iets met ridder enzoquote:Op maandag 2 maart 2009 11:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo af en toe moet je toch een poging doen het gepeupel wat kennis mee te geven
ik zal je troosten Bernlef kan wat mij betreft doodvallen met al die kutgedichtjes van hemquote:
maar je jat zijn handtekening welquote:Op maandag 2 maart 2009 11:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal je troosten Bernlef kan wat mij betreft doodvallen met al die kutgedichtjes van hem
toeval, ik zocht een niet te groot plaatjequote:Op maandag 2 maart 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar je jat zijn handtekening wel
ik ga er ook vandoor!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
toeval, ik zocht een niet te groot plaatje
Geen toegang voor mensen in moslim landen wegens mogelijke terroristische bandenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En waarom werkt mijn internetbankier'n van de Rabo niet? Zijn die ook failliet ineens misschien?
weet ik veel, als MPG zaterdag tussen roermond en belfeld heeft gereden, wie weetquote:
niet dat ik weet, maar geen idee wat ie 's ochtends gedaan heeftquote:Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel, als MPG zaterdag tussen roermond en belfeld heeft gereden, wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |