quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is het voor mijn gevoel al bijna middag
koffietijd is het de hele dagquote:Op maandag 2 maart 2009 10:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee joh! dan is het net koffie tijd
nederlanders ook altijd behalve nuquote:Op maandag 2 maart 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
behalve nu, nu is tijd voor een mandarijntje
zie uitzondering 2 want dan is het ook geen koffie tijdquote:Op maandag 2 maart 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
voor mij is het heel wat, normaal gesproken eet ik nu een appeltje
Je durft wel dan zegquote:Op maandag 2 maart 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
voor mij is het heel wat, normaal gesproken eet ik nu een appeltje
2 a 3 pitjesquote:Op maandag 2 maart 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
godver, pitloze mandarijntjes noemen ze dit...
mijn klacht zal wel worden afgewezen want ik had ook pitloze partjesquote:Op maandag 2 maart 2009 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga klagen!( krijg je weer 6 mandarijntjes metpitten erin
)
wiequote:Op maandag 2 maart 2009 11:01 schreef Klonk het volgende:
hij is mooi, vind je niet
al vraag ik me wel af of ene meneer Bernlef het goed vind dat ik zijn handtekening heb gejat
zo af en toe moet je toch een poging doen het gepeupel wat kennis mee te gevenquote:
iets met ridder enzoquote:Op maandag 2 maart 2009 11:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo af en toe moet je toch een poging doen het gepeupel wat kennis mee te geven
ik zal je troosten Bernlef kan wat mij betreft doodvallen met al die kutgedichtjes van hemquote:
maar je jat zijn handtekening welquote:Op maandag 2 maart 2009 11:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal je troosten Bernlef kan wat mij betreft doodvallen met al die kutgedichtjes van hem
toeval, ik zocht een niet te groot plaatjequote:Op maandag 2 maart 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar je jat zijn handtekening wel
ik ga er ook vandoor!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
toeval, ik zocht een niet te groot plaatje
Geen toegang voor mensen in moslim landen wegens mogelijke terroristische bandenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En waarom werkt mijn internetbankier'n van de Rabo niet? Zijn die ook failliet ineens misschien?
weet ik veel, als MPG zaterdag tussen roermond en belfeld heeft gereden, wie weetquote:
niet dat ik weet, maar geen idee wat ie 's ochtends gedaan heeftquote:Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel, als MPG zaterdag tussen roermond en belfeld heeft gereden, wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |