoelde ik met als het er op aan komt wint niet altijd de knapste de vrouwen voor zich want dan gaan wij (over het algemeen) niet voor looks maar voor gevoel
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat de knapste altijd wint. Ik zeg alleen maar, ALLEEN MAAR, dat er een algemeen modebeeld is... Ik ga nu huilen van frustratie
pi_66555205
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je snapt niet dat ik alleen maar zeg dat er een algemeen modebeeld is. Meer niet.

Ja dat is er. Punt.
ja dat is er idd maar daar ging het niet over (behalve dan bij jou)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:23:45 #31
88139 JoeyT
pi_66555249
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Joey, jij hebt een vriendin hè. Waar je helemaal happy mee bent.
Voldoet die ook aan het algemeen geldend beeld van Mooie Vrouw(tm) of ben je op haar gevallen om heel andere redenen?
Ja daar voldoet ze aan. Ik zou ook niet met haar hebben als ze dat niet had. Dat ik nu nog steeds een relatie met haar heb komt natuurlijk door diepgaandere eigenschappen van haar.

Maar de eerste selectie was toch wel uiterlijk . Niets mis mee toch?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:23:46 #32
238120 Duimelot
pi_66555250
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat is er. Punt.
dat snap ik wel en ik weet ook dat er in een kroeg zo mannen en vrouwen kunnen worden aangewezen die in de smaak vallen en die minder in de smaak zullen vallen maar toch
je zal dan ook zien dat je bv 2 vrouwen kan kiezen, beide bv slank, blond, zelfde cupmaat, zelfde kapsel etc. en 1 valt in de smaak en de andere toch niet.
Er spelen meer zaken mee dan alleen een algemeen modebeeld!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:24:09 #33
88139 JoeyT
pi_66555270
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat is er idd maar daar ging het niet over (behalve dan bij jou)
Nou ik begon de discussie dus ja daar ging het wel om
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:25:29 #34
94676 Garisson72
pi_66555333
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef JoeyT het volgende:
Ja daar voldoet ze aan. Ik zou ook niet met haar hebben als ze dat niet had. Dat ik nu nog steeds een relatie met haar heb komt natuurlijk door diepgaandere eigenschappen van haar.

Nee zeker niet.
Interessant onderwerp.
Altijd boeiend te vernemen hoe iemand anders ergens tegenaankijkt, is all.
pi_66555337
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat snap ik wel en ik weet ook dat er in een kroeg zo mannen en vrouwen kunnen worden aangewezen die in de smaak vallen en die minder in de smaak zullen vallen maar toch
je zal dan ook zien dat je bv 2 vrouwen kan kiezen, beide bv slank, blond, zelfde cupmaat, zelfde kapsel etc. en 1 valt in de smaak en de andere toch niet.
Er spelen meer zaken mee dan alleen een algemeen modebeeld!
Gelukkig wel.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:26:34 #36
238120 Duimelot
pi_66555366
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Joey bedoelt gewoon dat het algemene beeld is dat mannen van slank houden bv..

natuurlijk zijn er uitzonderingen.. en als het om relatiemateriaal gaat dan kijk je verder dan het uiterlijk allen.
mannen houden niet allemaal van slank, een ZOGENAAMD algemeen modebeeld zegt dat dat 'mooi' is.
dat is dan geen algemeen modebeeld maar een door de commercie opgelegd beeld van wat mooi zou zijn.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:27:58 #37
88139 JoeyT
pi_66555416
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:

[..]

mannen houden niet allemaal van slank, een ZOGENAAMD algemeen modebeeld zegt dat dat 'mooi' is.
dat is dan geen algemeen modebeeld maar een door de commercie opgelegd beeld van wat mooi zou zijn.
niet allemaal heeft er niets mee te maken. De meeste mannen daarentegen wel .
pi_66555418
iedereen beoordeeld op uiterlijk maar ja dan kom je ook weer uit op dat wat algemeen aantrekkelijk is niet door iedereen zo word ervaren en dan krijg je dus dat niet iedereen voor die ene stud gaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:28:03 #39
94676 Garisson72
pi_66555421
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

Maar de discussie ging toch over waar wij vrouwen voor gaan?
en niet over wat het algemene beeld is?
Je zegt het zelf: "wij vrouwen", dus de hele groep bij elkaar. Dat zijn er nogal veel, dus dan kun je wel zeggen dat Joey's Algemene Beeld-theorie opgaat.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:28:24 #40
238120 Duimelot
pi_66555431
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

daar is niets mis mee, maar ik denk dat veel vrouwen dan toch anders gaan screenen als het om een relatie gaat en er door uiterlijkheden wordt heengeprikt.
ik denk zelfs dat de vrouwen die het om een relatie gaat in een kroeg die 'algemene mode mannen' laten links liggen.....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:28:29 #41
88139 JoeyT
pi_66555435
En ja commercie heeft er idd veel invloed op .
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:29:32 #42
88139 JoeyT
pi_66555466
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
iedereen beoordeeld op uiterlijk maar ja dan kom je ook weer uit op dat wat algemeen aantrekkelijk is niet door iedereen zo word ervaren en dan krijg je dus dat niet iedereen voor die ene stud gaat
Lees ff wat Gari zegt. Je snapt het nog steeds niet. over het algemeen is niet hetzelfde als iedereen.
pi_66555495
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf: "wij vrouwen", dus de hele groep bij elkaar. Dat zijn er nogal veel, dus dan kun je wel zeggen dat Joey's Algemene Beeld-theorie opgaat.
die gaat zeker op
alleen hij had het a) alleen over uiterlijk en b) als het er op aan komt denk ik dat joey niet heel goed in kan schatten waar we voor gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:31:10 #44
238120 Duimelot
pi_66555519
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

niet allemaal heeft er niets mee te maken. De meeste mannen daarentegen wel .
dan zal eerst 'slank' gedefineerd moeten worden
wat ik begrepen heb is dat de meeste mannen slanke vrouwen als neukerdjes willen (en hier mee willen pronken) maar uiteindelijk trouwen met een net wat voller tiepje.
(nee niet altijd, maar denk dat een anonieme enquete met plaatjes van verschillende maatjes 'slank' je toch zou kunnen verbazen in wat mannen stiekem mooi vinden)
pi_66555532
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vind het algemene modebeeld helemaal niet mooi.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:31:49 #46
88139 JoeyT
pi_66555537
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die gaat zeker op
alleen hij had het a) alleen over uiterlijk en b) als het er op aan komt denk ik dat joey niet heel goed in kan schatten waar we voor gaan
Ok prima. Ik ga uit met Jonkel en ik scoor meer en hou er meer relaties aan over. Ik ga uit met Jerruh en denk dat ik achter zal blijven .
pi_66555549
Zo, ik ben weer klaar met werken. Hoe is het hier?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:32:49 #48
238120 Duimelot
pi_66555563
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok prima. Ik ga uit met Jonkel en ik scoor meer en hou er meer relaties aan over. Ik ga uit met Jerruh en denk dat ik achter zal blijven .
wtf is jerruh?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:33:28 #49
94676 Garisson72
pi_66555589
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
die gaat zeker op
Het Algemene Beeld gaat ook alleen over uiterlijk. De echt mooie, specifiekere dingen zie je pas als je op één man of vrouw gaat letten, maar dan ben je dus al van het Algemene Beeld afgestapt.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:33:38 #50
238120 Duimelot
pi_66555593
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
haai
pi_66555601
quote:
een stuk beter nu jij er weer bent!
pi_66555608
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:

[..]

