Als jij in de categorie alles-ontkennen-braaf-jaknikken-en-kontlikken valt, dan ben je inderdaad een gezwel der mensheid. Schik je in je lot.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Jij bent een fucking gezwel der mensheid.
Wat is dit, het alle-falende-kankerhaters verzameluh-en-Salvad0R-haten topic?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Emimich het volgende:
Poll: Uw mening over Salvad0R?Toetsenbordheld Proleet Tinfoil hat Onbegrepen Raoul Duke Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik berust in mijn superioriteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij in de categorie alles-ontkennen-braaf-jaknikken-en-kontlikken valt, dan ben je inderdaad een gezwel der mensheid. Schik je in je lot.
Superioriteit die alleen door jezelf erkend wordt. In plaats van bij mij, waar het door onafhankelijke individuen en lekkere wijven erkend wordt. Slim van je.quote:
Het wordt ''bij'' jou erkend? Het verzamelpunt voor uitvreters?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Superioriteit die alleen door jezelf erkend wordt. In plaats van bij mij, waar het door onafhankelijke individuen en lekkere wijven erkend wordt. Slim van je.
Nee, eerder ware Gonzo-journalism.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
Wat is dit, het alle-falende-kankerhaters verzameluh-en-Salvad0R-haten topic?
De poll kent niet eens een evenwichtige keuze.quote:
Verzamelpunt voor onafhankelijke individuen die het gehad hebben met de verboden en plichten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:45 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het wordt ''bij'' jou erkend? Het verzamelpunt voor uitvreters?
Zakken doe je op school: dat klinkt erg autoritair. Verder probeer ik niets, smalen op autonome blowers gaat mij erg goed af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef Salvad0R het volgende:
Als dat de enige reden is dat je mij probeert te minachten ben je echt diep gezakt, kerel.
Geef voorbeelden van onafhankelijke individuen, met wie jij vergadert.quote:
Erg goed? Bron?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Zakken doe je op school: dat klinkt erg autoritair. Verder probeer ik niets, smalen op autonome blowers gaat mij erg goed af.
''Haters"? Heb je dat uit de Bijbel of uit een Hip-Hop rijmpje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Goelie het volgende:
Bij het woord 'conspiracy' of 'complot', denken al jullie haters direct dat het bullshit is.
Er bestaan heus wel complotten: sommige complotten zijn zelfs erg omvangrijk. Jij bent alleen niet in staat ze aan te tonen.quote:Jullie zien niet in dat er weldegelijk complotten bestaan.
M'n Verzamelde Werken, verkrijgbaar bij Vrankrijk.quote:
Ten eerste, ik beweer nergens dat ik "vergader" met onafhankelijke individuen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:54 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Geef voorbeelden van onafhankelijke individuen, met wie jij vergadert.
Je bent gewoon een door egocentrisme verblind mannetje die de ruggen van mensen als ik nodig heeft om jezelf te manifesteren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
M'n Verzamelde Werken, verkrijgbaar bij Vrankrijk.
Omdat het mij bevalt.quote:
Niet alleen de ruggen, ook de organen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bent gewoon een door egocentrisme verblind mannetje die de ruggen van mensen als ik nodig heeft om jezelf te manifesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |