quote:
quote:
Ik hoorde het vannacht voor het eerst en dacht even dat ik psychotisch was geworden. Een compleet concert om 2:30...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
Aha, klinkt allemaal heel plausibel.
Wellicht is 't al jaren zo en was het me pas geleden voor het eerst opgevallen, vandaar.
Dank voor de uitleg.
gast, wees blij dat je wat vogelgeluiden hoort want als je het dierenrijk niet meer hoort dan is er een heel erg dreigend gevaar in aantochtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:39 schreef OldJeller het volgende:
Dat is toch niet logisch op dit tijdstip? Normaal stopt het als het enige tijd donker is, en begint het pas weer rond een uur of 4 / 5.
Maar nu?
Uitleg van vogelkenners.
Ja, maar 's morgens bij het gloren van de dag vind ik het vrij normaal. Maar om 2:00 's nachtsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind het prachtig als je de vogels hoort in de ochtend.![]()
Kom je 's ochtends buiten hoor je boven in de boom een merel een prachtig lied fluiten, de natuur is zo mooi
maar wel de shit.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:33 schreef SpecialK het volgende:
Vogels zijn vet dom. Met alle respect, he.
kauwquote:Op zondag 20 maart 2011 03:06 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven nog zo'n lelijkerd Pikkie de Ekster.
Kauw dan, het ging mij gewoon om Pikkie de Ekster,quote:
Maakt bij jou niet uit, je hebt toch al last van slapeloosheid.quote:
Nah, ik hoor het echt al meer dan een week, altijd tussen 1 en 3 als ik de laatste ronde doe met de honden.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoorde het gsiterennacht ook, door de maan misschien?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind het prachtig als je de vogels hoort in de ochtend.![]()
Kom je 's ochtends buiten hoor je boven in de boom een merel een prachtig lied fluiten, de natuur is zo mooi
Daarom.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Maakt bij jou niet uit, je hebt toch al last van slapeloosheid.
Word. Pino houdt ten minste z'n bitches in check.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:03 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
maar wel de shit.
kijk maar naar pino.
wat moeten we dan doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:09 schreef brotherbear73 het volgende:
Beste mensen,
Volgens mij is er op 't moment iets heel drastisch aan de hand met Moeder Natuur.
Het is mij ook opgevallen en ik heb een verklaring waarom de vogels zo ongeregeld 's nachts fluiten.
De lucht zit vol electromagnetische straling van UMTS(GSM), WIFI, DECT, etc.
Deze straling geeft bij lage hoeveelheden een aantoonbare verstoring op het MELATONINE-niveau.
Dat bepaalt het slaap-waak ritme van mens en dier.
Het arme diertje denkt dat het al licht is, terwijl het niet het licht is maar de hoogfrequente straling.
Wat mij betreft niet het einde van de wereld zoals een forumlid schreef, want als we allen toegeven aan die doomgedachte, dan wordt dat waarheid.
We kunnen hier iets aan doen ! Wake up ! (maar dan niet om 2 uur 's nachts ;-)
Urias Nooteboom
Dat zeggen mensen denk ik ook vaak over jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef Martin1234 het volgende:
Laat ze ergens anders herrie maken vind ik!
Nee want ik ben heilig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen denk ik ook vaak over jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |