Is dat het meisje die steeds janktequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij verloor Kelly het van Lotus met Popstars
ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
Maar heeft Harry nou echt de X Factor?
Ik dacht ook dat ze weg was, maar dat bleek Cacharell te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Mja idd. Ik dacht eigenlijk dat ze al weg was, haha.
Nah dan zie ik het dus gewoon niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ja.Al vallen wij volgens mij niet in de doelgroep.
Oo oke, dan zal ik dat ook wel gedacht hebben, hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze weg was, maar dat bleek Cacharell te zijn
Ja, en die wat liep te snotteren in haar sing-off, daar waar Kelly normaal zong, maar toch mocht ze doorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Is dat het meisje die steeds jankte
Ik denk dat A op haar knieën zat en Irma huilde bij Wendy of Martijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef Anne het volgende:
Wie huilde daar nou. Anastacia of Irma?
ja kelly was toen duizend keer beter..verder zeg ik maar niets meer over die serie..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en die wat liep te snotteren in haar sing-off, daar waar Kelly normaal zong, maar toch mocht ze door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |