Ik snap niet waarom je het zo hard probeert te ontkennen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan geef es HET beeld van 1 man en 1 vrouw op die die 60 aanhangers krijgen?
Dan vraag ik me toch echt af waarom vrouwen vielen voor die overspelige Joeyquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik bedoel het zelfde
als het er op aan komt kiezen vrouwen echt niet de overspelige jude law of de hoerenlopende hugh grant
ookal zien ze er nog zo leuk uit
als het er op aan komt kiezen we iemand die ons een goed gevoel geeft en waar we ons prettig/veilig bij voelen en die ons kan laten lachen etc
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef Thrar het volgende:
[..]
qua wat wil je dan veranderen? je omgang met mensen?
Misschien een te persoonlijke vraag maar ik stel hem toch: moest je het van je psycholoog op deze manier doen ofzo?
Lijkt me een beetje vreemd om te willen veranderen aan de hand van input van mensen op het forum.. iedereen heeft tenslotte z'n eigen beeld hoe iemand anders zich zou moeten gedragen
misschien vindt iemand het wel bloedgeil hoe jij hier bent!
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb je er toch alsnog totaal niets aan aan hoe anderen over je denken?
veranderen moet je doen voor jezelf en hoe jij wilt zijn
misschien zeg ik he tijn ik vind het echt een super goed idee als jij van bzn gaat houden!
en trar zegt tijn ik vind het een mega idee als jij nu van rihanna gaat houden!
wat ik dus bedoel: je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen en iedereen heeft een totaal andere mening over je weer gebaseerd op hoe zij zijn, wil je daar nou echt je groter verandering op basseren?
dan zul je sowieso zien dat je over 2 jaar bv nog net zo ongelukkig bent als voorheen want je bent nog niet wie je eigenlijk hoort te zijn/wil zijn/bent diep van binnen maar alleen een kneedsel van anderen
oh kijk jij hebt t over mannen die neukerdjes willenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat je het overschat. Ik ken jongens van mijn leeftijd die 100 vrouwen hebben geneukt en die er hooguit 1 of 2 hebben gedaan. Als ik dan puur naar uiterlijk kijk zie ik toch wel een duidelijk verschil.
misschien moet je het eens met hem erover hebben.. want mij lijkt dit niet de juiste manierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.
[..]
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.
laat ik het zo zeggen: volwassen vrouwen die geen sex nodig hebben om zicht te laten bevestigen en die weten wat ze willen en een langdurige relatie op willen bouwenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af waarom vrouwen vielen voor die overspelige Joey.
Wil je het nou gewoon niet snappen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh kijk jij hebt t over mannen die neukerdjes willen
wij vrouwen hadden het over mannen als relatie materiaal
verder ken ik genoeg echt niet zo aantrekkelijke vrouwen en mannen die genoeg te neuken hebben dat je vraagt hoe krijgen ze t voor elkaar en ook heel aantrekkelijke mensen die dat minder hebben.
ligt denk ik ook in de kieskeurigheid waarmee je je neukerdjes (ook relaties) kiest!
ik was vroegah zeg maar een beetje veel dikker dan ik tegenwoordig ben. Ik was denk ik in jouw ogen echt niet sexy neuk materiaal maar had toch totaal geen probleem om iemand te vinden.
tegenwoordig zou ik in de kroeg wel minimaal die 60 aanhangers krijgen maar veel neuk materiaal zit er dan weer niet bij, ik ben wel degelijk kieskeuriger geworden.....
een forum is niet de plek voor dit soort dingen en zeker geen forum als fokquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.
[..]
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.
Hoezo? Door in dit topic te posten heb ik al een hoop dingen geleerd. Dus daar blijf ik vooral meer door gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:14 schreef Thrar het volgende:
[..]
misschien moet je het eens met hem erover hebben.. want mij lijkt dit niet de juiste manier
ik probeer t niet hard te ontkennen, ik ben t gewoon niet GEHEEL met je eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zo hard probeert te ontkennen.
Het geeft toch niet. Jij zal bij meer mannen in de smaak vallen dan Rosanne Barr en minder dan Angelina Jolie.
Dat wil niet zeggen dat sommige mannen jou niet verkiezen boven Angelina. Maar er is een algemeen mode beeld ongeacht karakter etc.
Weet je wat. Wij gaan een keer uit. Ik ga puur op uiterlijk af en kies 2 mannen uit waarvan ik denk dat ze goed in de markt liggen. Dan kies ik er 2 die volgens mij minder in de markt liggen. Alles volgens 'mijn' algemene beeld dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: volwassen vrouwen die geen sex nodig hebben om zicht te laten bevestigen en die weten wat ze willen en een langdurige relatie op willen bouwen
wat heb je dan precies geleerd als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Door in dit topic te posten heb ik al een hoop dingen geleerd. Dus daar blijf ik vooral meer door gaan.
En verder heb je gelijk over die adviezen enzo.
Dat snap ik ook wel. Ik ben hier vooral om nieuwe contacten op te doen. En wat meer te leren over contact met andere.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een forum is niet de plek voor dit soort dingen en zeker geen forum als fok
vraag maar aan je psych ik gok dat hij het met me eens is
je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
nee want ik bedoel het zelfde
als het er op aan komt kiezen vrouwen echt niet de overspelige jude law of de hoerenlopende hugh grant
ookal zien ze er nog zo leuk uit
als het er op aan komt kiezen we iemand die ons een goed gevoel geeft en waar we ons prettig/veilig bij voelen en die ons kan laten lachen etc
Ok ik ga ff plaatjes zoeken. Ik benadruk dus nogmaals dat ik niet bedoel dat iedere vrouw op dezelfde man valtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer t niet hard te ontkennen, ik ben t gewoon niet GEHEEL met je eens.
er zit een kern van waarheid in maar er spelen veel meer factoren mee.
het FEIT is wel dat smaken verschillen er er dus niet 1 algemeen mode beeld is....
als wel, dan vertel mij eens wat dat algemene modebeeld dan inhoud, hoe ziet dan die algemeen sexy man en sexy vrouw er uit!?!?
volgens mij snap jij het nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je het nou gewoon niet snappen?
Dat algemene beeld blijft belangrijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.
Als je dan vervolgens een keuze voor jezelf moet maken, blijkt dat algemene beeld ineens niet meer belangrijk en ga je op veel specifiekere dingen letten.
ik snap wel wat je bedoeld hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat. Wij gaan een keer uit. Ik ga puur op uiterlijk af en kies 2 mannen uit waarvan ik denk dat ze goed in de markt liggen. Dan kies ik er 2 die volgens mij minder in de markt liggen. Alles volgens 'mijn' algemene beeld dus.
Kijken wat eruit komt.
Bovendien is mn referentie materiaal te groot om het te gooien op onvolwassenheid of sexbelustheid.
Dat kan ik niet echt uitleggen. Maar ik ben wel opener geworden en heb meer zelfvertrouwen gekregen door hier meer te gaan posten op Fok! Verder is dit ook een vorm van contact die ik het verleden niet had.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Thrar het volgende:
[..]
wat heb je dan precies geleerd als ik vragen mag?
Je snapt niet dat ik alleen maar zeg dat er een algemeen modebeeld is. Meer niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het niet
als iemand het niet geheel met je eens is wil niet zeggen dat diegene het dan niet snapt
jouw 'probleem' is dat jij jouw persoonlijke mening als een feit ziet (in meerdere zaken) en als mensen daarvan afwijken dan snappen ze het domweg niet!?!?
Joey, jij hebt een vriendin hè. Waar je helemaal happy mee bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef JoeyT het volgende:
Ok ik ga ff plaatjes zoeken. Ik benadruk dus nogmaals dat ik niet bedoel dat iedere vrouw op dezelfde man valt
dat dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.
Als je dan vervolgens een keuze voor jezelf moet maken, blijkt dat algemene beeld ineens niet meer belangrijk en ga je op veel specifiekere dingen letten.
Hoi en dagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemiddag! Ik ga naar een feestje en daarna stappen in Amersfoort! Fijne avond allemaal!
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat de knapste altijd wint.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld hoor
er zijn altijd van die kerels waarvan je gewoon ziet dat ze genoeg aandacht krijgen en zo
en ik heb genoeg van die mannen gedate om er achter te komen dat die uitstraling niet zalig makend is
en als het er op aan komt heb ik voor mijn verkering liever een jongen die ik aantrekkelijk vind maar waar ik ook op kan bouwen etc
en dat bedoelde ik met als het er op aan komt wint niet altijd de knapste de vrouwen voor zich want dan gaan wij (over het algemeen) niet voor looks maar voor gevoel
ja dat is er idd maar daar ging het niet over (behalve dan bij jou)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik alleen maar zeg dat er een algemeen modebeeld is. Meer niet.
Ja dat is er. Punt.
Ja daar voldoet ze aan. Ik zou ook niet met haar hebben als ze dat niet had. Dat ik nu nog steeds een relatie met haar heb komt natuurlijk door diepgaandere eigenschappen van haar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Joey, jij hebt een vriendin hè. Waar je helemaal happy mee bent.
Voldoet die ook aan het algemeen geldend beeld van Mooie Vrouw(tm) of ben je op haar gevallen om heel andere redenen?
dat snap ik wel en ik weet ook dat er in een kroeg zo mannen en vrouwen kunnen worden aangewezen die in de smaak vallen en die minder in de smaak zullen vallen maar tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik alleen maar zeg dat er een algemeen modebeeld is. Meer niet.
Ja dat is er. Punt.
Nou ik begon de discussie dus ja daar ging het wel omquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is er idd maar daar ging het niet over (behalve dan bij jou)
Nee zeker niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef JoeyT het volgende:
Ja daar voldoet ze aan. Ik zou ook niet met haar hebben als ze dat niet had. Dat ik nu nog steeds een relatie met haar heb komt natuurlijk door diepgaandere eigenschappen van haar.
Maar de eerste selectie was toch wel uiterlijk. Niets mis mee toch?
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat snap ik wel en ik weet ook dat er in een kroeg zo mannen en vrouwen kunnen worden aangewezen die in de smaak vallen en die minder in de smaak zullen vallen maar toch
je zal dan ook zien dat je bv 2 vrouwen kan kiezen, beide bv slank, blond, zelfde cupmaat, zelfde kapsel etc. en 1 valt in de smaak en de andere toch niet.
Er spelen meer zaken mee dan alleen een algemeen modebeeld!
mannen houden niet allemaal van slank, een ZOGENAAMD algemeen modebeeld zegt dat dat 'mooi' is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Joey bedoelt gewoon dat het algemene beeld is dat mannen van slank houden bv..
natuurlijk zijn er uitzonderingen.. en als het om relatiemateriaal gaat dan kijk je verder dan het uiterlijk allen.
niet allemaal heeft er niets mee te maken. De meeste mannen daarentegen welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen houden niet allemaal van slank, een ZOGENAAMD algemeen modebeeld zegt dat dat 'mooi' is.
dat is dan geen algemeen modebeeld maar een door de commercie opgelegd beeld van wat mooi zou zijn.
Je zegt het zelf: "wij vrouwen", dus de hele groep bij elkaar. Dat zijn er nogal veel, dus dan kun je wel zeggen dat Joey's Algemene Beeld-theorie opgaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
Maar de discussie ging toch over waar wij vrouwen voor gaan?
en niet over wat het algemene beeld is?
daar is niets mis mee, maar ik denk dat veel vrouwen dan toch anders gaan screenen als het om een relatie gaat en er door uiterlijkheden wordt heengeprikt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar voldoet ze aan. Ik zou ook niet met haar hebben als ze dat niet had. Dat ik nu nog steeds een relatie met haar heb komt natuurlijk door diepgaandere eigenschappen van haar.
Maar de eerste selectie was toch wel uiterlijk. Niets mis mee toch?
Lees ff wat Gari zegt. Je snapt het nog steeds niet. over het algemeen is niet hetzelfde als iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
iedereen beoordeeld op uiterlijk maar ja dan kom je ook weer uit op dat wat algemeen aantrekkelijk is niet door iedereen zo word ervaren en dan krijg je dus dat niet iedereen voor die ene stud gaat
die gaat zeker opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf: "wij vrouwen", dus de hele groep bij elkaar. Dat zijn er nogal veel, dus dan kun je wel zeggen dat Joey's Algemene Beeld-theorie opgaat.
dan zal eerst 'slank' gedefineerd moeten wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
niet allemaal heeft er niets mee te maken. De meeste mannen daarentegen wel.
Helemaal mee eens. Ik vind het algemene modebeeld helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen houden niet allemaal van slank, een ZOGENAAMD algemeen modebeeld zegt dat dat 'mooi' is.
dat is dan geen algemeen modebeeld maar een door de commercie opgelegd beeld van wat mooi zou zijn.
Ok prima. Ik ga uit met Jonkel en ik scoor meer en hou er meer relaties aan over. Ik ga uit met Jerruh en denk dat ik achter zal blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die gaat zeker op
alleen hij had het a) alleen over uiterlijk en b) als het er op aan komt denk ik dat joey niet heel goed in kan schatten waar we voor gaan
wtf is jerruh?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok prima. Ik ga uit met Jonkel en ik scoor meer en hou er meer relaties aan over. Ik ga uit met Jerruh en denk dat ik achter zal blijven.
Het Algemene Beeld gaat ook alleen over uiterlijk. De echt mooie, specifiekere dingen zie je pas als je op één man of vrouw gaat letten, maar dan ben je dus al van het Algemene Beeld afgestapt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
die gaat zeker op
alleen hij had het a) alleen over uiterlijk en b) als het er op aan komt denk ik dat joey niet heel goed in kan schatten waar we voor gaan
haaiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met werken. Hoe is het hier?
een stuk beter nu jij er weer bent!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Was de eerste die me binnenschoot op FOK!. Homo weliswaar maar tochquote:
hou nou eens op met dat je snapt het nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees ff wat Gari zegt. Je snapt het nog steeds niet. over het algemeen is niet hetzelfde als iedereen.
Interessante discussie. Dus doe gezellig mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Ahh....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
een stuk beter nu jij er weer bent!
Bedankt dat je me een beetje helptquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Algemene Beeld gaat ook alleen over uiterlijk. De echt mooie, specifiekere dingen zie je pas als je op één man of vrouw gaat letten, maar dan ben je dus al van het Algemene Beeld afgestapt.
Ik lees mee via m'n gsm, dus dan lezen die grote stukken tekst niet lekker mee :Pquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Interessante discussie. Dus doe gezellig mee.
denk dat vrouwen dan sneller erover heen stappen ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Algemene Beeld gaat ook alleen over uiterlijk. De echt mooie, specifiekere dingen zie je pas als je op één man of vrouw gaat letten, maar dan ben je dus al van het Algemene Beeld afgestapt.
Oke dan zullen volgende keer. Alleen korte posts posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees mee via m'n gsm, dus dan lezen die grote stukken tekst niet lekker mee :P
het stukje uiterlijk heb ik joey (en jou) toch ook al gelijk in gegeven?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I give credit where credit is due.quote:
Ik denk dat het bij mannen vrijwel gelijk is bij vrouwen. Alhoewel ik wel denk dat er meer 'mooie' vrouwen zijn dan 'mooie' mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat vrouwen dan sneller erover heen stappen ofzo?
als ik iig hier de reacties man/ vrouw vergelijk
is het daarnaast niet zo dat er ook nog gewoon onderling in een kroeg in een soort van gradaties gekeken wordt en dat een voor haar gevoel minder aantrekkelijke vrouw ook meer flirt met de net wat minder aantrekkelijke heren en andersom en op zn kop?
(uitzonderingen natuurlijk weer daargelaten)
Precies!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hou nou eens op met dat je snapt het niet
ik snap het wel
er is zeker een algemeen beeld van wat aantrekkelijk is
ik zeg alleen dat vrouwen toch echt vaak niet gaan voor het algemene beeld
zo zat er bijvoorbeeld een paar jaar terug een kerel bij me in de klas die een model voor gsus was
erg aantrekklijke kerel als je er ff lang scande zeg maar
maar na een uur met hem in een college gezeten te hebben vond ik hem totaal niet meer heet omdat voor "ons vrouwen" uiterlijk bijna niet los te zien is van innerlijk (en ik heb met de andere dames uit de klas genoeg gesprekken gevoert om te weten dat we allemaal zoiets hadden van jeetje dat hij toch ooit een vriendinnetje heeft kunnen scoren zeg)
de gene die ik wel het aantrekkelijkst van de klas vond is een kerel die vast veel vrouwen niet heet vinden maar voor mij was hij dat zeker wel omdat hij me liet lachen etc
Oh ben jij er zo een. Lekker stoken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I give credit where credit is due.
Maar jullie hebben allebei gewoon gelijk! Dus dat maakt de discussie vooral vermakelijk.
tja 2 vrouwen hier denken dus dat dat niet vrijwel gelijk is en dat vrouwen dus vrij snel verder kijken dan puur uiterlijk....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mannen vrijwel gelijk is bij vrouwen. Alhoewel ik wel denk dat er meer 'mooie' vrouwen zijn dan 'mooie' mannen.
Ook denk ik zeker dat er een 'ladder' is wbt uiterlijk.
Ik ga er gewoonvanuit dat wanneer je 'mooi' bent ook andere mooie eigenschappen hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het stukje uiterlijk heb ik joey (en jou) toch ook al gelijk in gegeven?
ik zeg alleen dat "wij vrouwen" dat (verheven) algemene beeld moeilijk los kunnen zien als het er over gaat wiens nummer we willen scoren
en dat joey aan dat feit kei hard voorbij rent
Dat mogen jullie denken. Maar als man zijnde weet ik gewoon wie er wel scoren en wie niet. Ik zal helderziend zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja 2 vrouwen hier denken dus dat dat niet vrijwel gelijk is en dat vrouwen dus vrij snel verder kijken dan puur uiterlijk....
vrouwen over t algemeen selecteren ws dan net even verder voor ze 'scoren'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga er gewoonvanuit dat wanneer je 'mooi' bent ook andere mooie eigenschappen hebt.
Kijk dat een mooie randmongool in eerste instantie wel scoort maar geen relatie kan behouden snap ik ook wel.
Ik had het slechts over het algemene beeld. Beeld niets diepgaander dan beeld. Dus de eerste selectie.
Vrouwen kijken inderdaad naar hele andere dingen als mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja 2 vrouwen hier denken dus dat dat niet vrijwel gelijk is en dat vrouwen dus vrij snel verder kijken dan puur uiterlijk....
nee, zoeen ben ik er niet. Guess again.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ben jij er zo een. Lekker stoken.
Oke dan niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee, zoeen ben ik er niet. Guess again.
[zágen jullie dat! ik deej niet 'jouw associatie']
Ik lees nu mee op de pc, maar heb geen discussie zinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan zullen volgende keer. Alleen korte posts posten.
en daarin heb ik je ook al gelijk gegeven en toen ging ik verder met het maken van een ander punt (samen met duim) en kon jij alleen maar terug komen op je eerste punt (waarop ik je al gelijk heb gegeven) dan komen met zinnige dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga er gewoonvanuit dat wanneer je 'mooi' bent ook andere mooie eigenschappen hebt.
Kijk dat een mooie randmongool in eerste instantie wel scoort maar geen relatie kan behouden snap ik ook wel.
Ik had het slechts over het algemene beeld. Beeld niets diepgaander dan beeld. Dus de eerste selectie.
voldoe jij aan t algemene modebeeld?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees nu mee op de pc, maar heb geen discussie zin
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voldoe jij aan t algemene modebeeld?
heb je moeite met scoren?
ok dus je voldoet niet aan t modebeeld maar scoort toch in de kroegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.
Scoren in een kroeg: Ja. Al besteed ik daar ook geen tijd aan, omdat ik weet dat het zinloos is.
Op een andere manier (als mensen mij gedeeltelijk kennen): Nee.
We zijn het denk ik gewoon eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en daarin heb ik je ook al gelijk gegeven en toen ging ik verder met het maken van een ander punt (samen met duim) en kon jij alleen maar terug komen op je eerste punt (waarop ik je al gelijk heb gegeven) dan komen met zinnige dingen
en in mijn ervaring zijn 'mooie mensen' vaak van binnen zeker niet de mooiste
Ik vond dit onderwerp niet echt interessant. En ik heb ook geen zin in discussie vandaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees nu mee op de pc, maar heb geen discussie zin
Je leest niet goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus je voldoet niet aan t modebeeld maar scoort toch in de kroeg
dat kan toch heul niet
ben je zo'n bitch? als ze je kennen niet...
lees nog eens duimpiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus je voldoet niet aan t modebeeld maar scoort toch in de kroeg
dat kan toch heul niet
ben je zo'n bitch? als ze je kennen niet...
Als je had geluisterd naar me wist je iig hoe je aan neukerdjes kwamquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond dit onderwerp niet echt interessant. En ik heb ook geen zin in discussie vandaag.
Ze krijgen niet zelden echt iets arrogants over zich ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
en in mijn ervaring zijn 'mooie mensen' vaak van binnen zeker niet de mooiste
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je leest niet goed
Jouw vraag was: Heb je moeite met scoren?
Daar geef ik antwoord op
In de kroeg heb ik daar moeite mee, maar besteed ik er geen aandacht aan, omdat ik toch weet dat het niet lukt.
jaja zag t al was weer te snelquote:
Haha, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
jaja zag t al was weer te snel
d8 al auto een bitch!?!?
nee want hij voldoet dan weer niet aan t modebeeld en kan t volgens jou dus wel vergetenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je had geluisterd naar me wist je iig hoe je aan neukerdjes kwam.
en dat is alles behalve mooi!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze krijgen niet zelden echt iets arrogants over zich ja.
Ik wil meer dan alleen dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je had geluisterd naar me wist je iig hoe je aan neukerdjes kwam.
oeh ik pas wel op danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit.
Ik kan wel een bitch zijn hoor. Als ik je niet mag, dan mag ik je niet en dan laat ik dat ook heeél goed merken[maar goed, je moet dan wel heel ver zijn gegaan wil ik dat punt bereiken]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want hij voldoet dan weer niet aan t modebeeld en kan t volgens jou dus wel vergeten
Dan moet je dat wel IRL doen hoorquote:
ohhhhhhhh okquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel IRL doen hoor
Ik denk dat er op dit moment drie mensen zijn die ik gewoon niet moet. Ik zeg er wel eens iets tegen - omdat dat dan wenselijk is - en dan kijken vrienden ook van; Ehhhh?! Praat jij nu?
Stimmt.quote:
Dus je hoeft niet bang te zijnquote:
vriendje vond mij arrogant!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Stimmt.
Vreemdgenoeg vinden ze zélf juist helemaal niet dat ze arrogant zijn. Ik hoor altijd dat ze zo reageren uit onzekerheid, omdat ze met al die aandacht ook weer geen raad weten.
die zijn er vast ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Stimmt.
Vreemdgenoeg vinden ze zélf juist helemaal niet dat ze arrogant zijn. Ik hoor altijd dat ze zo reageren uit onzekerheid, omdat ze met al die aandacht ook weer geen raad weten.
als het goed is ben jij nuttig bezig nu toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
Oeps ik wilde vandaag nog iets nuttigs gaan doen. Morgen maar.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje vond mij arrogant!!
maar ik ben het ook echt echt echt niet
ik heb het ook nog nooit van andere gehoord dat ik dat ben
ik ben vaak wel afstandelijk maar dat is wat anders
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Thrar het volgende:
[..]
als het goed is ben jij nuttig bezig nu toch?![]()
ok dat was gemeen sorry..
misschien is dat wel precies wat ik bedoel. Anderen kunnen dat zien als arrogantie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb het ook nog nooit van andere gehoort dat ik dat ben
ja maar er is een verschil tussen arrogant overkomen en arrogant zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit van andere gehoort dat ik dat ben
maar ik ben niet zo'n standaard blondje dat verveeld aan de hoek van de bar staatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
misschien is dat wel precies wat ik bedoel. Anderen kunnen dat zien als arrogantie.
Dat is ook weer waar. Maar er zijn ook ander dingen die ik nog moet doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Thrar het volgende:
[..]
als het goed is ben jij nuttig bezig nu toch?![]()
ok dat was gemeen sorry..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
als ik ga stappen kom ik vrij arrogant over soms naar de buitenstaanders die proberen te flirten.
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
Zo, ik kom hier ook weer eens mijn kostbare tijd verdoen.![]()
Haha. Ik herken dat wel bij een klasgenoot. Die komt ook zoooooo (!) arrogant over, maar op zich - als je er door heen prikt/kijkt - dan valt het ook allemaal wel mee. Hij is ook afstandelijk etc. En daarnaast, hij is ook niet sociaalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben niet zo'n standaard blondje dat verveeld aan de hoek van de bar staat
ik ben gewoon niet zo sociaal of zo
hij is wel aardig hoop ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik herken dat wel bij een klasgenoot. Die komt ook zoooooo (!) arrogant over, maar op zich - als je er door heen prikt/kijkt - dan valt het ook allemaal wel mee. Hij is ook afstandelijk etc. En daarnaast, hij is ook niet sociaal
Ja, ik kan het super goed met hem vinden, maar dat komt ook omdat ik hem nu wel door heb & ook zijn opmerkingen kan plaatsen. In het begin kon ik dat niet en vond ik hem stomquote:
Zo kan je het ook noemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben niet zo'n standaard blondje dat verveeld aan de hoek van de bar staat
ik ben gewoon niet zo sociaal of zo
quote:
Goed.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
Zo, ik kom hier ook weer eens mijn kostbare tijd verdoen.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen.
Maar er is niets mis mee heur, dat zijn vaak juist de interessantere mensen dan die blije over-geëngageerde springdingen.
Ja, morgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeistie?
alweer een nieuwe date staan?
ah spannend!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, morgen.En met mij gaat alles goed and with you?
Zo dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, morgen.En met mij gaat alles goed and with you?
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah spannend!
hier alles super tnx
geen idee maar moet toch wel ergens kunnen juist op zondag!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Moeten nog bekijken waar we kunnen poolen.Zeker op zondag.
Zeelandquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee maar moet toch wel ergens kunnen juist op zondag!?
Jaa weet ik veel. Cafétje ergens ofzo. In een echt poolcentrum zeg maar, is het relatief duur, dan maar gewoon tentje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee maar moet toch wel ergens kunnen juist op zondag!?
Bepaalde zaken in Zeeland zijn dicht op zondag hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en ik woon in zuidlimburg en hier kan je op zondags wel poolen
hier zowat alles maar poolcentra en cafes doen daar dan niet aan meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bepaalde zaken in Zeeland zijn dicht op zondag hoor
[i.v.m. de kerk]
Er is in Zeeland een dorp waar de pinautomaat uit is op zondagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier zowat alles maar poolcentra en cafes doen daar dan niet aan mee
gewone winkels wel helaas :S
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is in Zeeland een dorp waar de pinautomaat uit is op zondag
Welke dorp is dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is in Zeeland een dorp waar de pinautomaat uit is op zondag
Ik kan het me gewoon heel levendig voorstellen hoe dat eruit ziet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
![]()
iemand die ECHT arrogant is
als ik me dan omdraai en gewoon met vrienden bezig ben of iemand zie die wel flirtwaardig is, dan is dat arrogante masker snel verdwenen NATUURLIJK
hoe dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon heel levendig voorstellen hoe dat eruit ziet.
sukk0l probeert te flirten met Duim.quote:
zoiets dan, ik kijk zoiemand van top tot teen langs waarin mijn gezicht reeds afkeurend en een tikje lachwekkend kijkt, dan draai ik me om met een laatste blik die zegt denk je nu werkelijk dat JIJ ook maar enige kans maakt bij MIJ...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sukk0l probeert te flirten met Duim.
sukk0l:![]()
![]()
![]()
Duim:![]()
![]()
![]()
![]()
sukk0l:![]()
![]()
![]()
![]()
Duim draait om naar vrienden.
Duim:![]()
![]()
Wat gemeen!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets dan, ik kijk zoiemand van top tot teen langs waarin mijn gezicht reeds afkeurend en een tikje lachwekkend kijkt, dan draai ik me om met een laatste blik die zegt denk je nu werkelijk dat JIJ ook maar enige kans maakt bij MIJ...
en ga weer vrolijk verder
Daar komen dus al die teleurgestelde gekrenkte posts vandaan, hier op Fok.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
oh meestal doe ik er ook nog zo'n brrrrrr ril gebaar bij van wat ben jij eng zeg
oh soms ben ik gewoon gemeen sorry
Maar je hebt ook het recht om gemeen te zijn. Bedoel, het is als mens onmogelijk om altijd maar lief en vriendelijk iemand af te wijzen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
oh meestal doe ik er ook nog zo'n brrrrrr ril gebaar bij van wat ben jij eng zeg
oh soms ben ik gewoon gemeen sorry
klopt en dit doe ik alleen bij de echte die hards die gewoon doorgaan ookal krijgen ze geen respons terug!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je hebt ook het recht om gemeen te zijn. Bedoel, het is als mens onmogelijk om altijd maar lief en vriendelijk iemand af te wijzen.
Ah, het soort type bord-voor-de-kop.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt en dit doe ik alleen bij de echte die hards die gewoon doorgaan ookal krijgen ze geen respons terug!
neuh geloof niet dat t fokkers zijn waar ik dat bij doe, ik val juist wel voor een beetje nerderige tiepjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar komen dus al die teleurgestelde gekrenkte posts vandaan, hier op Fok.
Eten, goed idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:28 schreef Duimelot het volgende:
en nu is t uitgestorven hier, mooie tijd om es wat te gaan doen denk ik
eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Eten, goed idee.
Ik ga de hele avond niets doen, zoals ik de hele dag al doe.
Wij fokkers zijn geen nerds!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh geloof niet dat t fokkers zijn waar ik dat bij doe, ik val juist wel voor een beetje nerderige tiepjes
Maakt het er niet beter opquote:
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
neuh geloof niet dat t fokkers zijn waar ik dat bij doe, ik val juist wel voor een beetje nerderige tiepjes
Veel wel ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gros zijn toch van die it nerds
ladder theorie???quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet.
Zou wel erg sterk zijn als alle in-de-liefde-teleurgestelde ladder-theorie-believers op fok hun blauwtjes állemaal bij jou zouden hebben gelopen.
Ja, dat is nog dik aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eet smakelijk
(ik heb net een heel zakje japanse mix op heb dus geen trek meer gheghe)
gaan we gezellig samen niks doen leuk
hoeist met je date/ relatie ding dan??
Ik ben er ook niet veelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie jou gewoon helemaal over het hoofd!![]()
Hoe ist?
Omdat ik je op dat gebied wel gemeen vind overkomen? Sorry dan..quote:
Ken je die niet?quote:
k was niet serieusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet veel![]()
[..]
Omdat ik je op dat gebied wel gemeen vind overkomen? Sorry dan..
Net als de Friendzone.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die niet?
Theorie in het leven geroepen door en voor blauwtjeslopende mannen om voor zichzelf te verklaren waarom ze een blauwtje lopen of zelfs om hoop te geven dat het tóch nog goed kan komen.
nee wat houd die theorie dan in?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die niet?
Theorie in het leven geroepen door en voor blauwtjeslopende mannen om voor zichzelf te verklaren waarom ze een blauwtje lopen of zelfs om hoop te geven dat het tóch nog goed kan komen.
Dat is dus een term uit voornoemde ladder theorie.quote:
Weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dus een term uit voornoemde ladder theorie.
Mannen hebben 1 ladder met daarop alle vrouwen die ze kennen, wat automatisch impliceert dat ze er ook sex mee zouden willen of zich daar iets bij voor kunnen stellen. Op die ladder gerangschikt naar geilheid, de geilste bovenop.quote:
ff gegoofled op die ladder theoriequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dus een term uit voornoemde ladder theorie.
oh ik las alleen de mannelijke ladderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen hebben 1 ladder met daarop alle vrouwen die ze kennen, wat automatisch impliceert dat ze er ook sex mee zouden willen of zich daar iets bij voor kunnen stellen. Op die ladder gerangschikt naar geilheid, de geilste bovenop.
Vrouwen hebben die ladder ook voor de mannen die ze kennen, maar daarnaast ook een met mannen die ze wel kennen en sociaal mee omgaan (gewone mannelijke vrienden) maar waarbij sex voor hun geen rol speelt.
Dat is de Friendzone.
Mannen die een blauwtje lopen bij een vrouw, staan bij die vrouw dus op de verkeerde ladder.
Dat is 't, in een notedop.
Een spreekwóórdelijke notedop dan hè.
wat is niet fraai voor de vrouwen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ff gegoofled op die ladder theorie
is niet erg fraai voor de vrouwen zeg
Geldt dat niet ook voor ons vrouwen, over lelijke mannen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Compleet onderaan staan de vrouwen die zo gruwelijk lelijk zijn dat we liever onze arm af zouden bijten dan dat we ermee het bed zouden moeten delen. Zo'n gruwelijk lelijke vrouw kan toch hoger op de Ladder komen door bijvoorbeeld 100 kilo af te vallen of een zak over d'r hoofd te trekken.
of heel rijk te zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Compleet onderaan staan de vrouwen die zo gruwelijk lelijk zijn dat we liever onze arm af zouden bijten dan dat we ermee het bed zouden moeten delen. Zo'n gruwelijk lelijke vrouw kan toch hoger op de Ladder komen door bijvoorbeeld 100 kilo af te vallen of een zak over d'r hoofd te trekken.
Ten eerste: Geld.quote:
tuurlijk kan dat. Het lelijke gansje dat een mooie zwaan wordt, enzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ten eerste: Geld.
Vrijwel iedere man weet dat vrouwen geilen op mannen met geld. Donald Trump zou geen modellen naaien als hij niet rijk was. Ik zeg niet dat 't verkeerd is; ik denk dat 't gewoon 'the way of nature' is. Maar ik denk ook dat alle vrouwen die geilen op mannen met geld hier eerlijk voor uit moeten komen en moeten toegeven dat ze eigenlijk gewoon hoeren zijn .. zonder de 'echte' hoeren te denigreren; deze doen ook alleen maar hun werk.
Vrijwel alle vrouwen die dit lezen reageren nu verontwaardigd met "jamaar ik ben niet zo'n standaard vrouw bla bla bla d'r klopt niks van bla bla, mijn vriend/lover/man/masseur was arm .. bla bla"
Als je zoiets dacht dan ben je hoogstwaarschijnlijk toch een standaard vrouw. Als je zoiets had van "hmmm ..." en weer verder ging met je natuurkunde les, dan is er nog hoop.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat. Het lelijke gansje dat een mooie zwaan wordt, enzo.![]()
Anders zou het betekenen dat elke man elke vrouw zou kunnen krijgen mits hij de juiste stappen op het juiste tijdstip neemt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat. Het lelijke gansje dat een mooie zwaan wordt, enzo.
Maargoed, die theorie is dus iets waar nogal aan wordt vastgeklampt door onzekere mannen die maar steeds wél bevriend raken met een vrouw (waar ze dus ook verliefd op zijn, of denken te zijn, of die ze wel even het bed in willen praten) maar niet echt ver komen bij betrokkene en willen weten wat ze eraan kunnen doen.
Terwijl ze dus gewoon het "she´s not that into you"-adagium moeten accepteren en verder moeten kijken!
En zo is 't verdomme niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders zou het betekenen dat elke man elke vrouw zou kunnen krijgen mits hij de juiste stappen op het juiste tijdstip neemt..
En wat heeft precies de verandering teweeggebracht?quote:
Achja als de mannen zich er beter door voelen.. mogen ze van mij zo denken.. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En zo is 't verdomme niet.
moeilijk te verkroppen.![]()
de reden dat ik veranderd benquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat heeft precies de verandering teweeggebracht?
Da's min of meer hetzelfde. Maar vertel wat je erover kwijt wil!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
de reden dat ik veranderd ben
of hoe ik t voor elkaar gekregen heb?
En daar gaat 't vaak mis hè, bij dat lastigvallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Achja als de mannen zich er beter door voelen.. mogen ze van mij zo denken.. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen
Misschien komt het doordat ik weinig mensen spreek/ken, maar ik hoor er nooit wat over eig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En daar gaat 't vaak mis hè, bij dat lastigvallen.
ik was gewoon niet erg gelukkig met mijn eigen ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's min of meer hetzelfde. Maar vertel wat je erover kwijt wil!
achgut ben je sieligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
blegh straks "feest" en ik heb er geen zin in![]()
Hoest hier ?
SAAI!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
blegh straks "feest" en ik heb er geen zin in![]()
Hoest hier ?
Dat mag je zeker zijn, als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
zoiets dus en dat proces ben ik wel trots op!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
achgut ben je sielig
hier is t ook saai
quote:
Als ik geen soentje krijg vind ik het ook saai.quote:
nope wil niet afglijden, kan altijd beter maar wil niet terug naar hoe t eerst wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat mag je zeker zijn, als ik het zo lees.
Uit eigen ervaring weet ik ook hoe moeilijk het is jezelf zo aan te pakken, en vooral: dat ook volhouden en niet bij het eerste resultaat denken: "zo ik ben er", en dan weer afglijden.
Ik bedoel meer dat het gewoon híer saai is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
voor de dames. Jaa tis zo'n verplicht afscheidsfeest ...
wist ik alquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
voor de dames. Jaa tis zo'n verplicht afscheidsfeest ...
Ik ken er wel één met Jenna Jameson waarin dat tafereel te aanschouwen is. Heel lieflijk in beeld gebracht ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
(zie beeld voor me uit een of andere film)
Heuj! Dat klinkt bekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat mag je zeker zijn, als ik het zo lees.
Uit eigen ervaring weet ik ook hoe moeilijk het is jezelf zo aan te pakken, en vooral: dat ook volhouden en niet bij het eerste resultaat denken: "zo ik ben er", en dan weer afglijden.
Ah! De meest succesvolle zelfveranderaar die ik ken.quote:
tja ik heb een strikt "geen heren kussen" policyquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik geen soentje krijg vind ik het ook saai.
Met wie ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wist ik al
dan ga je gewoon ergens boven op een brandweerwagen op alle slangen liggen vozen
(zie beeld voor me uit een of andere film)
Ja * mrbox is beetje vaagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het gewoon híer saai is.
Dan is het nu dus officieel saai. Jouw schuld.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
tja ik heb een strikt "geen heren kussen" policy![]()
Nah ben wel moequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben je soms nog niet wakker?
* vencodark gaat eten. Doei he.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is het nu dus officieel saai. Jouw schuld.
Helpt een kusje van mij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is het nu dus officieel saai. Jouw schuld.
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe zelf maar ik zie wel dat ik bijvoorbeeld sporten alweer te weinig/niet doe. Gewoon geen tijd voor eigenlijk. Nou ja, nieuwe baan, nieuwe vriendin, kost allemaal veel tijd en energie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah! De meest succesvolle zelfveranderaar die ik ken.
Dan nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee, te laat. Het is officieel.
ach nu doe je andere sportquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe zelf maar ik zie wel dat ik bijvoorbeeld sporten alweer te weinig/niet doe. Gewoon geen tijd voor eigenlijk. Nou ja, nieuwe baan, nieuwe vriendin, kost allemaal veel tijd en energie.
Herkenbaar, behalve die baan dan (maar wel nieuw project met véél leuk werk) en die vriendin. Sporten komt er ook hier al maanden niet echt veel van, maar dat ik een kwestie van prioriteit: sport ligt even lager.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe zelf maar ik zie wel dat ik bijvoorbeeld sporten alweer te weinig/niet doe. Gewoon geen tijd voor eigenlijk. Nou ja, nieuwe baan, nieuwe vriendin, kost allemaal veel tijd en energie.
Oh ja, dat komt wel weer, even ook goed wennen aan mn nieuwe baan, vreet heel veel tijd en vooral energie waardoor ik ook geen zin meer heb in sport.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Herkenbaar, behalve die baan dan (maar wel nieuw project met véél leuk werk) en die vriendin. Sporten komt er ook hier al maanden niet echt veel van, maar dat ik een kwestie van prioriteit: sport ligt even lager.
Maar geen nood, komt vast wel weer, toch?
Anaal mag wel hè, daar word je niet zwanger van.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef Q. het volgende:
Eerst trouwen! Aan zulk heidensch gedoe doe ik niet..
en t maagdenvlies blijft intaktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Anaal mag wel hè, daar word je niet zwanger van.
Buig maar vooroverquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en t maagdenvlies blijft intakt
Nogal!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
Die open dir waar die foto vandaan komt is wel erg vaag trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet saai?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Heerlijk die stille momenten hier
Ik heb met alle moeite alle koekjes, chips, chocolade weerstaan in de supermarktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel enorme zin in chocolade-eitjes.
Drukte hier betekend niet gelijk dat het niet saai is hequote:
Toch heel goed van je.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb met alle moeite alle koekjes, chips, chocolade weerstaan in de supermarkt
point made!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Drukte hier betekend niet gelijk dat het niet saai is he
Op het werk is het idd moeilijk, maar zelfs donderdag geen gehaktbal gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch heel goed van je.We hadden vd week op mijn stage choco eitjes...tja die kon ik niet weerstaan. Maar vandaag ook heel hard de Jamin voorbij gelopen.
Het is ook wel vervelend steeds die lekkerde dingen in de winkel...eerst in september zo zachtjes aan al Sinterklaassnoep, dan Kerstsnoep...nu weer paassnoep.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op het werk is het idd moeilijk, maar zelfs donderdag geen gehaktbal gehad
Achja die kleine zaken helpen toch niet.. Maar dat boeit niet
Wel lekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ook wel vervelend steeds die lekkerde dingen in de winkel...eerst in september zo zachtjes aan al Sinterklaassnoep, dan Kerstsnoep...nu weer paassnoep.![]()
En vanmiddag broodje kroket op.![]()
Zeker lekker...heb vorige week wel 2 uur gefietst he.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel lekker
ach van die seizoenssneop daar heb ik weinig mee gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paaseitjes...dat het steeds een verrassing is wat erin zit...![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker lekker...heb vorige week wel 2 uur gefietst he.
Ik houd niet van gevulde paaseitjes, vind de vulling meestal maar niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paaseitjes...dat het steeds een verrassing is wat erin zit...
compact en kleverig.
Vandaar ook dequote:
Heeeeerlijk behalve de drank en nootjes versies.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet van gevulde paaseitjes, vind de vulling meestal maar niks
Ik doe helemaal niksquote:
Toch geen foto van jezelf?quote:
Natuurlijk welquote:
Die zijn juist het lekkerstequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeeeerlijk behalve de drank en nootjes versies.
Je moet nu niet verkouden gaan worden he!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:
[..]
![]()
* Thrar snuit z'n neus nog maar eens
Okequote:
Ik denk van wel.quote:
Nee. Oeps foutje.quote:
Ja ik had de verkeerde smillie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij noemt Cue toch geenhe.
Daarnet stond daar wat anders Tijn.![]()
Welles.quote:
dat ben ik dus al sinds vannacht.. het blijft stromenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet nu niet verkouden gaan worden he!
Welke film?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:![]()
Morgen komt een film met een erg leuke, lekkere man op tv. Ik ga zwijmelen (wat een heerlijke Tina weekblad term is voor meisjes onder de 16 jaar
)
Beterschapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik denk het ook!
*nog wat tissues pakt
Devil wears Prada.quote:
Chocoladeeitjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
Toch heel goed van je.We hadden vd week op mijn stage choco eitjes...tja die kon ik niet weerstaan. Maar vandaag ook heel hard de Jamin voorbij gelopen.
quote:
Leuke band oh de film. Niet gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Devil wears Prada.Nooit gezien maar ik weet wie er een bijrol in heeft en daar kijk ik speciaal voor.
Het is nu vaste tijd. Dus dan moet afvallen wel lukken toch.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Chocoladeeitjes.![]()
Afvallen gaat de komende anderhalf maand niet lukken. Zelfs al ren en wandel ik tientallen kilometers elke week.
Jammer dat ik niet sneller was.quote:
Maar ik ben heiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu vaste tijd. Dus dan moet afvallen wel lukken toch.
Ik Atheïst.quote:
Ik nog niet.quote:
En dat wordt jij ook niet, want jij kan heel goed zonder drankquote:
Why?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou dat ik nu van de joints ofzo was
niemand in de buurt die samen met jou een feestje wilt bouwen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
hoquote:
Dan ging de avond lekker relaxed aan me voorbijquote:
Dan wordt er in jullie familie goed doorgetankt. Brabanders zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef kwaakvaak het volgende:
hoik heb al sinds vanmiddag 3 uur een feestje met familie enzo he!
Maybe. Ik ben zo stom geweest om droevige liedjes te gaan luisteren waardoor ik nu helemaal alles wil stil zetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ging de avond lekker relaxed aan me voorbij
He je hebt genoeg reden om vrolijk te zijn.. en morgen heb je mooi een leuke dagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe. Ik ben zo stom geweest om droevige liedjes te gaan luisteren waardoor ik nu helemaal alles wil stil zetten.
Ik heb ook genoeg redenen om ff niet vrolijk te zijn en me zorgen te maken om dingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He je hebt genoeg reden om vrolijk te zijn.. en morgen heb je mooi een leuke dag
Ik rol hem net dicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht ik moet nog wat slims zeggen zo vlak voor ie vol zit....
ff denken
Om te voorkomen dat het vogelvoer dat je in de winter voor de vogels strooit in de zomer gaat ontkiemen, zodat je tuin vol onkruid staat, kan je het een paar minuten verwarmen in de magnetron. De kiemkracht is weg, en de vogels eten er smakelijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |