Je bent een jongen of meisje en je bent verliefd op een Bekende Nederlander. Die persoon zou je wellicht wel kunnen 'hebben'/'versieren', mits ze in jouw nabije omgeving aanwezig waren. Oftewel: de Bekende Nederlander is ongeveer jouw leeftijd en is (ook) single. Laten we het dus reëel houden: het zou mogelijk kunnen zijn.
De reden waarom je verliefd bent, doet er even niet toe. Dat kan gebeuren. Maar goed, je wil dus wel een gokje wagen bij de desbetreffende BN'er, maar hoe kom je er in hemelsnaam mee in contact? Hier zat ik laatst aan te denken (TS heeft een vriendin jongens, geen zorgen!) en ik dacht dat er wel een leuke discussie uit zou kunnen voortvloeien met interessante tips.
De BN'er heeft het namelijk vast enorm druk, heeft altijd mensen om zich/haar heen en valt negen van de tien keer op een andere BN'er. Hoe kun jij daar als normale burger tussen komen? We gaan er vanuit dat je verder nog helemaal niets van de persoon weet, behalve de (artiesten-) naam. Logischerwijs zou een keer googlen wellicht een geboorteplaats opleveren, maar veel meer kun je waarschijnlijk niet vinden. Wat moet je dus doen om eens in een situatie terecht te komen dat je inderdaad de stap kunt nemen om de BN'er voor je te winnen?
Brand maar los met de tips!
[ Bericht 7% gewijzigd door Shigeru op 28-02-2009 15:06:37 ]
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P