haai
Hoi
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:34:14 #53
88139 JoeyT
pi_66555612
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wtf is jerruh?
Was de eerste die me binnenschoot op FOK!. Homo weliswaar maar toch .
pi_66555625
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lees ff wat Gari zegt. Je snapt het nog steeds niet. over het algemeen is niet hetzelfde als iedereen.
hou nou eens op met dat je snapt het niet
ik snap het wel
er is zeker een algemeen beeld van wat aantrekkelijk is
ik zeg alleen dat vrouwen toch echt vaak niet gaan voor het algemene beeld

zo zat er bijvoorbeeld een paar jaar terug een kerel bij me in de klas die een model voor gsus was
erg aantrekklijke kerel als je er ff lang scande zeg maar
maar na een uur met hem in een college gezeten te hebben vond ik hem totaal niet meer heet omdat voor "ons vrouwen" uiterlijk bijna niet los te zien is van innerlijk (en ik heb met de andere dames uit de klas genoeg gesprekken gevoert om te weten dat we allemaal zoiets hadden van jeetje dat hij toch ooit een vriendinnetje heeft kunnen scoren zeg)
de gene die ik wel het aantrekkelijkst van de klas vond is een kerel die vast veel vrouwen niet heet vinden maar voor mij was hij dat zeker wel omdat hij me liet lachen etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66555633
quote:
Interessante discussie. Dus doe gezellig mee.
14 SHADES OF GREY
pi_66555634
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Thrar het volgende:

[..]

een stuk beter nu jij er weer bent!
Ahh.... Logisch
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:35:00 #57
88139 JoeyT
pi_66555636
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het Algemene Beeld gaat ook alleen over uiterlijk. De echt mooie, specifiekere dingen zie je pas als je op één man of vrouw gaat letten, maar dan ben je dus al van het Algemene Beeld afgestapt.
Bedankt dat je me een beetje helpt .
pi_66555663
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Interessante discussie. Dus doe gezellig mee.
Ik lees mee via m'n gsm, dus dan lezen die grote stukken tekst niet lekker mee :P
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:35:52 #59
238120 Duimelot
pi_66555664
quote:

[..]

denk dat vrouwen dan sneller erover heen stappen ofzo?
als ik iig hier de reacties man/ vrouw vergelijk

is het daarnaast niet zo dat er ook nog gewoon onderling in een kroeg in een soort van gradaties gekeken wordt en dat een voor haar gevoel minder aantrekkelijke vrouw ook meer flirt met de net wat minder aantrekkelijke heren en andersom en op zn kop?
(uitzonderingen natuurlijk weer daargelaten)
pi_66555711
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik lees mee via m'n gsm, dus dan lezen die grote stukken tekst niet lekker mee :P
Oke dan zullen volgende keer. Alleen korte posts posten.
14 SHADES OF GREY
pi_66555746
quote:

[..]

het stukje uiterlijk heb ik joey (en jou) toch ook al gelijk in gegeven?

ik zeg alleen dat "wij vrouwen" dat (verheven) algemene beeld moeilijk los kunnen zien als het er over gaat wiens nummer we willen scoren
en dat joey aan dat feit kei hard voorbij rent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:39:24 #62
94676 Garisson72
pi_66555772
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef JoeyT het volgende:

Bedankt dat je me een beetje helpt .
I give credit where credit is due.
Maar jullie hebben allebei gewoon gelijk! Dus dat maakt de discussie vooral vermakelijk.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:39:45 #63
88139 JoeyT
pi_66555785
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

denk dat vrouwen dan sneller erover heen stappen ofzo?
als ik iig hier de reacties man/ vrouw vergelijk

is het daarnaast niet zo dat er ook nog gewoon onderling in een kroeg in een soort van gradaties gekeken wordt en dat een voor haar gevoel minder aantrekkelijke vrouw ook meer flirt met de net wat minder aantrekkelijke heren en andersom en op zn kop?
(uitzonderingen natuurlijk weer daargelaten)
Ik denk dat het bij mannen vrijwel gelijk is bij vrouwen. Alhoewel ik wel denk dat er meer 'mooie' vrouwen zijn dan 'mooie' mannen.

Ook denk ik zeker dat er een 'ladder' is wbt uiterlijk.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:39:47 #64
238120 Duimelot
pi_66555788
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hou nou eens op met dat je snapt het niet
ik snap het wel
er is zeker een algemeen beeld van wat aantrekkelijk is
ik zeg alleen dat vrouwen toch echt vaak niet gaan voor het algemene beeld

zo zat er bijvoorbeeld een paar jaar terug een kerel bij me in de klas die een model voor gsus was
erg aantrekklijke kerel als je er ff lang scande zeg maar
maar na een uur met hem in een college gezeten te hebben vond ik hem totaal niet meer heet omdat voor "ons vrouwen" uiterlijk bijna niet los te zien is van innerlijk (en ik heb met de andere dames uit de klas genoeg gesprekken gevoert om te weten dat we allemaal zoiets hadden van jeetje dat hij toch ooit een vriendinnetje heeft kunnen scoren zeg)
de gene die ik wel het aantrekkelijkst van de klas vond is een kerel die vast veel vrouwen niet heet vinden maar voor mij was hij dat zeker wel omdat hij me liet lachen etc
Precies!

en als ik kijk naar bv vroeger op school, waren t niet altijd de meest aantrekkelijke die t meest scoorde maar toch echt ook puur op uiterlijk gebaseerd niet zo opvallende tiepjes die wel zelfverzekerdheid uitstraalde, die makkelijk kletsten en lol maakten inderdaad.
pi_66555807
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

I give credit where credit is due.
Maar jullie hebben allebei gewoon gelijk! Dus dat maakt de discussie vooral vermakelijk.
Oh ben jij er zo een. Lekker stoken.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:41:20 #66
238120 Duimelot
pi_66555834
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij mannen vrijwel gelijk is bij vrouwen. Alhoewel ik wel denk dat er meer 'mooie' vrouwen zijn dan 'mooie' mannen.

Ook denk ik zeker dat er een 'ladder' is wbt uiterlijk.
tja 2 vrouwen hier denken dus dat dat niet vrijwel gelijk is en dat vrouwen dus vrij snel verder kijken dan puur uiterlijk....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:41:40 #67
88139 JoeyT
pi_66555844
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het stukje uiterlijk heb ik joey (en jou) toch ook al gelijk in gegeven?

ik zeg alleen dat "wij vrouwen" dat (verheven) algemene beeld moeilijk los kunnen zien als het er over gaat wiens nummer we willen scoren
en dat joey aan dat feit kei hard voorbij rent
Ik ga er gewoonvanuit dat wanneer je 'mooi' bent ook andere mooie eigenschappen hebt .
Kijk dat een mooie randmongool in eerste instantie wel scoort maar geen relatie kan behouden snap ik ook wel.

Ik had het slechts over het algemene beeld. Beeld niets diepgaander dan beeld. Dus de eerste selectie .
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:42:37 #68
88139 JoeyT
pi_66555889
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

tja 2 vrouwen hier denken dus dat dat niet vrijwel gelijk is en dat vrouwen dus vrij snel verder kijken dan puur uiterlijk....
Dat mogen jullie denken. Maar als man zijnde weet ik gewoon wie er wel scoren en wie niet. Ik zal helderziend zijn .
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:42:46 #69
238120 Duimelot
pi_66555894
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ga er gewoonvanuit dat wanneer je 'mooi' bent ook andere mooie eigenschappen hebt .
Kijk dat een mooie randmongool in eerste instantie wel scoort maar geen relatie kan behouden snap ik ook wel.

Ik had het slechts over het algemene beeld. Beeld niets diepgaander dan beeld. Dus de eerste selectie .
vrouwen over t algemeen selecteren ws dan net even verder voor ze 'scoren'
pi_66555897
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Vrouwen kijken inderdaad naar hele andere dingen als mannen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:43:02 #71
94676 Garisson72
pi_66555902
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:

Oh ben jij er zo een. Lekker stoken.
nee, zoeen ben ik er niet. Guess again.
[zágen jullie dat! ik deej niet 'jouw associatie' ]
pi_66555940
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nee, zoeen ben ik er niet. Guess again.
[zágen jullie dat! ik deej niet 'jouw associatie' ]
Oke dan niet.
14 SHADES OF GREY
pi_66555966
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke dan zullen volgende keer. Alleen korte posts posten.
Ik lees nu mee op de pc, maar heb geen discussie zin
pi_66555981
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

en daarin heb ik je ook al gelijk gegeven en toen ging ik verder met het maken van een ander punt (samen met duim) en kon jij alleen maar terug komen op je eerste punt (waarop ik je al gelijk heb gegeven) dan komen met zinnige dingen

en in mijn ervaring zijn 'mooie mensen' vaak van binnen zeker niet de mooiste
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66555989
iemand anders ook strontverkouden? ik blijf m'n neus snuiten
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:45:58 #76
238120 Duimelot
pi_66555992
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

voldoe jij aan t algemene modebeeld?
heb je moeite met scoren?

pi_66556007
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:

[..]

voldoe jij aan t algemene modebeeld?
heb je moeite met scoren?

Nee.
Scoren in een kroeg: Ja. Al besteed ik daar ook geen tijd aan, omdat ik weet dat het zinloos is.
Op een andere manier (als mensen mij gedeeltelijk kennen): Nee.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:47:47 #78
238120 Duimelot
pi_66556057
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee.
Scoren in een kroeg: Ja. Al besteed ik daar ook geen tijd aan, omdat ik weet dat het zinloos is.
Op een andere manier (als mensen mij gedeeltelijk kennen): Nee.
ok dus je voldoet niet aan t modebeeld maar scoort toch in de kroeg
dat kan toch heul niet

ben je zo'n bitch? als ze je kennen niet...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:48:12 #79
88139 JoeyT
pi_66556072
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en daarin heb ik je ook al gelijk gegeven en toen ging ik verder met het maken van een ander punt (samen met duim) en kon jij alleen maar terug komen op je eerste punt (waarop ik je al gelijk heb gegeven) dan komen met zinnige dingen

We zijn het denk ik gewoon eens.

Deze jongen gaat ff oppervlakkig shoppen bij de hennes. Wat is het toch fijn om Amsterdammer te zijn .
pi_66556074
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vond dit onderwerp niet echt interessant. En ik heb ook geen zin in discussie vandaag.
14 SHADES OF GREY
pi_66556091
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat kan toch heul niet

Je leest niet goed

Jouw vraag was: Heb je moeite met scoren?
Daar geef ik antwoord op

In de kroeg heb ik daar moeite mee, maar besteed ik er geen aandacht aan, omdat ik toch weet dat het niet lukt.
pi_66556098
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat kan toch heul niet

lees nog eens duimpie
pi_66556109
ow kut ik had vandaag de dingen van de H&M die ik niet wou hebben terug moeten brengen
naja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:49:36 #84
88139 JoeyT
pi_66556114
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vond dit onderwerp niet echt interessant. En ik heb ook geen zin in discussie vandaag.
Als je had geluisterd naar me wist je iig hoe je aan neukerdjes kwam .
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:49:43 #85
94676 Garisson72
pi_66556117
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ze krijgen niet zelden echt iets arrogants over zich ja.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:50:13 #86
238120 Duimelot
pi_66556129
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je leest niet goed

Jouw vraag was: Heb je moeite met scoren?
Daar geef ik antwoord op

In de kroeg heb ik daar moeite mee, maar besteed ik er geen aandacht aan, omdat ik toch weet dat het niet lukt.
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef Thrar het volgende:

[..]

lees nog eens duimpie
jaja zag t al was weer te snel
d8 al auto een bitch!?!?
pi_66556150
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[..]

jaja zag t al was weer te snel
d8 al auto een bitch!?!?
Haha, maakt niet uit.

Ik kan wel een bitch zijn hoor. Als ik je niet mag, dan mag ik je niet en dan laat ik dat ook heeél goed merken [maar goed, je moet dan wel heel ver zijn gegaan wil ik dat punt bereiken]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:50:58 #88
238120 Duimelot
pi_66556154
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

nee want hij voldoet dan weer niet aan t modebeeld en kan t volgens jou dus wel vergeten
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:51:27 #89
238120 Duimelot
pi_66556167
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ze krijgen niet zelden echt iets arrogants over zich ja.
en dat is alles behalve mooi!
pi_66556176
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik wil meer dan alleen dat.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:51:48 #91
238120 Duimelot
pi_66556179
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, maakt niet uit.

Ik kan wel een bitch zijn hoor. Als ik je niet mag, dan mag ik je niet en dan laat ik dat ook heeél goed merken [maar goed, je moet dan wel heel ver zijn gegaan wil ik dat punt bereiken]
oeh ik pas wel op dan
pi_66556203
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee want hij voldoet dan weer niet aan t modebeeld en kan t volgens jou dus wel vergeten
14 SHADES OF GREY
pi_66556217
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oeh ik pas wel op dan
Dan moet je dat wel IRL doen hoor
Ik denk dat er op dit moment drie mensen zijn die ik gewoon niet moet. Ik zeg er wel eens iets tegen - omdat dat dan wenselijk is - en dan kijken vrienden ook van; Ehhhh?! Praat jij nu?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:54:57 #94
238120 Duimelot
pi_66556251
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel IRL doen hoor
Ik denk dat er op dit moment drie mensen zijn die ik gewoon niet moet. Ik zeg er wel eens iets tegen - omdat dat dan wenselijk is - en dan kijken vrienden ook van; Ehhhh?! Praat jij nu?
ohhhhhhhh ok
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:55:50 #95
94676 Garisson72
pi_66556275
quote:

Stimmt.
Vreemdgenoeg vinden ze zélf juist helemaal niet dat ze arrogant zijn. Ik hoor altijd dat ze zo reageren uit onzekerheid, omdat ze met al die aandacht ook weer geen raad weten.
pi_66556286
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ohhhhhhhh ok
Dus je hoeft niet bang te zijn
pi_66556334
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Stimmt.
Vreemdgenoeg vinden ze zélf juist helemaal niet dat ze arrogant zijn. Ik hoor altijd dat ze zo reageren uit onzekerheid, omdat ze met al die aandacht ook weer geen raad weten.
vriendje vond mij arrogant!!
maar ik ben het ook echt echt echt niet
ik heb het ook nog nooit van andere gehoort dat ik dat ben
ik ben vaak wel afstandelijk maar dat is wat anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66556344
Oeps ik wilde vandaag nog iets nuttigs gaan doen. Morgen maar.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:59:05 #99
238120 Duimelot
pi_66556365
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Stimmt.
die zijn er vast ook
maar neem een joey, volgens mij denkt ie best wel dat ie al that is qua uiterlijk en bij hem gaat die vlieger volgens mij niet op....
pi_66556366
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
Oeps ik wilde vandaag nog iets nuttigs gaan doen. Morgen maar.
als het goed is ben jij nuttig bezig nu toch?
ok dat was gemeen sorry..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:59:26 #101
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556378
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb het ook nog nooit van andere gehoord dat ik dat ben
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:59:41 #102
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556384
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Thrar het volgende:

[..]

Ik snap hem niet

Hoever ben jij eigenlijk?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:59:47 #103
94676 Garisson72
pi_66556388
quote:
misschien is dat wel precies wat ik bedoel. Anderen kunnen dat zien als arrogantie.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:00:53 #104
238120 Duimelot
pi_66556419
quote:

[..]

ja maar er is een verschil tussen arrogant overkomen en arrogant zijn
als ik ga stappen kom ik vrij arrogant over soms naar de buitenstaanders die proberen te flirten.
puur een soort van afschrikmechanisme voor al die losers die puur op uiterlijk screenen en denken snel een neukerdje te scoren
pi_66556474
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

misschien is dat wel precies wat ik bedoel. Anderen kunnen dat zien als arrogantie.
maar ik ben niet zo'n standaard blondje dat verveeld aan de hoek van de bar staat
ik ben gewoon niet zo sociaal of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66556480
Zo, ik kom hier ook weer eens mijn kostbare tijd verdoen.
pi_66556481
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Thrar het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar. Maar er zijn ook ander dingen die ik nog moet doen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:03:13 #108
94676 Garisson72
pi_66556495
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
als ik ga stappen kom ik vrij arrogant over soms naar de buitenstaanders die proberen te flirten.
quote:
pi_66556510
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
Hoi
Hoe gaat het ermee?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:04:06 #110
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556525
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar ik ben niet zo'n standaard blondje dat verveeld aan de hoek van de bar staat
Haha. Ik herken dat wel bij een klasgenoot. Die komt ook zoooooo (!) arrogant over, maar op zich - als je er door heen prikt/kijkt - dan valt het ook allemaal wel mee. Hij is ook afstandelijk etc. En daarnaast, hij is ook niet sociaal
pi_66556538
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha. Ik herken dat wel bij een klasgenoot. Die komt ook zoooooo (!) arrogant over, maar op zich - als je er door heen prikt/kijkt - dan valt het ook allemaal wel mee. Hij is ook afstandelijk etc. En daarnaast, hij is ook niet sociaal
hij is wel aardig hoop ik?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66556553
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi
Hoe gaat het ermee?
Haaai, goed en met jou?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:05:13 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556560
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hij is wel aardig hoop ik?
Ja, ik kan het super goed met hem vinden, maar dat komt ook omdat ik hem nu wel door heb & ook zijn opmerkingen kan plaatsen. In het begin kon ik dat niet en vond ik hem stom
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:06:23 #114
94676 Garisson72
pi_66556600
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

Zo kan je het ook noemen.
Maar er is niets mis mee heur, dat zijn vaak juist de interessantere mensen dan die blije over-geëngageerde springdingen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:06:27 #115
238120 Duimelot
pi_66556603
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

iemand die ECHT arrogant is
als ik me dan omdraai en gewoon met vrienden bezig ben of iemand zie die wel flirtwaardig is, dan is dat arrogante masker snel verdwenen NATUURLIJK
pi_66556619
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haaai, goed en met jou?
Goed.
14 SHADES OF GREY
pi_66556635
Ik bij mijn ouders eten.
Tot later
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:07:46 #118
238120 Duimelot
pi_66556639
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:

hoeistie?
alweer een nieuwe date staan?
pi_66556661
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zo kan je het ook noemen.
Maar er is niets mis mee heur, dat zijn vaak juist de interessantere mensen dan die blije over-geëngageerde springdingen.
nou als jij het leuk vind dan draag ik de titel asociaal graag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66556674
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hoeistie?
alweer een nieuwe date staan?
Ja, morgen. En met mij gaat alles goed and with you?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:09:36 #121
238120 Duimelot
pi_66556690
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

ah spannend!
hier alles super tnx
pi_66556712
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zo dat klinkt goed.
14 SHADES OF GREY
pi_66556728
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ah spannend!
hier alles super tnx
Dat is mooi.

Moeten nog bekijken waar we kunnen poolen. Zeker op zondag.
pi_66556743
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo dat klinkt goed.
Zo klinkt het niet alleen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:12:17 #125
238120 Duimelot
pi_66556774
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is mooi.

Moeten nog bekijken waar we kunnen poolen. Zeker op zondag.
geen idee maar moet toch wel ergens kunnen juist op zondag!?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:12:37 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556784
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Zeeland
pi_66556806
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Jaa weet ik veel. Cafétje ergens ofzo. In een echt poolcentrum zeg maar, is het relatief duur, dan maar gewoon tentje.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:13:13 #128
238120 Duimelot
pi_66556811
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zeeland
ja en ik woon in zuidlimburg en hier kan je op zondags wel poolen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:13:43 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556833
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja en ik woon in zuidlimburg en hier kan je op zondags wel poolen
Bepaalde zaken in Zeeland zijn dicht op zondag hoor
[i.v.m. de kerk]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:14:53 #130
238120 Duimelot
pi_66556865
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Bepaalde zaken in Zeeland zijn dicht op zondag hoor
[i.v.m. de kerk]
hier zowat alles maar poolcentra en cafes doen daar dan niet aan mee
gewone winkels wel helaas :S
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:15:37 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556888
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hier zowat alles maar poolcentra en cafes doen daar dan niet aan mee
gewone winkels wel helaas :S
Er is in Zeeland een dorp waar de pinautomaat uit is op zondag
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:16:06 #132
238120 Duimelot
pi_66556902
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

triest hahaha
pi_66556913
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Welke dorp is dat?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:16:37 #134
94676 Garisson72
pi_66556918
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:

iemand die ECHT arrogant is
als ik me dan omdraai en gewoon met vrienden bezig ben of iemand zie die wel flirtwaardig is, dan is dat arrogante masker snel verdwenen NATUURLIJK
Ik kan het me gewoon heel levendig voorstellen hoe dat eruit ziet.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:17:29 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556944
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

triest hahaha
Nogal ja, haha.
http://www.bndestem.nl/re(...)g-buiten-gebruik.ece
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:18:00 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66556960
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Welke dorp is dat?
Scherpenisse.
pi_66556978
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Scherpenisse.
Ooh dat is gelukkig niet mijn dorp.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:19:01 #138
238120 Duimelot
pi_66556990
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik kan het me gewoon heel levendig voorstellen hoe dat eruit ziet.
hoe dan?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:22:21 #139
94676 Garisson72
pi_66557070
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:

hoe dan?
sukk0l probeert te flirten met Duim.
sukk0l:
Duim:
sukk0l:
Duim draait om naar vrienden.
Duim:
vrienden: edit: oh, en waarschijnlijk ook
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:24:16 #140
238120 Duimelot
pi_66557115
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

sukk0l probeert te flirten met Duim.
sukk0l:
Duim:
sukk0l:
Duim draait om naar vrienden.
Duim:
zoiets dan, ik kijk zoiemand van top tot teen langs waarin mijn gezicht reeds afkeurend en een tikje lachwekkend kijkt, dan draai ik me om met een laatste blik die zegt denk je nu werkelijk dat JIJ ook maar enige kans maakt bij MIJ...
en ga weer vrolijk verder
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:27:42 #141
238120 Duimelot
pi_66557192
oh meestal doe ik er ook nog zo'n brrrrrr ril gebaar bij van wat ben jij eng zeg

oh soms ben ik gewoon gemeen sorry
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:28:06 #142
238120 Duimelot
pi_66557204
en nu is t uitgestorven hier, mooie tijd om es wat te gaan doen denk ik
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:30:18 #143
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66557267
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zoiets dan, ik kijk zoiemand van top tot teen langs waarin mijn gezicht reeds afkeurend en een tikje lachwekkend kijkt, dan draai ik me om met een laatste blik die zegt denk je nu werkelijk dat JIJ ook maar enige kans maakt bij MIJ...
en ga weer vrolijk verder
Wat gemeen!!!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:31:20 #144
94676 Garisson72
pi_66557293
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
oh meestal doe ik er ook nog zo'n brrrrrr ril gebaar bij van wat ben jij eng zeg

Daar komen dus al die teleurgestelde gekrenkte posts vandaan, hier op Fok.
pi_66557296
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:

Maar je hebt ook het recht om gemeen te zijn. Bedoel, het is als mens onmogelijk om altijd maar lief en vriendelijk iemand af te wijzen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:32:31 #146
238120 Duimelot
pi_66557312
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar je hebt ook het recht om gemeen te zijn. Bedoel, het is als mens onmogelijk om altijd maar lief en vriendelijk iemand af te wijzen.
klopt en dit doe ik alleen bij de echte die hards die gewoon doorgaan ookal krijgen ze geen respons terug!
pi_66557356
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

klopt en dit doe ik alleen bij de echte die hards die gewoon doorgaan ookal krijgen ze geen respons terug!
Ah, het soort type bord-voor-de-kop.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:34:06 #148
238120 Duimelot
pi_66557363
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Daar komen dus al die teleurgestelde gekrenkte posts vandaan, hier op Fok.
neuh geloof niet dat t fokkers zijn waar ik dat bij doe, ik val juist wel voor een beetje nerderige tiepjes
pi_66557370
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:28 schreef Duimelot het volgende:
en nu is t uitgestorven hier, mooie tijd om es wat te gaan doen denk ik
Eten, goed idee.

Ik ga de hele avond niets doen, zoals ik de hele dag al doe.
For great justice!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:34:32 #150
238120 Duimelot
pi_66557372
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wat gemeen!!!
gelukkig zei ik t zelf al
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:35:16 #151
238120 Duimelot
pi_66557395
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Eten, goed idee.

Ik ga de hele avond niets doen, zoals ik de hele dag al doe.
eet smakelijk
(ik heb net een heel zakje japanse mix op heb dus geen trek meer gheghe)

gaan we gezellig samen niks doen leuk

hoeist met je date/ relatie ding dan??
pi_66557404
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

neuh geloof niet dat t fokkers zijn waar ik dat bij doe, ik val juist wel voor een beetje nerderige tiepjes
Wij fokkers zijn geen nerds!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:36:22 #153
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66557423
quote:

[..]

gelukkig zei ik t zelf al
Maakt het er niet beter op
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:36:50 #154
238120 Duimelot
pi_66557437
waar zijn vrienden als je ze'nodig heb pffffffff
zou nog even ergens langs gaan zijn ze er niet

oh en als je t over de duivel hebt begint msn oranje te knipperen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:37:07 #155
94676 Garisson72
pi_66557445
quote:

Dat bedoelde ik ook niet.
Zou wel erg sterk zijn als alle in-de-liefde-teleurgestelde ladder-theorie-believers op fok hun blauwtjes állemaal bij jou zouden hebben gelopen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:37:12 #156
238120 Duimelot
pi_66557448
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij fokkers zijn geen nerds!
gros zijn toch van die it nerds
pi_66557450
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik zie jou gewoon helemaal over het hoofd!

Hoe ist?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:37:28 #158
238120 Duimelot
pi_66557456
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik vind jou heul niet lief meer
pi_66557471
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

gros zijn toch van die it nerds
Veel wel ja. Maar gelukkig niet allemaal.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:38:07 #160
238120 Duimelot
pi_66557475
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet.
Zou wel erg sterk zijn als alle in-de-liefde-teleurgestelde ladder-theorie-believers op fok hun blauwtjes állemaal bij jou zouden hebben gelopen.
ladder theorie???
pi_66557487
hallow
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:39:14 #162
238120 Duimelot
pi_66557499
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef rival het volgende:
hallow
pi_66557554
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

eet smakelijk
(ik heb net een heel zakje japanse mix op heb dus geen trek meer gheghe)

gaan we gezellig samen niks doen leuk

hoeist met je date/ relatie ding dan??
Ja, dat is nog dik aan. Maar dit weekend zie ik haar niet. Maandag weer.
For great justice!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:41:30 #164
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66557565
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zie jou gewoon helemaal over het hoofd!

Hoe ist?
Ik ben er ook niet veel
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:

ik vind jou heul niet lief meer
Omdat ik je op dat gebied wel gemeen vind overkomen? Sorry dan..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:42:23 #165
94676 Garisson72
pi_66557590
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:

ladder theorie???
Ken je die niet?
Theorie in het leven geroepen door en voor blauwtjeslopende mannen om voor zichzelf te verklaren waarom ze een blauwtje lopen of zelfs om hoop te geven dat het tóch nog goed kan komen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:42:37 #166
238120 Duimelot
pi_66557601
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet veel

[..]

Omdat ik je op dat gebied wel gemeen vind overkomen? Sorry dan..
k was niet serieus
pi_66557604
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ken je die niet?
Theorie in het leven geroepen door en voor blauwtjeslopende mannen om voor zichzelf te verklaren waarom ze een blauwtje lopen of zelfs om hoop te geven dat het tóch nog goed kan komen.
Net als de Friendzone.
For great justice!
pi_66557613
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:

[..]

k was niet serieus
Zelfs ik had dat door!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:43:10 #169
238120 Duimelot
pi_66557616
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ken je die niet?
nee wat houd die theorie dan in?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:43:55 #170
94676 Garisson72
pi_66557635
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef Q. het volgende:

Net als de Friendzone.
Dat is dus een term uit voornoemde ladder theorie.
pi_66557647
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Weer iets geleerd.
For great justice!
pi_66557705
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Weer iets geleerd.
Wie had dat verwacht in het singlestopic.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:47:19 #173
94676 Garisson72
pi_66557742
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:

nee wat houd die theorie dan in?
Mannen hebben 1 ladder met daarop alle vrouwen die ze kennen, wat automatisch impliceert dat ze er ook sex mee zouden willen of zich daar iets bij voor kunnen stellen. Op die ladder gerangschikt naar geilheid, de geilste bovenop.

Vrouwen hebben die ladder ook voor de mannen die ze kennen, maar daarnaast ook een met mannen die ze wel kennen en sociaal mee omgaan (gewone mannelijke vrienden) maar waarbij sex voor hun geen rol speelt.
Dat is de Friendzone.

Mannen die een blauwtje lopen bij een vrouw, staan bij die vrouw dus op de verkeerde ladder.

Dat is 't, in een notedop.
Een spreekwóórdelijke notedop dan hè.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:47:42 #174
238120 Duimelot
pi_66557754
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ff gegoofled op die ladder theorie
is niet erg fraai voor de vrouwen zeg

en ik heb WEL mannelijke vrienden....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:49:02 #175
238120 Duimelot
pi_66557794
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Mannen hebben 1 ladder met daarop alle vrouwen die ze kennen, wat automatisch impliceert dat ze er ook sex mee zouden willen of zich daar iets bij voor kunnen stellen. Op die ladder gerangschikt naar geilheid, de geilste bovenop.

Vrouwen hebben die ladder ook voor de mannen die ze kennen, maar daarnaast ook een met mannen die ze wel kennen en sociaal mee omgaan (gewone mannelijke vrienden) maar waarbij sex voor hun geen rol speelt.
Dat is de Friendzone.

Mannen die een blauwtje lopen bij een vrouw, staan bij die vrouw dus op de verkeerde ladder.

Dat is 't, in een notedop.
Een spreekwóórdelijke notedop dan hè.
oh ik las alleen de mannelijke ladder
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:50:39 #176
94676 Garisson72
pi_66557833
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:

ff gegoofled op die ladder theorie
is niet erg fraai voor de vrouwen zeg
wat is niet fraai voor de vrouwen?
dat mannen je altijd ergens op die ladder van ze zetten, wat dus betekent dat ze in meer of mindere mate echt wel sex met je willen?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:51:02 #177
238120 Duimelot
pi_66557842
Compleet onderaan staan de vrouwen die zo gruwelijk lelijk zijn dat we liever onze arm af zouden bijten dan dat we ermee het bed zouden moeten delen. Zo'n gruwelijk lelijke vrouw kan toch hoger op de Ladder komen door bijvoorbeeld 100 kilo af te vallen of een zak over d'r hoofd te trekken.

pi_66557900
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Compleet onderaan staan de vrouwen die zo gruwelijk lelijk zijn dat we liever onze arm af zouden bijten dan dat we ermee het bed zouden moeten delen. Zo'n gruwelijk lelijke vrouw kan toch hoger op de Ladder komen door bijvoorbeeld 100 kilo af te vallen of een zak over d'r hoofd te trekken.

Geldt dat niet ook voor ons vrouwen, over lelijke mannen?
pi_66557910
quote:

of heel rijk te zijn
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:54:16 #180
238120 Duimelot
pi_66557943
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

of heel rijk te zijn
Ten eerste: Geld.

Vrijwel iedere man weet dat vrouwen geilen op mannen met geld. Donald Trump zou geen modellen naaien als hij niet rijk was. Ik zeg niet dat 't verkeerd is; ik denk dat 't gewoon 'the way of nature' is. Maar ik denk ook dat alle vrouwen die geilen op mannen met geld hier eerlijk voor uit moeten komen en moeten toegeven dat ze eigenlijk gewoon hoeren zijn .. zonder de 'echte' hoeren te denigreren; deze doen ook alleen maar hun werk.

Vrijwel alle vrouwen die dit lezen reageren nu verontwaardigd met "jamaar ik ben niet zo'n standaard vrouw bla bla bla d'r klopt niks van bla bla, mijn vriend/lover/man/masseur was arm .. bla bla"

Als je zoiets dacht dan ben je hoogstwaarschijnlijk toch een standaard vrouw. Als je zoiets had van "hmmm ..." en weer verder ging met je natuurkunde les, dan is er nog hoop.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:55:19 #181
94676 Garisson72
pi_66557970
quote:

tuurlijk kan dat. Het lelijke gansje dat een mooie zwaan wordt, enzo.

Maargoed, die theorie is dus iets waar nogal aan wordt vastgeklampt door onzekere mannen die maar steeds wél bevriend raken met een vrouw (waar ze dus ook verliefd op zijn, of denken te zijn, of die ze wel even het bed in willen praten) maar niet echt ver komen bij betrokkene en willen weten wat ze eraan kunnen doen.

Terwijl ze dus gewoon het "she´s not that into you"-adagium moeten accepteren en verder moeten kijken!
pi_66557977
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ten eerste: Geld.

Vrijwel iedere man weet dat vrouwen geilen op mannen met geld. Donald Trump zou geen modellen naaien als hij niet rijk was. Ik zeg niet dat 't verkeerd is; ik denk dat 't gewoon 'the way of nature' is. Maar ik denk ook dat alle vrouwen die geilen op mannen met geld hier eerlijk voor uit moeten komen en moeten toegeven dat ze eigenlijk gewoon hoeren zijn .. zonder de 'echte' hoeren te denigreren; deze doen ook alleen maar hun werk.

Vrijwel alle vrouwen die dit lezen reageren nu verontwaardigd met "jamaar ik ben niet zo'n standaard vrouw bla bla bla d'r klopt niks van bla bla, mijn vriend/lover/man/masseur was arm .. bla bla"

Als je zoiets dacht dan ben je hoogstwaarschijnlijk toch een standaard vrouw. Als je zoiets had van "hmmm ..." en weer verder ging met je natuurkunde les, dan is er nog hoop.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:56:25 #183
238120 Duimelot
pi_66558006
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

zaterdag 28 februari 2009 @ 17:57:31 #184
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66558045
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maargoed, die theorie is dus iets waar nogal aan wordt vastgeklampt door onzekere mannen die maar steeds wél bevriend raken met een vrouw (waar ze dus ook verliefd op zijn, of denken te zijn, of die ze wel even het bed in willen praten) maar niet echt ver komen bij betrokkene en willen weten wat ze eraan kunnen doen.

Terwijl ze dus gewoon het "she´s not that into you"-adagium moeten accepteren en verder moeten kijken!
Anders zou het betekenen dat elke man elke vrouw zou kunnen krijgen mits hij de juiste stappen op het juiste tijdstip neemt..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:58:15 #185
94676 Garisson72
pi_66558076
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]
dat was jij hè!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:58:34 #186
238120 Duimelot
pi_66558086
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat was jij hè!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:02:31 #187
94676 Garisson72
pi_66558193
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:

Anders zou het betekenen dat elke man elke vrouw zou kunnen krijgen mits hij de juiste stappen op het juiste tijdstip neemt..
En zo is 't verdomme niet.
moeilijk te verkroppen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:03:20 #188
94676 Garisson72
pi_66558209
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:

En wat heeft precies de verandering teweeggebracht?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:03:33 #189
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66558221
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:02 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En zo is 't verdomme niet.
moeilijk te verkroppen.
Achja als de mannen zich er beter door voelen.. mogen ze van mij zo denken.. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:03:42 #190
238120 Duimelot
pi_66558225
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En wat heeft precies de verandering teweeggebracht?
de reden dat ik veranderd ben
of hoe ik t voor elkaar gekregen heb?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:05:17 #191
94676 Garisson72
pi_66558263
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:

de reden dat ik veranderd ben
of hoe ik t voor elkaar gekregen heb?
Da's min of meer hetzelfde. Maar vertel wat je erover kwijt wil!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:06:23 #192
94676 Garisson72
pi_66558293
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Achja als de mannen zich er beter door voelen.. mogen ze van mij zo denken.. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen
En daar gaat 't vaak mis hè, bij dat lastigvallen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:10:21 #193
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66558384
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En daar gaat 't vaak mis hè, bij dat lastigvallen.
Misschien komt het doordat ik weinig mensen spreek/ken, maar ik hoor er nooit wat over eig.
behalve op fok misschien
pi_66558447
blegh straks "feest" en ik heb er geen zin in
Hoest hier ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:13:43 #195
238120 Duimelot
pi_66558457
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Da's min of meer hetzelfde. Maar vertel wat je erover kwijt wil!
ik was gewoon niet erg gelukkig met mijn eigen ik
en ipv hierover te treueren en te zeuren heb ik besloten hier wat aan te gaan doen.
(kon het nml ook slecht hebben van andere mensen zeuren over hoe slecht ze t hebben of hoe niet mooi ze zich vinden terwijl t wel ZELF te veranderen is, dus wilde zelf ook niet zo zijn)

deel was uiterlijke vertoning, niet alleen extra kg kwijt raken maar ook mijn wat gesloten voorkomen
mede door af te vallen, gezonder te eten en meer beweging (waar je je dus ook al stukken beter van gaat voelen) en zelf er aan werken om me meer open te stellen
en daarna met hulp van complimentjes en zelf heel langzaam een beetje inzien dat ik ook daadwerkelijk aantrekkelijker uit ging zien ging t almaar beter.

ben er nog lang niet, ik kan zelf heel goed ZEGGEN dat ik er mag wezen en merk het wel aan reacties maar qua gevoel vind ik mezelf eigenlijk vrij middelmatig stiekem

zoiets dus en dat proces ben ik wel trots op!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:14:58 #196
238120 Duimelot
pi_66558481
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
Hoest hier ?
achgut ben je sielig
hier is t ook saai
pi_66558503
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
Hoest hier ?
SAAI!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:16:58 #198
94676 Garisson72
pi_66558530
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:

zoiets dus en dat proces ben ik wel trots op!
Dat mag je zeker zijn, als ik het zo lees.
Uit eigen ervaring weet ik ook hoe moeilijk het is jezelf zo aan te pakken, en vooral: dat ook volhouden en niet bij het eerste resultaat denken: "zo ik ben er", en dan weer afglijden.
pi_66558572
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

achgut ben je sielig
hier is t ook saai
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

SAAI!
voor de dames. Jaa tis zo'n verplicht afscheidsfeest ...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:19:38 #200
94676 Garisson72
pi_66558597
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef mrbox het volgende:
voor de dames.
Als ik geen soentje krijg vind ik het ook saai.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:20:22 #201
238120 Duimelot
pi_66558614
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik ook hoe moeilijk het is jezelf zo aan te pakken, en vooral: dat ook volhouden en niet bij het eerste resultaat denken: "zo ik ben er", en dan weer afglijden.
nope wil niet afglijden, kan altijd beter maar wil niet terug naar hoe t eerst was
pi_66558616
quote:

[..]

[..]

Ik bedoel meer dat het gewoon híer saai is.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:21:10 #203
238120 Duimelot
pi_66558626
quote:

[..]

[..]

wist ik al
dan ga je gewoon ergens boven op een brandweerwagen op alle slangen liggen vozen
(zie beeld voor me uit een of andere film)
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:22:38 #204
94676 Garisson72
pi_66558658
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
Ik ken er wel één met Jenna Jameson waarin dat tafereel te aanschouwen is. Heel lieflijk in beeld gebracht ook.
pi_66558678
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Heuj! Dat klinkt bekend. .
For great justice!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:24:58 #206
94676 Garisson72
pi_66558721
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:23 schreef Q. het volgende:
Heuj! Dat klinkt bekend. .
Ah! De meest succesvolle zelfveranderaar die ik ken.
pi_66558738
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als ik geen soentje krijg vind ik het ook saai.
tja ik heb een strikt "geen heren kussen" policy
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wist ik al
dan ga je gewoon ergens boven op een brandweerwagen op alle slangen liggen vozen
Met wie ?
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat het gewoon híer saai is.
Ja * mrbox is beetje vaag
pi_66558759
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
Ja * mrbox is beetje vaag
Ben je soms nog niet wakker?

* vencodark gaat eten. Doei he.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:26:53 #209
94676 Garisson72
pi_66558772
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
tja ik heb een strikt "geen heren kussen" policy
Dan is het nu dus officieel saai. Jouw schuld.
pi_66558794
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ben je soms nog niet wakker?

* vencodark gaat eten. Doei he.
Nah ben wel moe Hoije
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

zaterdag 28 februari 2009 @ 18:28:42 #211
238120 Duimelot
pi_66558821
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nah ben wel moe Hoije
ik heb je afgemat gheghe
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:29:11 #212
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66558839
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Helpt een kusje van mij?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:30:39 #213
94676 Garisson72
pi_66558888
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:

Helpt een kusje van mij?
nee, te laat. Het is officieel.
pi_66558913
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:24 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ah! De meest succesvolle zelfveranderaar die ik ken.
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe zelf maar ik zie wel dat ik bijvoorbeeld sporten alweer te weinig/niet doe. Gewoon geen tijd voor eigenlijk. Nou ja, nieuwe baan, nieuwe vriendin, kost allemaal veel tijd en energie.
For great justice!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:31:54 #215
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66558927
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nee, te laat. Het is officieel.
Dan niet
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:31:59 #216
238120 Duimelot
pi_66558931
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe zelf maar ik zie wel dat ik bijvoorbeeld sporten alweer te weinig/niet doe. Gewoon geen tijd voor eigenlijk. Nou ja, nieuwe baan, nieuwe vriendin, kost allemaal veel tijd en energie.
ach nu doe je andere sport
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:33:43 #217
94676 Garisson72
pi_66558983
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef Q. het volgende:

Herkenbaar, behalve die baan dan (maar wel nieuw project met véél leuk werk) en die vriendin. Sporten komt er ook hier al maanden niet echt veel van, maar dat ik een kwestie van prioriteit: sport ligt even lager.

Maar geen nood, komt vast wel weer, toch?
pi_66559024
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:33 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Herkenbaar, behalve die baan dan (maar wel nieuw project met véél leuk werk) en die vriendin. Sporten komt er ook hier al maanden niet echt veel van, maar dat ik een kwestie van prioriteit: sport ligt even lager.

Maar geen nood, komt vast wel weer, toch?
Oh ja, dat komt wel weer, even ook goed wennen aan mn nieuwe baan, vreet heel veel tijd en vooral energie waardoor ik ook geen zin meer heb in sport.
For great justice!
pi_66559032
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ach nu doe je andere sport
Eerst trouwen! Aan zulk heidensch gedoe doe ik niet. .
For great justice!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:36:51 #220
94676 Garisson72
pi_66559069
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef Q. het volgende:

Eerst trouwen! Aan zulk heidensch gedoe doe ik niet. .
Anaal mag wel hè, daar word je niet zwanger van.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:40:43 #221
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66559152
Zo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:41:57 #222
238120 Duimelot
pi_66559180
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Anaal mag wel hè, daar word je niet zwanger van.
en t maagdenvlies blijft intakt
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:42:40 #223
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66559199
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Buig maar voorover

* pets *
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:44:29 #224
94676 Garisson72
pi_66559245
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
écht, alléén maar voordelen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:45:49 #225
238120 Duimelot
pi_66559287
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Buig maar voorover

* pets *
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:47:16 #226
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66559326
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je gulp staat open
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:47:32 #227
94676 Garisson72
pi_66559338
zitten we ineens in KPD?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:50:54 #228
94676 Garisson72
pi_66559431
Die open dir waar die foto vandaan komt is wel erg vaag trouwens.
pi_66559526
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
Die open dir waar die foto vandaan komt is wel erg vaag trouwens.
Nogal!
For great justice!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:55:22 #230
94676 Garisson72
pi_66559554
zitten wel geile buggy's tussen anders.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:56:20 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66559574
Tetten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66559711
Ik heb chocolade
compact en kleverig.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:12:30 #233
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560028
Heerlijk die stille momenten hier
pi_66560091
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Heerlijk die stille momenten hier
niet saai?
pi_66560096
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb chocolade
Ik heb wel enorme zin in chocolade-eitjes.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:17:34 #236
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560165
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb wel enorme zin in chocolade-eitjes.
Ik heb met alle moeite alle koekjes, chips, chocolade weerstaan in de supermarkt
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:18:06 #237
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560181
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef Thrar het volgende:

niet saai?
Drukte hier betekend niet gelijk dat het niet saai is he
pi_66560204
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik heb met alle moeite alle koekjes, chips, chocolade weerstaan in de supermarkt
Toch heel goed van je. We hadden vd week op mijn stage choco eitjes...tja die kon ik niet weerstaan. Maar vandaag ook heel hard de Jamin voorbij gelopen.
pi_66560211
ik had toblerone
compact en kleverig.
pi_66560244
Pure chocolade
pi_66560246
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Drukte hier betekend niet gelijk dat het niet saai is he
point made!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:21:18 #242
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560278
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch heel goed van je. We hadden vd week op mijn stage choco eitjes...tja die kon ik niet weerstaan. Maar vandaag ook heel hard de Jamin voorbij gelopen.
Op het werk is het idd moeilijk, maar zelfs donderdag geen gehaktbal gehad
Achja die kleine zaken helpen toch niet.. Maar dat boeit niet
pi_66560321
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Op het werk is het idd moeilijk, maar zelfs donderdag geen gehaktbal gehad
Achja die kleine zaken helpen toch niet.. Maar dat boeit niet
Het is ook wel vervelend steeds die lekkerde dingen in de winkel...eerst in september zo zachtjes aan al Sinterklaassnoep, dan Kerstsnoep...nu weer paassnoep.
En vanmiddag broodje kroket op.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:25:05 #244
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is ook wel vervelend steeds die lekkerde dingen in de winkel...eerst in september zo zachtjes aan al Sinterklaassnoep, dan Kerstsnoep...nu weer paassnoep.
En vanmiddag broodje kroket op.
Wel lekker

ach van die seizoenssneop daar heb ik weinig mee gelukkig.
pi_66560441
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wel lekker

ach van die seizoenssneop daar heb ik weinig mee gelukkig.
Zeker lekker...heb vorige week wel 2 uur gefietst he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paaseitjes...dat het steeds een verrassing is wat erin zit...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:35:10 #246
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560778
Wie wil er mee stappen hier?

pi_66560780
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zeker lekker...heb vorige week wel 2 uur gefietst he.
SPOILER
Paaseitjes...dat het steeds een verrassing is wat erin zit...
Ik houd niet van gevulde paaseitjes, vind de vulling meestal maar niks
compact en kleverig.
pi_66560827
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:

je woont toch echt te ver weg!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:38:23 #249
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66560878
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:36 schreef Thrar het volgende:

[..]

je woont toch echt te ver weg!
Vandaar ook de
pi_66560922
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Vandaar ook de
gemeen hoor!
pi_66560984
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik houd niet van gevulde paaseitjes, vind de vulling meestal maar niks
Heeeeerlijk behalve de drank en nootjes versies.
pi_66561015
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:

Ja, wie gaat er dan ook in Enschede wonen?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:42:29 #253
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561017
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:39 schreef Thrar het volgende:
gemeen hoor!
Ik doe helemaal niks
pi_66561052
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toch geen foto van jezelf?
14 SHADES OF GREY
pi_66561078
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik doe helemaal niks

* Thrar snuit z'n neus nog maar eens
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:44:38 #256
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561079
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Natuurlijk wel
pi_66561094
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

wat denk jij?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:45:12 #258
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66561102
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heeeeerlijk behalve de drank en nootjes versies.
Die zijn juist het lekkerste
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:45:44 #259
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561115
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:

[..]

* Thrar snuit z'n neus nog maar eens
Je moet nu niet verkouden gaan worden he!
pi_66561117
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die zijn juist het lekkerste
Nee, die zijn het viestst
pi_66561129
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Natuurlijk wel
Oke
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:46:44 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66561146
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, die zijn het viestst
Nietst
pi_66561148
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke

Jij noemt Cue toch geen he.

Daarnet stond daar wat anders Tijn.
pi_66561153
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:

[..]

wat denk jij?
Ik denk van wel.
14 SHADES OF GREY
pi_66561181
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee. Oeps foutje.
14 SHADES OF GREY
pi_66561200
quote:

[..]

Daarnet stond daar wat anders Tijn.
Ja ik had de verkeerde smillie.
14 SHADES OF GREY
pi_66561215
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nietst
Welles.
14 SHADES OF GREY
pi_66561218
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Je moet nu niet verkouden gaan worden he!
dat ben ik dus al sinds vannacht.. het blijft stromen
pi_66561234
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk van wel.
ik denk het ook!
*nog wat tissues pakt
pi_66561237
Morgen komt een film met een erg leuke, lekkere man op tv. Ik ga zwijmelen (wat een heerlijke Tina weekblad term is voor meisjes onder de 16 jaar )
pi_66561269
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
Morgen komt een film met een erg leuke, lekkere man op tv. Ik ga zwijmelen (wat een heerlijke Tina weekblad term is voor meisjes onder de 16 jaar )
Welke film?
14 SHADES OF GREY
pi_66561280
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef Thrar het volgende:

[..]

ik denk het ook!
*nog wat tissues pakt
Beterschap
14 SHADES OF GREY
pi_66561296
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke film?
Devil wears Prada. Nooit gezien maar ik weet wie er een bijrol in heeft en daar kijk ik speciaal voor.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:50:49 #274
240240 Howl
Find me in the future
pi_66561299
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:

Chocoladeeitjes.

Afvallen gaat de komende anderhalf maand niet lukken. Zelfs al ren en wandel ik tientallen kilometers elke week.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:50:57 #275
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561302
quote:

[..]

pi_66561334
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik was iets te snel.
pi_66561344
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Devil wears Prada. Nooit gezien maar ik weet wie er een bijrol in heeft en daar kijk ik speciaal voor.
Leuke band oh de film. Niet gezien.
14 SHADES OF GREY
pi_66561372
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Howl het volgende:

[..]

Chocoladeeitjes.

Afvallen gaat de komende anderhalf maand niet lukken. Zelfs al ren en wandel ik tientallen kilometers elke week.
Het is nu vaste tijd. Dus dan moet afvallen wel lukken toch.
14 SHADES OF GREY
pi_66561400
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik was iets te snel.
Jammer dat ik niet sneller was.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:54:19 #280
240240 Howl
Find me in the future
pi_66561425
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu vaste tijd. Dus dan moet afvallen wel lukken toch.
Maar ik ben heiden.
pi_66561514
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef Howl het volgende:

[..]

Maar ik ben heiden.
Ik Atheïst.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:59:04 #282
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66561597
ik dronken
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_66561628
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ik dronken
Ik nog niet.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:00:22 #284
240240 Howl
Find me in the future
pi_66561632
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ik dronken
Nu al?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:00:42 #285
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561642
Ik wou dat ik nu van de joints ofzo was
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:01:34 #286
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561667
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik nog niet.
En dat wordt jij ook niet, want jij kan heel goed zonder drank
pi_66561682
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Why?
pi_66561683
quote:
niemand in de buurt die samen met jou een feestje wilt bouwen?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:02:43 #289
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66561712
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Howl het volgende:

[..]

Nu al?

ho ik heb al sinds vanmiddag 3 uur een feestje met familie enzo he!
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:04:12 #290
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561761
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Why?
Dan ging de avond lekker relaxed aan me voorbij
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:05:00 #291
240240 Howl
Find me in the future
pi_66561795
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef kwaakvaak het volgende:
ho ik heb al sinds vanmiddag 3 uur een feestje met familie enzo he!
Dan wordt er in jullie familie goed doorgetankt. Brabanders zeker?
pi_66561814
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dan ging de avond lekker relaxed aan me voorbij
Maybe. Ik ben zo stom geweest om droevige liedjes te gaan luisteren waardoor ik nu helemaal alles wil stil zetten.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:06:57 #293
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66561852
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maybe. Ik ben zo stom geweest om droevige liedjes te gaan luisteren waardoor ik nu helemaal alles wil stil zetten.
He je hebt genoeg reden om vrolijk te zijn.. en morgen heb je mooi een leuke dag
pi_66561924
ow wacht ik moet nog wat slims zeggen zo vlak voor ie vol zit....
ff denken

Om te voorkomen dat het vogelvoer dat je in de winter voor de vogels strooit in de zomer gaat ontkiemen, zodat je tuin vol onkruid staat, kan je het een paar minuten verwarmen in de magnetron. De kiemkracht is weg, en de vogels eten er smakelijk van.

[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66561946
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

He je hebt genoeg reden om vrolijk te zijn.. en morgen heb je mooi een leuke dag
Ik heb ook genoeg redenen om ff niet vrolijk te zijn en me zorgen te maken om dingen.
Morgen nieuwe dag indd. en voor de tijd iig weer vrolijk zijn en positief denken.

* vencodark zoekt vrolijke liedjes op.
pi_66561991
quote:
Ik rol hem net dicht.
pi_66562001
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:00 schreef Howl het volgende:

[..]

Nu pas?
For great justice!
pi_66562042
china heeft 14 buurlanden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66562055
het woord advocado komt uit het azteeks en betekend testikel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66562060
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht ik moet nog wat slims zeggen zo vlak voor ie vol zit....
ff denken

Om te voorkomen dat het vogelvoer dat je in de winter voor de vogels strooit in de zomer gaat ontkiemen, zodat je tuin vol onkruid staat, kan je het een paar minuten verwarmen in de magnetron. De kiemkracht is weg, en de vogels eten er smakelijk van.

Dank je

ook voor de andere nuttige info
compact en kleverig.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:12:51 #301
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66562069
Mijn televisie deed raar
Hij ging ineens uit.. toen weer aan.. toen ging het geluid aan en harder en harder. Toen zelf uitgezet.. en opneiuw aan. En toen ging ie weer harder en harder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')