Neleos +1quote:
Welke serie?quote:Gareth Blackstock:You're pea brained, prat faced, pillock headed cretin, what are you?
Everton:I'm a pea brained, prat faced...
Gareth Blackstock:If you took an intensive course of intelligence injections and studied till you drop then one day you might make it to moron third class failed. GIVE ME STRENGTH!
Everton:Yes Chef.
Gareth Blackstock:I don't want to shout at you.
Everton:No Chef
Gareth Blackstock:I WANT TO BATTER YOU TO DEATH WITH A HARD AND JAGGED KITCHEN IMPLEMENT. I'M ONLY RESTRAINED BY THE LUDICROUS LIBERAL PINKO LAWS THAT THEY'VE GOT IN THIS COUNTRY!
Everton:Yes Chef.
Gareth Blackstock:In a sanely ordered and civilised society anyone found making RUNNY mayonnaise would be tortured to death SLOWLY IN FRONT OF A WARM APPLAUDING AUDIENCE!!! Egg yolk, mustard, rescue it DROP BY DROP!!!
Yep.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef lubje25 het volgende:
chef!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:25 schreef tomtomaat het volgende:
Die engelse TV kok, naam weet ik niet
ongeveer, 2 bekende engelse chefs die samen met een gast(soms een bekende) tegen elkaar koken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef tomtomaat het volgende:
ik weet precies wie het is, maar de naam ben ik kwijt....
2 teams met ieder een bekende engelsman, die tegen elkaar koken....
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:34 schreef Rucebo het volgende:
Andy?
Met Ainsley Harriotquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
ready steady cook
Dacht dat jij deze wel wist, het zijn altijd de greeeeeeeeeen peppersssssssssssss tegen de red tomaaaaaaaaaaaaaaaaaatoesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef tomtomaat het volgende:
ik weet precies wie het is, maar de naam ben ik kwijt....
2 teams met ieder een bekende engelsman, die tegen elkaar koken....
Jeejquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:39 schreef lubje25 het volgende:
Yuritthemaster + 1
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht dat jij deze wel wist, het zijn altijd de greeeeeeeeeen peppersssssssssssss tegen de red tomaaaaaaaaaaaaaaaaaatoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |