Boetes zijn flink , raar genoeg zijn de boetes in een cafe lagerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wettelijk mag dat al jaren niet meer. Blijkbaar geldt dat in de 3FM-studio niet ofzo. En nee, dan boeit 't niet dat niet-rokers ermee instemmen. Het mag gewoon niet.
Ik kan dat alleen antwoorden met:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit had 'm moeten zijn de nieuwe 3FM Megahit !
Let it Rock. Wat een freaking vette track !
![]()
one louder
quote:De vliegtuigcrash van woensdag bij Schiphol is de schuld van God omdat Nederland een homovriendelijk land is, menen de leden van het Amerikaanse Westboro Baptist Church. Ze roepen op om de uitvaarten van de slachtoffers te verstoren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen antwoorden met:
Ja,
Ja, en nog eens
Ja
Van de week een docu daarover gezien.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boetes zijn flink , raar genoeg zijn de boetes in een cafe lager
BRMCquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Volgende uur staan er 12 platen gepland icl een live optreden.. gezien het geklets van dit uur gaan ze dat echt niet halen.
MYA onwaardig dit. Ik hoop op beterschap in uur 2 en anders volgende week, maar het eerste uur viel mij wat tegen. Dit ben ik niet gewend tijdens MYA. De muziek hoort centraal te staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
7 nummers in een uur gedraaid , dat is 30 minuten lullen
quote:
Ja zeg dat welquote:
Iemand heeft die komen brengenquote:
Is 't weer zo'n kippenhok in de studio?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
7 nummers in een uur gedraaid , dat is 30 minuten lullen
quote:23-00
OK Go - Here It Comes Again
De Jeugd van Tegenwoordig - Buma In Me Zak
Mr Oizo - Two Takes It
A Brand - live in de studio (2)
Sam Sparro - Black And Gold (Phones remix)
Dewolff - Gold And Seaweed
Tori Amos - Cornflake Girl
Elle Bandita - Poison She
Mark Ronson ft Paul Smith - Apply Some Pressure
The Killers - Spaceman
Metro Station - Shake It
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef Jimbo het volgende:
mogguh mensjes
pics van roos ?
laat maar
het is net of we naar 3 voor 12 luisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 't weer zo'n kippenhok in de studio?
Terwijl er iemand van de muziekredactie zitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 't weer zo'n kippenhok in de studio?
quote:
Beetje gelul is prima, maar dat zijn wel erg weinig platen in vergelijking met 'n normale uitzending van MYA.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is net of we naar 3 voor 12 luisteren
Dat staat niet per definitie garant voor kwaliteitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Terwijl er iemand van de muziekredactie zit
Nee, dat blijkt. Maar ze geven wel commentaar op anderenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat staat niet per definitie garant voor kwaliteit.
quote:Freak 11 van 27 Februari 2009
1) Jungle Drum - Emiliana Torrini
2) Tonight - Yuksek
3) Hit From The Morning Sun - Mongrel
4) Love Etc. - Pet Shop Boys
5) Chips - Waxdolls
6) Aftershock (Can't Fight The Feeling) - Chuckie
7) Skeleton Boy - Friendly Fires
8) Swagger - Grandmaster Flash
9) Well Well Well - Grace Jones
10) Shine - Laura Izibor
11) One Month Off - Bloc Party
ja ze kunnen mij net zo goed bellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel voicemailig met die Awards-kaarten zeg...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Dames en heren daar is 'ie weer, de Freak 11 !
1) Jungle Drum - Emiliana Torrini
2) Tonight - Yuksek
4) Love Etc. - Pet Shop Boys
8) Swagger - Grandmaster Flash
11) One Month Off - Bloc Party
Tegenwoordig lijkt 3FM alleen om het weggeven van kaarten voor weet-ik-veel-wat voor concert te draaienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel voicemailig met die Awards-kaarten zeg...
Bijzonder fijne platen zijn dat inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die nieuwe Pet shop boys is echt
![]()
![]()
Die van Bloc Party is sowieso![]()
Zeg dat!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADewolff - Gold And Seaweed. Uit Maastricht !
Super jong, maar damn wat goed !
Het kan mij niet bekoren, het lijkt te veel op het deuntje wie heeft toch die giel mobielquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Kan die torrent maar nergens vinden ;')quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Die Pet shop boys single is echt zo`n plaat die de hele dag in je kop hangtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijzonder fijne platen zijn dat inderdaad. Die van de PSB valt mij ook 100% mee. Sterker nog: ik vind het echt een toffe single
.
Block Party rules. Die nummer 1 is trouwens een bijzonder leuk liedje.
lolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het kan mij niet bekoren, het lijkt te veel op het deuntje wie heeft toch die giel mobiel
Het was een superuitzending... tranen over mijn wangenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan die torrent maar nergens vinden ;')
[..]
Die Pet shop boys single is echt zo`n plaat die de hele dag in je kop hangt![]()
Was Ekstra Weekend tof?? heb alleen gehoord dat ze het hadden over de rode draad![]()
en dat Jamai te gast was
@ Piles: heb je het opgenomen?
Heb 'm helaas ook nog niet kunnen vinden..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
Ik hoor ook de hele tijd het alarm terwijl die dan helemaal niet is te horenquote:Die Pet shop boys single is echt zo`n plaat die de hele dag in je kop hangt![]()
Mwa, ik vond het vorige keer eigenlijk een stuk leuker (maar viel zeker niet tegen!)quote:Was Ekstra Weekend tof?? heb alleen gehoord dat ze het hadden over de rode draad![]()
en dat Jamai te gast was
@ Piles: heb je het opgenomen?
Zit me kapot te ergeren aan die 'Piet Paulusma'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
"wat denk jij?" Ik denk dat die Piet Paulusma (Sebastiaan) hun muziek helemaal niet kent..
Sebastiaan is idd een flinke domper, MYA is geen programma om met zulke mensen te presenteren...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zit me kapot te ergeren aan die 'Piet Paulusma'
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sebastiaan is idd een flinke domper, MYA is geen programma om met zulke mensen te presenteren...
Wat een trackquote:
Zullen we het toch maar op FOK!ken houden? Anders moet ik zo hard schreeuwen om je mij te laten verstaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
[..]
Wat een track![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik had 'm online staan, maar net weer verwijderd. Zal 'm straks wel even uploaden, linkje stuur ik dan wel weer via de PM.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Heb 'm helaas ook nog niet kunnen vinden..
Ik heb ook telefoon hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zullen we het toch maar op FOK!ken houden? Anders moet ik zo hard schreeuwen om je mij te laten verstaan...![]()
Held !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik had 'm online staan, maar net weer verwijderd. Zal 'm straks wel even uploaden, linkje stuur ik dan wel weer via de PM.
Sebastiaan is iig niet de reden dat ik LLink-lid geworden ben. Integendeel. Mag echt opzouten, die kerel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sebastiaan is idd een flinke domper, MYA is geen programma om met zulke mensen te presenteren...
Maar dan heb je weer een koffiebekertje nodig, want een telefoon is toch redelijk vroegah.quote:
Dit uur is prima, vorige uur echt te veel 50% kletsen is zelfs voor een vrouw te veelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef antiroos het volgende:
ik hoor dat ik teveel klets? dan moet je het over gisterennacht hebben, want bij 3voor12 heb ik record platen draaien verbroken!
maart esxcuus, er komt weer een fijne plaat aan. Hou m hier!
Dat is geloof ik de 3e keer dat ik dat leesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tip: zometeen U2 en Sir David Attenborough bij Ross @ BBC1.
In jouw geval kan dat kloppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is geloof ik de 3e keer dat ik dat lees
Sir David Attenborough kan je nooit te vaak aankondigenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is geloof ik de 3e keer dat ik dat lees
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Sir David Attenborough kan je nooit te vaak aankondigen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het was een superuitzending... tranen over mijn wangen![]()
Je moet um zeker ff terug zien
Jamai als gast vond ik 200% meevallen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb 'm helaas ook nog niet kunnen vinden..
Dan ben ik niet de enigequote:[..]
Ik hoor ook de hele tijd het alarm terwijl die dan helemaal niet is te horen![]()
.
Dat geklets gaat over vanavond. Bij 3voor12 was er niets mis met de platen, of 't aantal platen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef antiroos het volgende:
ik hoor dat ik teveel klets? dan moet je het over gisterennacht hebben, want bij 3voor12 heb ik record platen draaien verbroken!
Hou 'm scherp!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef antiroos het volgende:
Hij klinkt een beetje stoned..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
Sebastiaan pleurt overal z'n reclame voor het LLiNK concert doorheen...
Dat toontje wat 'ie erbij opzet is erg irritant trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |