Ik snap niet waarom je het zo hard probeert te ontkennen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan geef es HET beeld van 1 man en 1 vrouw op die die 60 aanhangers krijgen?
Dan vraag ik me toch echt af waarom vrouwen vielen voor die overspelige Joeyquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik bedoel het zelfde
als het er op aan komt kiezen vrouwen echt niet de overspelige jude law of de hoerenlopende hugh grant
ookal zien ze er nog zo leuk uit
als het er op aan komt kiezen we iemand die ons een goed gevoel geeft en waar we ons prettig/veilig bij voelen en die ons kan laten lachen etc
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef Thrar het volgende:
[..]
qua wat wil je dan veranderen? je omgang met mensen?
Misschien een te persoonlijke vraag maar ik stel hem toch: moest je het van je psycholoog op deze manier doen ofzo?
Lijkt me een beetje vreemd om te willen veranderen aan de hand van input van mensen op het forum.. iedereen heeft tenslotte z'n eigen beeld hoe iemand anders zich zou moeten gedragen
misschien vindt iemand het wel bloedgeil hoe jij hier bent!
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb je er toch alsnog totaal niets aan aan hoe anderen over je denken?
veranderen moet je doen voor jezelf en hoe jij wilt zijn
misschien zeg ik he tijn ik vind het echt een super goed idee als jij van bzn gaat houden!
en trar zegt tijn ik vind het een mega idee als jij nu van rihanna gaat houden!
wat ik dus bedoel: je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen en iedereen heeft een totaal andere mening over je weer gebaseerd op hoe zij zijn, wil je daar nou echt je groter verandering op basseren?
dan zul je sowieso zien dat je over 2 jaar bv nog net zo ongelukkig bent als voorheen want je bent nog niet wie je eigenlijk hoort te zijn/wil zijn/bent diep van binnen maar alleen een kneedsel van anderen
oh kijk jij hebt t over mannen die neukerdjes willenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat je het overschat. Ik ken jongens van mijn leeftijd die 100 vrouwen hebben geneukt en die er hooguit 1 of 2 hebben gedaan. Als ik dan puur naar uiterlijk kijk zie ik toch wel een duidelijk verschil.
misschien moet je het eens met hem erover hebben.. want mij lijkt dit niet de juiste manierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.
[..]
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.
laat ik het zo zeggen: volwassen vrouwen die geen sex nodig hebben om zicht te laten bevestigen en die weten wat ze willen en een langdurige relatie op willen bouwenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af waarom vrouwen vielen voor die overspelige Joey.
Wil je het nou gewoon niet snappen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh kijk jij hebt t over mannen die neukerdjes willen
wij vrouwen hadden het over mannen als relatie materiaal
verder ken ik genoeg echt niet zo aantrekkelijke vrouwen en mannen die genoeg te neuken hebben dat je vraagt hoe krijgen ze t voor elkaar en ook heel aantrekkelijke mensen die dat minder hebben.
ligt denk ik ook in de kieskeurigheid waarmee je je neukerdjes (ook relaties) kiest!
ik was vroegah zeg maar een beetje veel dikker dan ik tegenwoordig ben. Ik was denk ik in jouw ogen echt niet sexy neuk materiaal maar had toch totaal geen probleem om iemand te vinden.
tegenwoordig zou ik in de kroeg wel minimaal die 60 aanhangers krijgen maar veel neuk materiaal zit er dan weer niet bij, ik ben wel degelijk kieskeuriger geworden.....
een forum is niet de plek voor dit soort dingen en zeker geen forum als fokquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet van hem. Dit doe ik omdat ik dat zelf wil.
[..]
Dat snap ik. Maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet snap en die leer ik nu hier op dit forum door dit te doen. Verder wil ik ook helemaal niet iets worden wat een ander wil. Ik wil gewoon mijzelf zijn. Maar er moet nog wel wat aan mijzelf veranderen.
Hoezo? Door in dit topic te posten heb ik al een hoop dingen geleerd. Dus daar blijf ik vooral meer door gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:14 schreef Thrar het volgende:
[..]
misschien moet je het eens met hem erover hebben.. want mij lijkt dit niet de juiste manier
ik probeer t niet hard te ontkennen, ik ben t gewoon niet GEHEEL met je eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zo hard probeert te ontkennen.
Het geeft toch niet. Jij zal bij meer mannen in de smaak vallen dan Rosanne Barr en minder dan Angelina Jolie.
Dat wil niet zeggen dat sommige mannen jou niet verkiezen boven Angelina. Maar er is een algemeen mode beeld ongeacht karakter etc.
Weet je wat. Wij gaan een keer uit. Ik ga puur op uiterlijk af en kies 2 mannen uit waarvan ik denk dat ze goed in de markt liggen. Dan kies ik er 2 die volgens mij minder in de markt liggen. Alles volgens 'mijn' algemene beeld dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: volwassen vrouwen die geen sex nodig hebben om zicht te laten bevestigen en die weten wat ze willen en een langdurige relatie op willen bouwen
wat heb je dan precies geleerd als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Door in dit topic te posten heb ik al een hoop dingen geleerd. Dus daar blijf ik vooral meer door gaan.
En verder heb je gelijk over die adviezen enzo.
Dat snap ik ook wel. Ik ben hier vooral om nieuwe contacten op te doen. En wat meer te leren over contact met andere.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een forum is niet de plek voor dit soort dingen en zeker geen forum als fok
vraag maar aan je psych ik gok dat hij het met me eens is
je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
nee want ik bedoel het zelfde
als het er op aan komt kiezen vrouwen echt niet de overspelige jude law of de hoerenlopende hugh grant
ookal zien ze er nog zo leuk uit
als het er op aan komt kiezen we iemand die ons een goed gevoel geeft en waar we ons prettig/veilig bij voelen en die ons kan laten lachen etc
Ok ik ga ff plaatjes zoeken. Ik benadruk dus nogmaals dat ik niet bedoel dat iedere vrouw op dezelfde man valtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer t niet hard te ontkennen, ik ben t gewoon niet GEHEEL met je eens.
er zit een kern van waarheid in maar er spelen veel meer factoren mee.
het FEIT is wel dat smaken verschillen er er dus niet 1 algemeen mode beeld is....
als wel, dan vertel mij eens wat dat algemene modebeeld dan inhoud, hoe ziet dan die algemeen sexy man en sexy vrouw er uit!?!?
volgens mij snap jij het nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je het nou gewoon niet snappen?
Dat algemene beeld blijft belangrijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, en Joey heeft het over een álgemeen beeld die dicteert wat voor vrouwen of mannen aantrekkelijk worden gevonden.
Als je dan vervolgens een keuze voor jezelf moet maken, blijkt dat algemene beeld ineens niet meer belangrijk en ga je op veel specifiekere dingen letten.
ik snap wel wat je bedoeld hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat. Wij gaan een keer uit. Ik ga puur op uiterlijk af en kies 2 mannen uit waarvan ik denk dat ze goed in de markt liggen. Dan kies ik er 2 die volgens mij minder in de markt liggen. Alles volgens 'mijn' algemene beeld dus.
Kijken wat eruit komt.
Bovendien is mn referentie materiaal te groot om het te gooien op onvolwassenheid of sexbelustheid.
Dat kan ik niet echt uitleggen. Maar ik ben wel opener geworden en heb meer zelfvertrouwen gekregen door hier meer te gaan posten op Fok! Verder is dit ook een vorm van contact die ik het verleden niet had.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Thrar het volgende:
[..]
wat heb je dan precies geleerd als ik vragen mag?
Je snapt niet dat ik alleen maar zeg dat er een algemeen modebeeld is. Meer niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het niet
als iemand het niet geheel met je eens is wil niet zeggen dat diegene het dan niet snapt
jouw 'probleem' is dat jij jouw persoonlijke mening als een feit ziet (in meerdere zaken) en als mensen daarvan afwijken dan snappen ze het domweg niet!?!?
Joey, jij hebt een vriendin hè. Waar je helemaal happy mee bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef JoeyT het volgende:
Ok ik ga ff plaatjes zoeken. Ik benadruk dus nogmaals dat ik niet bedoel dat iedere vrouw op dezelfde man valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |