Is puur toeval dat het precies goed in de 2 minuten interval zit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat staat hij al snel op 3fmfan
Pak je hem sinds kort zelf op ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is puur toeval dat het precies goed in de 2 minuten interval zit.
Ehm... waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pak je hem sinds kort zelf op ?
Mijn schuldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat staat hij al snel op 3fmfan
Jij hebt het over de muziek en hij over het topicquote:
Laat maar, ik dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat heeft die 2 minuten interval er mee te maken.
Tot morgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik move my ass naar de BBC en KX. Later.
Dacht al dat je iets automatisch had gebouwd bij nieuwe topicsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht dat je iets anders bedoelde.
Zou ik ook ooit nog eens kunnen doen, maar heb er vooralsnog geen tijd voor...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht al dat je iets automatisch had gebouwd bij nieuwe topics
quote:22-23
B.R.M.C. - Whatever Happened To My Rock 'n Roll?
Sia - Buttons
Lily Allen - The Fear
HIT ME TV - Not A Real Talent
Chemical Brothers - Block Rockin' Beats
Marike Jager - Celia Trigger
Kaiser Chiefs - Good Days, Bad Days
Let It Rock - Kevin Rudolf ft Lil Wayne
A Brand - Live in de studio (1)
Jamiroquai - Runaway
Wales - France ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik move my ass naar de BBC en KX. Later.
*gaat ik ff de mix inelkaar flansen*quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
Nog ff de laatste 20 minuten terugkijken van EkstraWeekend![]()
even met stats collega piles praten scriptje lenen en voilaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ik ook ooit nog eens kunnen doen, maar heb er vooralsnog geen tijd voor...
Is guis aanwezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:10 schreef Sirolf het volgende:
Ze zitten wel te kutten met die cam zeg...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ik stipt 10 uur de cam uitgooi en naar KX ga luisteren
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! AGT
Roos is toch van de muziekredactie? Waarom stuurt die redactie mailtjes naar RobertJan dat ie zich aan de playlist moet houden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat nou playlist , deze staat er niet op Roos
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Er klopt echt geen fluit meer van de playlist.
MArijeH.
toedelsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef MarijeH het volgende:
Ik haak af op dit moment. Tot morgen.
Deed ze ook al met haar invalbeurt maandag en dinsdag, annemieke deed het trouwens ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef Broekie het volgende:
Zie ik Roos nou roken in de studio? Dat mocht toch niet meer?
misschien tot morgenmiddag , morgenavond even computerloze gepland staanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef MarijeH het volgende:
Ik haak af op dit moment. Tot morgen.
Als ze maar Kevin Rudolf draaitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lily Allen - The Fear
deze worden even geskipt
En Marike Jagerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:18 schreef 3FMaster het volgende:
Marije
[..]
Als ze maar Kevin Rudolf draait
Hoop het niet.. heerlijke platenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lily Allen - The Fear
deze worden even geskipt
Is een beetje een slemielquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
jezus wat leest die vent t lomp op
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef Broekie het volgende:
Goed, na The Fear ga ik m'n bedje opzoeken.
Truste!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef Broekie het volgende:
Truste!
Wettelijk mag dat al jaren niet meer. Blijkbaar geldt dat in de 3FM-studio niet ofzo. En nee, dan boeit 't niet dat niet-rokers ermee instemmen. Het mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef Broekie het volgende:
Zie ik Roos nou roken in de studio? Dat mocht toch niet meer?
Trusten Broekiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef Broekie het volgende:
Truste!
Byebyequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe DJ Sandstorm
kga ff tv kijken
Thanks!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe DJ Sandstorm
kga ff tv kijken
Jammerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Let it Rock moet ze ook zeker even draaien. Jammer dat het waarschijnlijk de uitvoering is met Lil Wayne.
Tissuequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit had 'm moeten zijn de nieuwe 3FM Megahit !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |