Denk dat als je logisch denkt, volgens mij zijn Nijlpaarden gevaarlijke dieren, Herten oorzaak van auto-ongeluk en piranha's veroorzaken nooit iets denk ik...quote:
ik had zo snel niet door dat het over dode mensen ging maat dacht dat dieren ook meetelden vandaarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef vollebollegijs het volgende:
[..]
Denk dat als je logisch denkt, volgens mij zijn Nijlpaarden gevaarlijke dieren, Herten oorzaak van auto-ongeluk en piranha's veroorzaken nooit iets denk ik...
Als je dan wel even kan melden of een ander dier wel op de goede plek staat dan scheelt het weer gissenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:49 schreef Jjoey het volgende:
Nog geen goed antwoord gezien. Degene met de meeste slachtoffers is nog niet goed genoemd.
De vraag komt trouwens uit ' Tussen de oren ' , ik weet niet of iemand dat wel eens gezien heeft, maar de antwoorden liggen daar niet altijd zo voor de hand.
dat scheelt een factor 4quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je dan wel even kan melden of een ander dier wel op de goede plek staat dan scheelt het weer gissen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Blade aka Wesley Snipes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |