Uhuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Blijkbaar trek jij je er heel wat van aan wat anderen hier denken, aangezien jij je zojuist ook al wilde profileren door te zeggen dat een emmer sate saus jou niets kost. (Wat voor iedereen geldt bijna).
Zowel jouw taalgebruik als taalkennis getuigen van een ongelofelijk laag niveau. Sad.
Vind ik helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor maar mag het ook met twee mannen want ik heb al een lief, ben je een backup zeg maar
Backup .. staat genoteerdquote:
Wat dacht jij erbij.. Ik dacht balkon onder constructiequote:
Echt waarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijne is sowieso langer![]()
Vraag maar aan Lies![]()
Of thera![]()
Of NZ
Ik dacht eerlijk gezegd: niet passend stukje in een geheel perfecte samenleving.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dacht jij erbij.. Ik dacht balkon onder constructie
Makkelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:12 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Visual Math.
Fractals. Ook prachtig als poster.
Vind het een beetje eng alsof ik uitgelachen wordquote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:12 schreef Twerk het volgende:
Visual Math.
Fractals. Ook prachtig als poster.
Jij hebt dat van nature stiekem toch wel een beetje he, dat jij jezelf verbeeldt onderwerp te zijn van spot.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het een beetje eng alsof ik uitgelachen word
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:17 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jij hebt dat van nature stiekem toch wel een beetje he, dat jij jezelf verbeeldt onderwerp te zijn van spot.
Ooeiii diep maar eigenlijk komt het op hetzelfde neer.. Ik ben wat nuchterder . Een verrot balkon kan elk moment de hele zooi verpesten of zoietsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd: niet passend stukje in een geheel perfecte samenleving.
Alles symmetrisch behalve jijzelf. Ookal is er niet eens zo heel veel verschillend. Er is nog steeds
dat kleine beetje dat jou van de rest scheiden zal. Je bent niet veel anders. Maar dat beetje doet het 'm.
Gaat nog niet helemaal lekker met je hehquote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het een beetje eng alsof ik uitgelachen word
Wij moeten duidelijk seks hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooeiii diep maar eigenlijk komt het op hetzelfde neer.. Ik ben wat nuchterder . Een verrot balon kan elk moment de hele zooi verpesten of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |