VMBO'ers heten de mensen die niet kunnen lezen. Ga terug naar school lutser, je bent een mongool.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Stalkers heten die mensen. Laat je opnemen TS, je spoort niet.
BN'ers winkelen ook wel eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:54 schreef Shigeru het volgende:
De BN'er heeft het namelijk vast enorm druk, heeft altijd mensen om zich/haar heen en valt negen van de tien keer op een andere BN'er. Hoe kun jij daar als normale burger tussen komen?
Brand maar los met de tips!
Zo was ik eens op een afterparty van een filmpremiere, kaarten gehad van philips. Moeten vast nog wel andere mogelijkheden om daar te kunnen komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef Shigeru het volgende:
BN'ers hebben een hyves met 487328947328947 vrienden en dat wordt 9 van de 10 keer gerund door hun manager. Faal dus.
Stalken is nogal lastig als je niets van de persoon af weet o:. Toevallig tegenkomen zou natuurlijk geniaal zijn, maar lijkt me niet echt realistisch.
En hmm, op een afterparty komen vind ik op zich wel een goeie, maar hoe kom je dáár nu weer terecht en is dat wel een goede omgeving om op iemand af te stappen?
Ja nee, dat ene woordje "stel" doet het hem. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:59 schreef Shigeru het volgende:
[..]
VMBO'ers heten de mensen die niet kunnen lezen. Ga terug naar school lutser, je bent een mongool.
Gozerwijffie, ik hoef aan jou toch helemaal niks te bewijzen, of wel? Al was het inderdaad van mij op toepassing, ga dan ergens anders de stoere tjap uit hangen. Volgens mij moeten je sieraden opnieuw verzilverd worden ofzo. Doe je ding.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja nee, dat ene woordje "stel" doet het hem. Dat zeggen ze allemaal.
Ga terug naar je bed en comafappen op Yolanthe, kansloze wanker.
Hou je dan zoveel van make up?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:54 schreef Shigeru het volgende:
Je bent een jongen of meisje en je bent verliefd op een Bekende Nederlander.
Zegt ook meteen een heleboel over jou creative brein he....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:19 schreef Shigeru het volgende:
De creativiteit van de fokkers stelt me teleur ;[...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zegt ook meteen een heleboel over jou creative brein he....
Zij is lelijk man.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit aan een gangbang meegedaan met Kim Holland
Dat dus inderdaad! Bah wat is zij eng zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
jouw*quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zegt ook meteen een heleboel over jou creative brein he....
wiewiewiewiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
ik heb een bekende nederlander als vriendin dus ja
EN HOE BEN JE DAARMEE IN CONTACT GEKOMEN DAN?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
ik heb een bekende nederlander als vriendin dus ja
ga gewoon uit op plekken waar bekende nederlanders ook uitgaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Shigeru het volgende:
[..]
EN HOE BEN JE DAARMEE IN CONTACT GEKOMEN DAN?
De held van het topic heeft zich gemeld dames en heren!
@Egamer, hai Egamer.
Dat zou ik sowieso wel grappig vinden, maar hoe kom je daar achter? Het lijkt me niet algemeen bekend waar welke ster vaak uitgaat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
ga gewoon uit op plekken waar bekende nederlanders ook uitgaan
ga naar de jimmy en je ziet genoegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso wel grappig vinden, maar hoe kom je daar achter? Het lijkt me niet algemeen bekend waar welke ster vaak uitgaat?
De Jimmy? Plaats? Website? Iets?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
ga naar de jimmy en je ziet genoeg
Nah, daar komen allemaal oudere BN'ers. Je moet juist de uitgaansplekken zien te vinden van de wat jongere BN'ers! Die zijn tenminste gewillig!quote:
Zodat als het vrouwmensch enige interesse vertoont je je vriendin kan dumpen, of zodat iedereen denkt 'kijk die stoere jongen'?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef Shigeru het volgende:
Dat lijkt maar zo. Echt waar. Serieus waar. Zonder gein.
Ok, eerlijk is eerlijk, stappen met jonge, vrouwelijke BN'ers, zie ik best wel zitten. Ook al ben ik al bezet.
Beide.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zodat als het vrouwmensch enige interesse vertoont je je vriendin kan dumpen, of zodat iedereen denkt 'kijk die stoere jongen'?
Ik heb zo een paar willekeurige hyves bekeken van jonge BN'ers en die hebben allemaal 5000+ 'vrienden' en ongeveer 30 krabbels per dag. Hoe wil je daar tussen komenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef Remsjo het volgende:
Je moet gewoon Hyves checken mang. Zo had ik een date met het zusje van die hockeychickie(die ook heb meegedaan aan Idols, maud heette ze geloof ik) Was wel leuk maar ook niet meer dan dat. Hebben nog wel contact en spreken nog regelmatig met elkaar af
Maar nee, ik zou geen vriend van een bekende Nederlander willen zijn, ben je veels te veel afhankelijk van diegene
Priveberichten de gekstengquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ik heb zo een paar willekeurige hyves bekeken van jonge BN'ers en die hebben allemaal 5000+ 'vrienden' en ongeveer 30 krabbels per dag. Hoe wil je daar tussen komen?
@Armoed, dat ben ik ook, doh.
Dat komt zo stalkerig over...quote:
Of lokken met een zogenaamde prijs die zo in ontvangst moet nemen. Bijvoorbeeld: Jou school heeft die chick uit Afblijven uitgeroepen tot beste jongste actrice! Als ze er is meesleuren in de wc en haar een inwendige veeg gevenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:39 schreef bakayarou het volgende:
De persoon interviewen voor je zelfverzonnen schoolkrant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |