Hopelijk heeft ze er meer zin in dan 3 voor 12quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Antiroos reeds in de studio. Straks MoveYourAss met Antiroos
A Brand komt langs en de 8000 hits per uur zal net niet worden gehaald, maar echt kud is de lijst nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze er meer zin in dan 3 voor 12
LLink heeft leden nodig
Michiel zonder bril blijft wennenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto van vorige week tijdens het EkStra weekend
[ afbeelding ]
Gelukkig dat Roosbeef een band is en niet alleen die zangeresquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan vind meneer Zap dr vast minder leuk
Ze heeft zich iig goed voorbereid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze er meer zin in dan 3 voor 12
LLink heeft leden nodig
Ik hoop dat ze beter voorbereid is dan A Brand.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft zich iig goed voorbereid.
Ze zal die lijst zelf hebben samengesteld, gezien Kevin er ook niet is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A Brand komt langs en de 8000 hits per uur zal net niet worden gehaald, maar echt kud is de lijst niet.
Grappig he. Heel apart om te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel zonder bril blijft wennen
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:23 schreef TheZapster het volgende:
Het wordt llink als je achter Roosmarijn staat en ze gaat haar ass moven
Jup, denk het ook jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zal die lijst zelf hebben samengesteld, gezien Kevin er ook niet is.
Volgens mij heeft Kevin die nog gemaakt, want volgens mij stond 'ie al zeer ruim van tevoren online.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zal die lijst zelf hebben samengesteld, gezien Kevin er ook niet is.
idd jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier lijkt ze best wel wat op Janneke
ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier lijkt ze best wel wat op Janneke
Dat idee heb ik de laatste tijd ook, helaas.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sandstorms mixen worden steeds minder , meer afgeraffelt
geen idee, ik ga m echt niet elke dag mailen of hij dat al heeft gedaan.....maandag ofzo zal ik vragen of enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Over Sandstorm gesproken heeft hij contact opgenomen met de winnaar ?
Wil namelijk zakje paaseitjes van je krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee, ik ga m echt niet elke dag mailen of hij dat al heeft gedaan.....maandag ofzo zal ik vragen of enzo
Die komt volgende week, samen met Annemieke. Deze week is Sebastiaan Labrie te gast.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef 3FMaster het volgende:
Froukje Jansenzou toch ook Mya presenteren?
Jij bent niet kritisch richting sandstormquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind deze erg mooi inelkaar geflansd![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil namelijk zakje paaseitjes van je krijgen
Huh?!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
niet leuk Gerard om er John Bakker doorheen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |