Nee hoor, in dat soort zaken ben ik heel beleefd. Als eenmaal de hoorn op de haak ligt, geef ik even door aan de presentatie dat 'die zeikerd' weer beldequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien jij altijd fantastisch omgaat met kritiek, zal je die man wel weer voor rotte vis hebben uitgemaakt
uuhm okay. NOS was toch wel erg enthousiast te noemen. Ging o.a. over de crash van het vliegtuig en de berichten die heel snel op Twitter verschenen. Voor de liefhebbers van Twitter denk ik wel een leuk item om terug te zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In de DAG van vanmorgen werd twitter van tafel geveegd
NOS Headines is ook zelf gaan Twitteren die dag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. NOS was toch wel erg enthousiast te noemen. Ging o.a. over de crash van het vliegtuig en de berichten die heel snel op Twitter verschenen. Voor de liefhebbers van Twitter denk ik wel een leuk item om terug te zien.
DAG bestaat niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In de DAG van vanmorgen werd twitter van tafel geveegd
Darkroom de Bruine Sterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
straks ontvoert Tjib m om m mee te nemen naar de darkroom
Draai dan de nieuwe single , maar die zal wel te stevig voor 3FM zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nou, deze hebben we de laatste maanden ook niet gehoord.
de Persquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heet die betere krant dan ?
De Pers?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De Persquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |