Het oog wil natuurlijk ook watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damn zijn die bankgasten op cup maat geselecteerd of zo
Idd ja. Het brengt mensen eerder op een idee om 'm via iTunes of de plaatselijke torrentboer binnen te trekken. Iig niet om naar Van Leest te rennen om 'm daar voor 19,99 euro ofzo [quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net als de reclame voor de nieuwe cd van de killers , die cd is al eeuwen uit
Doen ze goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damn zijn die bankgasten op cup maat geselecteerd of zo
Laten we zeggen dat er 5 % van de muziek kopers een smaak heeft die afwijkend is van de standaard, dan zijn er nog 95% die gewoon als kloontjes volk braaf de standaard volgen en kopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de juistheid van die lijst. Ook daar heeft de muziekgestapo een gigantische vinger in de pap.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
Hoi, ik kom ook weer eens om de hoek kijken
Ekstra Weekend
Dat kopen betwijfel ik dus. Ik kan me dat bij sommige nummers gewoon niet voorstellen. WAAROM gaat iemand een kutnummer kopen terwijl hij/zij dat ook heel snel van internet pluktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er 5 % van de muziek kopers een smaak heeft die afwijkend is van de standaard, dan zijn er nog 95% die gewoon als kloontjes volk braaf de standaard volgen en kopen.
Dan is de lijst opeens heel erg representatief.
Geen idee, maar Roel post weer pix dus wat mij betreft mag ie zo af en toe wel voorbij blijven komen.quote:
Wat een kattengejank zegquote:
Goedenavondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
Hoi, ik kom ook weer eens om de hoek kijken
Ekstra Weekend
Omdat de gemiddelde Nederlander de muzieksmaak en het IQ van een visstick heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kopen betwijfel ik dus. Ik kan me dat bij sommige nummers gewoon niet voorstellen. WAAROM gaat iemand een kutnummer kopen terwijl hij/zij dat ook heel snel van internet pluktJe gaat daar toch niet voor betalen terwijl je weet dat je dat nummer na een paar weken beu bent
Het is ook niet alleen kopen:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kopen betwijfel ik dus. Ik kan me dat bij sommige nummers gewoon niet voorstellen. WAAROM gaat iemand een kutnummer kopen terwijl hij/zij dat ook heel snel van internet pluktJe gaat daar toch niet voor betalen terwijl je weet dat je dat nummer na een paar weken beu bent
Heeft stem geluid wat niet echt uniek is , met mijn ogen dicht hoor ik heel wat bekende stemmen hierin.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De tijd gitaar bij jou ook zo snel, qua gevoel?
Ja, maar kijk es naar die belachelijk grote hoeveelheid platen (Nederlandstalige SHIT) die NOOIT op 3FM voorbijkomen en toch in de top 20 staan. Dan moet 't dus wel in verkoop zitten...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen kopen:
Vanaf 1 mei 2004 wordt de 3FM Mega Top 50 samengesteld op basis van airplaygegevens (3FM en MTV) en fysieke singleverkopen. Een jaar later, vanaf 7 mei 2005, worden ook legale downloads meegeteld. De lijst wordt samengesteld door GfK Dutch Charts, een dochter van GfK. GfK stelt naast 3FM Mega Top 50 en de Single Top 100 ook andere lijsten samen, waaronder buitenlandse lijsten (o.a. de Duitse top 100, door GfK Media Control).
Van de 3FM en MTV airplay komen Nick en Simon niet op nr 1.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen kopen:
Vanaf 1 mei 2004 wordt de 3FM Mega Top 50 samengesteld op basis van airplaygegevens (3FM en MTV) en fysieke singleverkopen. Een jaar later, vanaf 7 mei 2005, worden ook legale downloads meegeteld. De lijst wordt samengesteld door GfK Dutch Charts, een dochter van GfK. GfK stelt naast 3FM Mega Top 50 en de Single Top 100 ook andere lijsten samen, waaronder buitenlandse lijsten (o.a. de Duitse top 100, door GfK Media Control).
De muziek tijdens EW is maar bijzaak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze het 2e uur wel goede muziek
Wat is dit voor jankmuziek zeg![]()
Die wegen hopelijk niet 100 keer zwaarder mee dan andere dj'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van de 3FM en MTV airplay komen Nick en Simon niet op nr 1.
Hoewel... bij 3FM heb je natuurlijk Giel en Coen & Sander.
Moet je niet aan hem uitleggen, hij kan hoofd en bijzaak niet onderscheiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De muziek tijdens EW is maar bijzaak.
De muziek is bedoeld om Gerard en Michiel nog een beetje in te tomen. Zo'n Adele zwakt de sfeer een beetje af om te voorkomen dat Gerard en Michiel zo melig worden dat er voor de luisteraar niets meer aan te volgen is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mjah, dan kunnen ze beter helemaal geen muziek draaien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er veel Volendammers die wél nog legaal muziek kopenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar kijk es naar die belachelijk grote hoeveelheid platen (Nederlandstalige SHIT) die NOOIT op 3FM voorbijkomen en toch in de top 20 staan. Dan moet 't dus wel in verkoop zitten...
Oh, je kent 'm goed?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je niet aan hem uitleggen, hij kan hoofd en bijzaak niet onderscheiden.
Truequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De muziek is bedoeld om Gerard en Michiel nog een beetje in te tomen. Zo'n Adele zwakt de sfeer een beetje af om te voorkomen dat Gerard en Michiel zo melig worden dat er voor de luisteraar niets meer aan te volgen is.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je niet aan hem uitleggen, hij kan hoofd en bijzaak niet onderscheiden.
Voor mij persoonlijk, bedoelde ik. Ik luister in ieder geval niet voor de muziek naar EW....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah, dan kunnen ze beter helemaal geen muziek draaien.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er onder al dat vuil zit.
* Briggy haalt de badborstel tevoorschijnquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy haalt de badborstel tevoorschijn
veel publiek op straatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 live op BBC-gebouw:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/1qbg3
Morgen U2 met longontstekingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 live op BBC-gebouw:
[ afbeelding ]
Kewl! Jammer dat ik geen tripje Londen gewonnen heb afgelopen week.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 live op BBC-gebouw:
[ afbeelding ]
Leuk, maar waarom moet ook zoiets herhaald worden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 live op BBC-gebouw:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie...zal t volgende keer melden in hetr dwergen topic
belachelijk!!! ik ga gewoon niet dan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Veel plezier nog menschen, ik moet helaas gaan
wie plant er nou in vredesnaam een verjaardagsfeestje op vrijdagavond?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Veel plezier nog menschen, ik moet helaas gaan
wie plant er nou in vredesnaam een verjaardagsfeestje op vrijdagavond?
Kvind dr eigelijk geen zak aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
Leuk liedje maar dat irritante pianootje blijft zo in je kop zitten
Dat zingen ze toch ook? Ze willen in je hoofd blijven zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
Bij deze plaat vind ik dat niet erg, maar bij die van Lily of die van U2 wél.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
De nieuwe Lily Allen neem ik aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gister draaide Michiel een leuk liedje...
*fuck you...fuck you very much*
die heeft de hele avond in mn kop gezeten
Niet gelijk even toegepast in bedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gister draaide Michiel een leuk liedje...
*fuck you...fuck you very much*
die heeft de hele avond in mn kop gezeten
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De nieuwe Lily Allen neem ik aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |