2 Kraaltjes en een spiegeltje.quote:
Dat is juist lekker na een potje voetbalquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef murp het volgende:
[..]
maar jij zit toch op voetbal? en roken?
Ik ben niet anti, ik wil gewoon dat je meedoetquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het Rokershoeksje overspoelt met anti-rokers.
dat is een goedkoop merkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef oranjekoek het volgende:
3 weken geleden was een pakje Kent, 19 sigaretten 4,50
heerlijk als je longblaasjes open staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is juist lekker na een potje voetbal
Ja en? Cruijff rookte ook, Maradona zat aan de coke. Die hebben toch ook best aansprekende carrière gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef murp het volgende:
[..]
maar jij zit toch op voetbal? en roken?
ja... het staat toch in de verleden tijd? dus roken en snuiven ze niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en? Cruijff rookte ook, Maradona zat aan de coke. Die hebben toch ook best aansprekende carrière gehad.
Hoezo geen carrière? Misschien niet in de voetballerij, maar op ander vakgebied gaat dat best oké. Voetbal is slechts hobby.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef murp het volgende:
[..]
ja... het staat toch in de verleden tijd? dus roken en snuiven ze niet meer
maar wat doe je dan verkeerd als je wel rookt en dan geen carriere heb.... misschien erbij gaan snuiven?![]()
ook 4,50 voor 19 peukenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef murp het volgende:
[..]
dat is een goedkoop merken marlboro dan?
[..]
heerlijk als je longblaasjes open staan
wat doe jij dan als jouw carrière?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo geen carrière? Misschien niet in de voetballerij, maar op ander vakgebied gaat dat best oké. Voetbal is slechts hobby.
nee dat werkt ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef murp het volgende:
[..]
ja... het staat toch in de verleden tijd? dus roken en snuiven ze niet meer
maar wat doe je dan verkeerd als je wel rookt en dan geen carriere heb.... misschien erbij gaan snuiven?![]()
vind ik best duur maar ik haal mn peuken eldersquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef murp het volgende:
[..]
oh, dat vind ik nog meevallen eigenlijk
Student Communicatie- en Informatiewetenschappen en werkzaam bij een reclamebureau op freelancebasis.quote:
Als Technische dienst snap ik niet zo veel wat je nou werkelijk doetquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Student Communicatie- en Informatiewetenschappen en werkzaam bij een reclamebureau op freelancebasis.
Studeren, bier drinken en af en toe wat werken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef murp het volgende:
[..]
Als Technische dienst snap ik niet zo veel wat je nou werkelijk doet
hé dat laatste herken ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Studeren, bier drinken en af en toe wat werken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
hete lucht kachel stoppen met roken stop nu met roken era care in Malden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |