SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hoi, nieuw hier?quote:
Ja maar was dat voor me fans enz toe te spreken!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
Wellus, je was laatst in onzin...
Jaquote:
De gekke friesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
Waar is die boerenEDje gebleven?
Whoei!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jaik ben een meisje en ik hou van games
ik heb cup C en ik schroom niet deze te laten zien wanneer uitgedaagd
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Fallen het volgende:
ow, hier ben je lief topic!![]()
[ afbeelding ]
Ik wou je hier nog voor waarschuwen! Er zijn een paar dolle honden hier maja daar wen je wel aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef GameBabe het volgende:
hier word ik wel een beetje verlegen van...
I dare you to give me your ps3quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Whoei!
Wanna play truth or dare????
[..]
Ik heb 4 jaar op school gezeten met 98% man, dus ik red me welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou je hier nog voor waarschuwen! Er zijn een paar dolle honden hier maja daar wen je wel aan!
Het is mij ook gelukt...
Je bent game ontwikkelaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op school gezeten met 98% man, dus ik red me wel
Is niet nodig hoor.. Maar leuk dat je mee leest/postquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef GameBabe het volgende:
hier word ik wel een beetje verlegen van...
Jonguuuuh, jij komt nog geeneens een laf muurschilderingetje bij me maken.. En dan m'n 1000 euro waardevolle PS3 geven? DACHT UUUT!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
I dare you to give me your ps3
Ja ik ben maandje of 9 geleden een eigen bedrijfje begonnen en we hopen voor de zomer met ons eerste spel uit te komen. Best spannend allemaal... Nu hard aan het programmeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Oeh, da's wel stoer! Voor welk platform moet de game uitkomen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja ik ben maandje of 9 geleden een eigen bedrijfje begonnen en we hopen voor de zomer met ons eerste spel uit te komen. Best spannend allemaal... Nu hard aan het programmeren.
Heet je collega toevallig Roelofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja ik ben maandje of 9 geleden een eigen bedrijfje begonnen en we hopen voor de zomer met ons eerste spel uit te komen. Best spannend allemaal... Nu hard aan het programmeren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Gamebabe is de leukste SC'er EVER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heet je collega toevallig Roelof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |