Je moet een uitsnede maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef Barry83 het volgende:
jawel dat zeg toch !!! ik heb alles geprobeerd ! infranview, paint , fotoverkleinen.nl enz enz
ik weet hoe ik een foto kan verkleinen en een foto van 20 mb kan verkleinen tot bijvoorbeeld 500 KB.
Alleen hoe klein ik mijn foto ook maak...hij blijft incompleet zichtbaar....
zucht..moeilijk he lezen
Als jij je nou eens bukt dan laat ik je zien dat zelfs een langwerpig voorwerp prima in een sterretje gaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef Re het volgende:
hoi voss hij wil een langwerpig plaatje in een vierkant stoppen, dat gaat niet
Fail.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DrDarwin het volgende:
Dat lukt niet met Irfanview,
wat ben je toch weer een lieverd hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Als jij je nou eens bukt dan laat ik je zien dat zelfs een langwerpig voorwerp prima in een sterretje gaat
I stand corrected...quote:
Voor een cursus fotobewerking moet je misschien ergens anders zijn, of je fotootje posten zodat iemand het voor je doet....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Barry83 het volgende:
nou dat werkt dus niet. Mijn foto is een rechthoek. afgerond 500 * 750 pixels bijvoorbeeld. daar kan ik dus geen vierkant uithalen. Of dan krijg ik alsnog een halve foto. Er is tot nu toe nog maar 1 mogelijke oplossing die gewerkt heeft, namelijk die van Re. Als ik in paint de canvas grote uitbreid tot een vierkant dan past mijn foto wel helemaal. Alleen krijg ik aan de zijkant wel 2 heel lelijke 2 witte of zwarte strepen. Het probleem zit hem gewoon in de verhoudingen. Heb hier nog nooit problemen mee gehad want geen enkele foto is precies vierkantig ( bv 200 * 200 pixels). Dusja ik weet het ook niet meer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |