colaquote:
Eny houdt van japanse zoutjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:46 schreef Juup© het volgende:
Smeer ik tabasco op een houten beeld hier zodat Gijs er niet meer aan gaat knabbelen, gaat Bailey de tabasco eraf likken. Vindt die gek lekker
neequote:
ik zou willen roepen hier maar ik ben een nep single hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, OP moet
En waar zijn de singles, ik heb gedronken en ben in de war nu, denk dat ik in EHV zit!
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.phpquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
de laatste tijd wil ze kroelen en dan opeens niet meer en haalt ze uit of probeert ze te bijten
en er is geen aanleiding toe of zo dus je weet nooit wanneer ze evil word
ze is al een paar keer van de bank af gevallenwant als ze wil kroelen gooit ze zichzelf telkens om en ik denk dat ze het doet als ze bang is te vallen of zo... ik weet het niet maar ik vind het niet tof!
Sisal kan je nog voor meer dingen gebruiken.quote:
Eindhoven de gekste.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, OP moet
En waar zijn de singles, ik heb gedronken en ben in de war nu, denk dat ik in EHV zit!
dat is met zo ongeveer alles dat je het ook ergens anders voor kunt gebruiken...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sisal kan je nog voor meer dingen gebruiken.
ik ook..stuk of 8 glazen colaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eindhoven de gekste.![]()
En ik heb behoorlijk veel gedronken trouwens.
Nep single?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou willen roepen hier maar ik ben een nep single haha
Ga even lekker serieus doen. Hallo ik ben bezopen. Dus niet te serieus nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is met zo ongeveer alles dat je het ook ergens anders voor kunt gebruiken...
Ik 5 bier en 2 mixjes die ik zelf gemaakt heb.quote:
Ohja jij bent hier illegaal. Hier mogen alleen singles komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb verkering
wel op blijven letten tijn
oh, dag danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohja jij bent hier illegaal. Hier mogen alleen singles komen.
ik ben na 3 wijn toch zeker al aangeschotenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
bezopen na 5 bier en 2 mixjes. Ik ben jaloers
He ik heb anderhalf jaar niet gedronken. 5 flesjes bier in 2,5 uur en die 2 mixjes zijn whiskey met andere sterke drank. Plus het feit dat ik moe ben dan wordt je sneller dronken. Althans ik wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
daten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben na 3 wijn toch zeker al aangeschotenhaha
ik ben een cheap date![]()
kleine correctie...drankorgelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
bezopen na 15 bier en 20 mixjes. Ik ben jaloers
Heb jij een relatie dan?quote:
Ga je nu al slapen dan?quote:
Makes a note.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben na 3 wijn toch zeker al aangeschotenhaha
ik ben een cheap date![]()
whisky met andere drank mixen....sorry jongeman maar je gaat niet het heilige vuurwater mensen met iets andersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He ik heb anderhalf jaar niet gedronken. 5 flesjes bier in 2,5 uur en die 2 mixjes zijn whiskey met andere sterke drank. Plus het feit dat ik moe ben dan wordt je sneller dronken. Althans ik wel.
heul veul relaties, met mijn ouders, familie, vrienden, collega's en vooral met mezelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij een relatie dan?
[..]
Ga je nu al slapen dan?
[..]
Makes a note.
smoesjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He ik heb anderhalf jaar niet gedronken. 5 flesjes bier in 2,5 uur en die 2 mixjes zijn whiskey met andere sterke drank. Plus het feit dat ik moe ben dan wordt je sneller dronken. Althans ik wel.
jij hebt nergens recht toequote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, mag ik hier nu wel of niet komen dan? !
Ik ben in de war !
Ik ben moe. Dus dan ben ik sneller bezopen. En trouwens ik heb een hele tijd niet gedronken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik word zelden zat hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daten?![]()
Ik heb nu 12 bier op en ik voel me best okee. Redelijk beneveld, maar niet dronken
SMOESJES!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben moe. Dus dan ben ik sneller bezopen. En trouwens ik heb een hele tijd niet gedronken.
controle loslaten ftwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word zelden zat hoor
kan niet zo goed de controle los laten haha dus stop altijd braaf op tijd met drinken
ga weg met je plafond radiatorquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whisky met andere drank mixen....sorry jongeman maar je gaat niet het heilige vuurwater mensen met iets anders
FB tellen nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, mag ik hier nu wel of niet komen dan? !
Ik ben in de war !
Oke ik kan niet tegen drankquote:
secksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's wel iets wat jullie in Lampegat doen he? Het woord "seks" consequent verkeerd spellen.
mja, wees er blij meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's wel iets wat jullie in Lampegat doen he? Het woord "seks" consequent verkeerd spellen.
Dat is toch een van de kenmerken van single zijn.quote:
ik heb geen loodgieter gezienquote:
owja?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een van de kenmerken van single zijn.![]()
ik heb een relatie en ik heb ook geen seksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een van de kenmerken van single zijn.![]()
U riep?quote:
Daten?quote:
knietjes moeten eerst genezen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een relatie en ik heb ook geen seks
En het ligt aan mij ook nog
Da's kut, daarom kom je ineens hier?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik woon al samen enzulksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daten?
Als ik dronken ben mag jij misbruik van mij maken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dusquote:
quote:
rijd ie in een Peugeot Bipper?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg morgen een glas in loodgieter over de vloer
neeh, ligt aan mijn hormonen. Ofja, het ontbreken daarvanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's kut, daarom kom je ineens hier?
meaning?quote:
Ongesteld, PMS of overgang?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeh, ligt aan mijn hormonen. Ofja, het ontbreken daarvan
Geen idee. Ik heb geen FB en ik ben nog maagd.quote:
Waarom heb je geen seks dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lang leve jouw vrouwenkennisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
meaning?
[..]
Ongesteld, PMS of overgang?
dat weten we ondertussen welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen FB en ik ben nog maagd.
[..]
Waarom heb je geen seks dan?
ow ja, als ik stuk ben ga ik slapen en tank ik mijn batterij bij en ga ik niet sin singles postenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lang leve jouw vrouwenkennis
Geen van drie, ik ben gewoon stuk
Ach je jouw vriend kan altijd nog masturberen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lang leve jouw vrouwenkennis
Geen van drie, ik ben gewoon stuk
rhu!quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, als ik stuk ben ga ik slapen en tank ik mijn batterij bij en ga ik niet sin singles posten
mijn vrouwenkennis is doorgaans erg goedt!
Nothingquote:
ow we hebben wel seks hoor. Ik overdrijf ook lichtelijk. Het blijft fok hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je jouw vriend kan altijd nog masturberen.
owja?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, als ik stuk ben ga ik slapen en tank ik mijn batterij bij en ga ik niet sin singles posten
mijn vrouwenkennis is doorgaans erg goedt!
Ja dat is waar.quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:15 schreef Adolecens het volgende:
ik heb het gevoel lichtelijk onserieus genomen te worden en ergens ook genegeerd te worden...
klopt dat?
sowieso de uitspraak ansich al, maar dan ook nog goed met dt spellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:15 schreef Adolecens het volgende:
ik heb het gevoel lichtelijk onserieus genomen te worden en ergens ook genegeerd te worden...
klopt dat?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je te kort komt kan je altijd naar mij komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow we hebben wel seks hoor. Ik overdrijf ook lichtelijk. Het blijft fok he
quote:
Boeit het?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:15 schreef Adolecens het volgende:
klopt dat?
sorry, ik doe geen maagdenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je te kort komt kan je altijd naar mij komen.
Ik heb een gesellig avondje gehad ja!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso de uitspraak ansich al, maar dan ook nog goed met dt spellen?
bierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een gesellig avondje gehad ja!
ik snap het niet zo goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |