Ik las eerst je reactie en hoorde het pas 15 seconden later.quote:
'k had ook zo het gevoel dat het gesprek in scène gezet was.quote:
Die lach voor Haai in het begin was ook opvallendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k had ook zo het gevoel dat het gesprek in scène gezet was.
Henk heeft daar toch totaal geen verstand van joh.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je nog niet van hyves getrapt bent omdat de echte henk dat niet wilde
Whahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las eerst je reactie en hoorde het pas 15 seconden later.
De webcam stream loopt nogal achter.
Mwa, dat ik eigenlijk niet want het was deze keer ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k had ook zo het gevoel dat het gesprek in scène gezet was.
Alsof Henk ooit van Hyves gehoord heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je nog niet van hyves getrapt bent omdat de echte henk dat niet wilde
Toch leuk voor het nageslachtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen geluid bij hebt
Het is meer dan het begin van het gesprek erg "gescript" over kwam.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, dat ik eigenlijk niet want het was deze keer ook niet zo heel moeilijk.
Henk is best een 2.0 wannabequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof Henk ooit van Hyves gehoord heeft
ik eigenlijk ook niet...bij anderen twijfel ik nogal eens, maar deze ging "anders"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, dat ik eigenlijk niet want het was deze keer ook niet zo heel moeilijk.
[Doet poging tot Henk stem]quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof Henk ooit van Hyves gehoord heeft
Helemaal correct jochie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[Doet poging tot Henk stem]
Hyves, dat is toch die goedkope whiskey van de Aldi?
[/Henk]
Naja, als het maar bij deze keer blijft anders is de lol er natuurlijk snel afquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:49 schreef Broekie het volgende:
Het is meer dan het begin van het gesprek erg "gescript" over kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |