Dan moet je de cam uit zetten na gebruik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn ook voor bekenden niet "geschikt"
Ja, maar dat vergeet je weleens... Of naja ik wel (en nouk blijkbaar ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je de cam uit zetten na gebruik.
Dat kan gebeuren toch. Zo lang je niet naakt achter je computer gaat zitten zal het allemaal wel loslopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Haha![]()
[..]
Ja, maar dat vergeet je weleens... Of naja ik wel (en nouk blijkbaar ook)
Klopt, maar ik kan genoeg zaken bedenken die anderen ook niet zo maar hoeven te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren toch. Zo lang je niet naakt achter je computer gaat zitten zal het allemaal wel loslopen.
Inderdaad er zijn dingen die je liever niet laat zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan genoeg zaken bedenken die anderen ook niet zo maar hoeven te zien
Pas maar op straks maak je hem nog kapot.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Oke, krijg nu wat.
Mijn dvd's passen niet in mijn laptop![]()
De rondjes zijn te klein...? Dit heb ik nu nog nooit meegemaakt.
Correctie: automatic_ moet gewoon grof geweld gebruiken
Hoezo?quote:
Haha, ja dat kan ik ook welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op straks maak je hem nog kapot.
Wat heb je dan al allemaal kapot gemaakt in je leven?quote:
Misschien wel. Maar dat is wel erg vaag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[Singles] Moeten toch wàt! was beter geweest?
(Die wilde ik eerst doen)
't heeft iets van: wij singles hebben nooit sex, dus dán maar cybersex.quote:
Daar hadden we nog alle kanten mee opgekund, dát wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[Singles] Moeten toch wàt! was beter geweest?
(Die wilde ik eerst doen)
Daar kwam t toch ook op neer?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't heeft iets van: wij singles hebben nooit sex, dus dán maar cybersex.
[..]
Daar hadden we nog alle kanten mee opgekund, dát wel.
Haha. Ach, ieder weet dat toch voor zichzelfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.quote:
ja maar nietsvermoedende fokkertjes hadden iets anders kunnen associëren.quote:En misschien wel, maar dan had ik nog hetzelfde bedoeld
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Daar hadden we nog alle kanten mee opgekund, dát wel.
Hoiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef Kuwaro het volgende:
ZoEn is hier nog iets spannends gebeurt?
Fijn dat je voor mij spreekt.quote:
Miss een idee om het zelf spannend te maken (H)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Geen idee. Niemand verteld mij ooit iets.
Ik wil je voeten wel wakker kussen hoor.quote:
Fijn gevoel hequote:
Dat is een goed plan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Miss een idee om het zelf spannend te maken (H)
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je voeten wel wakker kussen hoor.
Ik zit net zo lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Fijn gevoel he![]()
Als mijn voeten slapen, sta ik meteen op
Ik denk dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
JB, zullen we ruilen van ex?
De mijne komt doodleuk 2 dagen eerder dagn gepland (waar ik overigens zelf wel blij mee ben) de kids weer droppen na de vakantie, met een briefje in de tas dat ze volgende week zaterdag om 2 uur alweer teruggebracht worden ipv zondags half zes, omdat hij en zijn vriendin dan op huwelijksreis gaan
![]()
Niet eens de vraag of het kan, nee gewoon, dat hij ze hier dan af komt gooien. Ik heb laten weten dat ik ook al andere plannen heb en nu niets anders meer geregeld krijg.
Jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe maar niet.
[..]
Ik zit net zo lekker
Leuk zulke exen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn hoor
bij CG geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
Bij wie moet ik zijn voor de cyberseks?
Je leeft!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
Geen idee. Maar ik heb ook wel interesse.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
Snel een PM stuurt.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb ook wel interesse.
Daar sta ik voor open.quote:
Jij ook al niet.quote:
Hè, hoe komt het.quote:
Jij met Ludootje?quote:
Waarom niet? We kunnen toch samen gezellig over seks praten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij bent ook heel lief!
Jij wil niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè, hoe komt het.
[..]
Jij met Ludootje?
quote:
Kan best, maar hij wil nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? We kunnen toch samen gezellig over seks praten.
Niet eens echt op gefocust of zo, was gewoon supergezellig... Maar ik denk ik zeg het alvast voor alle vragen komenquote:
Liever seks hébben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hihi. Ik had anders wel een papa opmerking willen makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet eens echt op gefocust of zo, was gewoon supergezellig... Maar ik denk ik zeg het alvast voor alle vragen komen
Kunnen we nog wel eens voor zorgen dat je die opmerking kan maken...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Ik had anders wel een papa opmerking willen maken
Nee...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Thrar het volgende:
[..]
foetsie, ik ga avatarloos door het leven nu
Met jou ook al niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kan best, maar hij wil niet
Hoiquote:
Misschien is cyberseks de eerste stap naar seks in het echt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet eens echt op gefocust of zo, was gewoon supergezellig... Maar ik denk ik zeg het alvast voor alle vragen komen
[..]
Liever seks hébben.
Papa Ludootjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kunnen we nog wel eens voor zorgen dat je die opmerking kan maken...
Deze opmerking komt nu heel fout overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is cyberseks de eerste stap naar seks in het echt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Gezellig![]()
seks en gezellig gaan niet samen
Welke opmerking?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Deze opmerking komt nu heel fout over
Ja, dat snapte ik wel, maar ik lul er omheenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op een andere manier, maar soit
Die ik quote.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of dat wij ooit seks zouden hebben...
Ik heb nooit mensen ontmoet van, laten we eens gezellig over seks pratenquote:
Gelukkig maar, ik dacht al dat mijn hints weer niet aan kwamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, maar ik lul er omheen
Ik snapte hem zeker! Ik wacht nu met spanning op de uitnodigingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al dat mijn hints weer niet aan kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik sta er wel voor open.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Dat jullie eerst cyberseksen en het dan in het echt gaan doen
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem zeker! Ik wacht nu met spanning op de uitnodigingZodra ik bijgekomen ben van de carnaval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Techno ook weer blij![]()
Als jij het zegt. Geloof ik dat meteen.quote:
Maar zo kwam het wel over...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta er wel voor open.
Maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde eigenlijk dat als je met een vrouw gaat cyberseksen dat, dat de eerste stap naar echte seks kan zijn.
Okee!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zodra ik bijgekomen ben van de carnaval.
Is Techno ook weer blij
Ohquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar zo kwam het wel over...
[..]
Okee!
Waarom is Techno dan blij?
Ja, dat zei je vorige keer ook, maar het staat misschien een beetje vreemd tegenover Ludootjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar goed ik sta open voor seks met zowel mannen als vrouwen.
Die wil toch dat wij gaan daten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okee!
Waarom is Techno dan blij?
Oja!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die wil toch dat wij gaan daten?
Dat is waar. Maar zo bedoelde ik het niet. Maar als hij overhoopt wel interesse heeft dan laat hij dat wel merken denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige keer ook, maar het staat misschien een beetje vreemd tegenover Ludootje
Ja, dat denk ik ook, maar zo kwam het op mij nu niet overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zo bedoelde ik het niet. Maar als hij overhoopt wel interesse heeft dan laat hij dat wel merken denk ik.
Gaan jullie daten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja!
Dat was ik even vergeten, haha.
Ik ga voorlopig met niemand daten hoorquote:
Stiekum toch onverhoopt nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zo bedoelde ik het niet. Maar als hij overhoopt wel interesse heeft dan laat hij dat wel merken denk ik.
Misschien doelde ik daar wel op tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar zo kwam het op mij nu niet over
Aha okequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien doelde ik daar wel op tegen beter weten in.
Tsja dat kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig met niemand daten hoor
Maar Techno vond dat ik en Ludootje bij elkaar passen - ofzo
Okequote:
Daten is zo'n eng woordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dat kan.
Jij wilde toch met Techno daten?
Zo klinkt het wel heel erg.quote:
Oke hoe wil je dan noemen?quote:
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:
Vorige keer waren jullie vrienden toch.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken
Ik kan het goed met hem vinden, jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vorige keer waren jullie vrienden toch.
Maar zit er meer in dan alleen vriendschap?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het goed met hem vinden, ja
Neuken dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuken dan!Heh bah, dat is vies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die ga ik morgen weer eens eentje halen denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
heb ik hier nog wat gemist trouwens?
nieuwe setjes en zo?
Dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar zit er meer in dan alleen vriendschap?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuken dan!Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, die ga ik morgen weer eens eentje halen denk ik
Ooo leuk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, die ga ik morgen weer eens eentje halen denk ik
Wat is haar smaak en wat is jouw smaak dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, leuk, maar Dreamer heeft niet dezelfde smaak als ik
wat is jouw smaak dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Hahaha, ik vraag me ook af hoe zij weet wat voor setje ik zou kopenquote:
Van welke winkel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik heb nog een cadeaubon, dus mss wel 2
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezien onze exen twijfel ik daar toch een beetje aan
Tuurlijk. Anders waren het geen exenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:34 schreef Ludootje het volgende:
Dreamer en JB hebben volgens mij allebij een heel goede smaak!
Ook Hünkemöller.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van welke winkel?
En dan is het helemaal leuk, hihi
Ik wilde gisteren nog even langs de Hünkemoller lopen, maar ik dacht; Nee! Doorlopen
Ze hadden nu ook een leuke actie toch? Of is die al weer voorbij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook Hünkemöller.
Nog van mijn collega's gehad
Arme student?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet eigenlijk ook wat nieuw ondergoed
maar dan vooral strings...
maar ik heb geen geld geloof ik
Maar waarin is dat anders dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dat was denk ik Duim dan
Ik heb niet dezelfde smaak als Duim.
Meestal is dat niet echt een cadeau voor collega's onder elkaar. Maar ik had het gevraagd. Leuke reacties natuurlijk, of ik het wel wilde showen en zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze hadden nu ook een leuke actie toch? Of is die al weer voorbij?
Waarom de?
Dat varieert bij mij. Soms strings, soms boxersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet eigenlijk ook wat nieuw ondergoed
maar dan vooral strings...
maar ik heb geen geld geloof ik
Oo haha oke. Ik snapquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Meestal is dat niet echt een cadeau voor collega's onder elkaar. Maar ik had het gevraagd. Leuke reacties natuurlijk, of ik het wel wilde showen en zo
ow ik vind de broek echt niks eigenlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Meestal is dat niet echt een cadeau voor collega's onder elkaar. Maar ik had het gevraagd. Leuke reacties natuurlijk, of ik het wel wilde showen en zo
[..]
Dat varieert bij mij. Soms strings, soms boxers
Rood, zwart, wit, blauw, roze..
Iets heel anders, maar ik vind dit eigenlijk ook wel erg leuk
[ afbeelding ]
Heerlijk toch voor een avondje op de bank?
Oke.. Nee, daar ben ik ook niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Duim had voorbeelden van lingerie met bloemen erop geloof ik, ik vind dat niet mooi
Ik denk dat ik mn boek mee naar beneden neemquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo lekker een boek lezen in bed
Ook lekker!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn boek mee naar beneden neem
Ook lekker!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo lekker een boek lezen in bed
Lingerie is bij mij meestel helemaal effen. Broeken eigenlijk ook. Heb nu een paars/zwart geruite legging echter, en die is ook wel tof onder mijn spijkerjurjke, paars shirt eronder..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Duim had voorbeelden van lingerie met bloemen erop geloof ik, ik vind dat niet mooi
Kijk zelf maar op de sitequote:
je hoeft geen foto's van jezelf in lingerie te plaatsen maar wat voorbeeld foto'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook lekker!
[..]
Lingerie is bij mij meestel helemaal effen. Broeken eigenlijk ook. Heb nu een paars/zwart geruite legging echter, en die is ook wel tof onder mijn spijkerjurjke, paars shirt eronder..![]()
O+
[..]
Kijk zelf maar op de site
Dat soort foto's zit nog in de planning. Maar niet om op internet te posten, voor mezelfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Ludootje het volgende:
Als de dames hier nou eens foto van zichzelf in lingerie posten?
JB is al geweest, dus die hoeft niet meer.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Ludootje het volgende:
Als de dames hier nou eens foto van zichzelf in lingerie posten?
JB is al geweest, dus die hoeft niet meer.![]()
www.hunkemoller.nlquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je hoeft geen foto's van jezelf in lingerie te plaatsen maar wat voorbeeld foto's
Oo oke, dat kan ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ben op pagina 100
Ik lees steeds maar een klein stukje ivm moe en willen slapen, zo doe ik er wel lang over
En jouw artikel wil ik uitprinten en lezen, maar dat kan ik op mn werk alleen, leest niet fijn op de pc
Groot gelijk heb je!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat soort foto's zit nog in de planning. Maar niet om op internet te posten, voor mezelf
Ik heb mezelf even als ava gehad toen met dat ava wisselen steedsquote:
doe eens nog eens danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even als ava gehad toen met dat ava wisselen steeds
De meeste mensen hadden dat niet in de gaten...
Haha, serieus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even als ava gehad toen met dat ava wisselen steeds
De meeste mensen hadden dat niet in de gaten...
Haha. En dan ga je kijken of je der wil meetenquote:
Nee, naast wat je op MSN zei: het ging over ava's hier en je zei hier in singels dat je dat had gedaan (99% zeker). Wat op MSN gebeurt, blijft op MSNquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik t je op MSN gezegd
Nice!quote:
Je kan je vergissen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, naast wat je op MSN zei: het ging over ava's hier en je zei hier in singels dat je dat had gedaan (99% zeker). Wat op MSN gebeurt, blijft op MSN
Euj! Jij hoort hier helemaal niet te zijn trouwens!quote:
trouwen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Euj! Jij hoort hier helemaal niet te zijn trouwen!
LOLquote:
Die eerste kan idd mijn goedkeuring weldragenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vind deze wel leuk eigenlijk:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Maar de eerste is mooier
Ik vind de boxer van de tweede te laag. Ik vind het niet fijn als het zo laag op de heupen zit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die eerste kan idd mijn goedkeuring weldragen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Maar de eerste is mooier
Ja ja. Nu op eens koude voeten krijgen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Mijn s zal het wel niet goed gedaan hebben
Altijd. Ik ben immers een vrouw? Heerlijk om ze aan iemand te warmenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ja ja. Nu op eens koude voeten krijgen?
kom maar langsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Altijd. Ik ben immers een vrouw? Heerlijk om ze aan iemand te warmen
Zie je nou wel dat we dezelfde smaak hebben!quote:
Kan niet. Heb kids in bed hierquote:
En goeie smaak nog wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat we dezelfde smaak hebben!
ja, had me vergist, t was Duimquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat we dezelfde smaak hebben!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als ze in bed liggen kan het toch juist
*zwaaiquote:
quote:
wel zo handigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zul je eerst moeten weten waarheen
Je zesde zintuig werkt niet zo goed?quote:
mijn zesde zintuig op fok is de pmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zesde zintuig werkt niet zo goed?
vreemd. Dan werkt die ook niet, want ik zie niksquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn zesde zintuig op fok is de pm
quote:
"Kom op oma, aansluiten!"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zoek een nieuw onderschrift
help!
Hey die had ik gemist!quote:
Ho even! Ik heb dat setje nog niet!quote:
Bas Luhrman! Dank je wel, Bquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey die had ik gemist!
"wear sunscreen"
Arie Ribbens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht meer aan iets als rhu is geweldig![]()
Waarom oma aansluiten?
zo is het ook alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ho even! Ik heb dat setje nog niet!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bas Luhrman! Dank je wel, B
"There's no sex in the champagne room!"
quote:
Die eerste zit ook fijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Maar de eerste is mooier
quote:
Er zijn grenzen hè? Die ga ik dus niet aanklikken. Zet zoiets de volgende keer in spoiler aub?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jij hebt hem al?
Lijkt mij ook wel ja
Niet van die irritante voorgevormde cups, hogere boxer..
je hebt toch geen hangers?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik draag echt alleen maar voorgevormde cups
dan zitten ze nog net wat hoger
anders lijken het van die hang dingen
Pics!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaIk twijfelde tussen twee toen, maar ik kan nu niet de andere opzoeken
Ik vind de foto die hier staat mooier dan wanneer ik op de foto gaquote:
Zeg, ik kan wel voor mezelf oordelen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind de foto die hier staat mooier dan wanneer ik op de foto ga
Zo erg is ie toch ook weer nie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hè? Die ga ik dus niet aanklikken. Zet zoiets de volgende keer in spoiler aub?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
met een goede bh niet nee
maar die van mij staan niet zo perky omhoog als een b cupje of zo
Dat denk je maar hihiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg, ik kan wel voor mezelf oordelen!
passessiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ga voor de beugelbh's. Die voorgevormde zitten gewoon niet goed. En dan koop ik ze al een maat groter
Mijn bh's passen jou niet denk ik hoorquote:
Hehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn bh's passen jou niet denk ik hoor
zolang ze jou maar passenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn bh's passen jou niet denk ik hoor
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou wel eens zo'n gel bh willen passen maar die moeten idd minstens een cup groter en zo groot heb ik er nog geen gevonden haha
Haha. Ook niet bij online winkels? Ik heb een halve gel bh, twee eigenlijk, maar die doe heb ik ook te klein gekochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou wel eens zo'n gel bh willen passen maar die moeten idd minstens een cup groter en zo groot heb ik er nog geen gevonden haha
die zijn cute!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb schoenen die ik al een tijdje heb, maar nog niet aan gehad, eerst moet t mooi weer worden
kijk:
[ afbeelding ]
niets voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb schoenen die ik al een tijdje heb, maar nog niet aan gehad, eerst moet t mooi weer worden
kijk:
[ afbeelding ]
zijn ze zo groot?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik was altijd een beetje bang voor online shoppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ook niet bij online winkels? Ik heb een halve gel bh, twee eigenlijk, maar die doe heb ik ook te klein gekocht
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
kijk:
[ afbeelding ]
ach ja ik ben er aan gewentquote:
Schattigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
kijk:
[ afbeelding ]
Haha. Ik heb op de pc nog wel een link staan denk ik. Erg betrouwbare webshopquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was altijd een beetje bang voor online shoppen
nu durf ik te h&mmen (erg slecht voor mn portomonee trouwens!!!)
Maar ik heb nooit heel goed gezocht hoor
opzich zitten ze wel goed meestal zo
schoenen heb ik gelukkig nooit problemen meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Mooi!
Kijk, dat probleem wat rhu heeft met bh's, dat heb ik dan weer met schoenen
En zo heurt et ok!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja ik ben er aan gewent
maar ze zijn niet klein nee
met de caranval elk half uur of zo wel commentaar gehad
oeh pm me maar eens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb op de pc nog wel een link staan denk ik. Erg betrouwbare webshop
Mooie schoenen hebben ze nooit in mijn maat. Ik ben dus altijd op de uitkijk voor leuke schoenen, maar anders dan andere vrouwen. Voor mij is het pure noodzaakquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
schoenen heb ik gelukkig nooit problemen mee
behalve dan dat er te veel geweldige op aarde zijn!
ach ja zo lang het bij opmerkingen blijftquote:
cinderella wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooie schoenen hebben ze nooit in mijn maat. Ik ben dus altijd op de uitkijk voor leuke schoenen, maar anders dan andere vrouwen. Voor mij is het pure noodzaak
Ik ben door meerdere vrouwen in mijn billen geknepenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja zo lang het bij opmerkingen blijft
helaas hebben dronken mannen vaak zat zoiets gehad van ze zijn zo geweldig ik moet ze ff aanraken
daarom ga ik nooit meer zonder manlijke vriend carnavallen
Jep. Weet je hoeveel schoenenwinkels er zijn in ehv? Ik heb ze eens allemaal gehad op 1 dag, op zoek naar leuke pumps die pasten. En denk je dat ik kon slagen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cinderella wel eens geprobeerd?
Truste!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:36 schreef DR34M3R het volgende:
Hey maar mensen, uitslapen zit er niet in voor mij morgen. Ik ga dus mijn bedje maar eens opzoeken.![]()
Niet dat ik het daar zelf mee eens ben hoor. Al is het ook wel eens fijn om het ergens anders te doen dan de standaard plaatsenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
Jaaaaaah, ik ga nog een stelling erin gooien, om de discussie nog ff op gang te brengen terwijl ik rustig lig te dromen.
Sex op ongewone plaatsen is beter dan in bed
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
Jaaaaaah, ik ga nog een stelling erin gooien, om de discussie nog ff op gang te brengen terwijl ik rustig lig te dromen.
Sex op ongewone plaatsen is beter dan in bed geen seks
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja ik ben er aan gewent
maar ze zijn niet klein nee
met de caranval elk half uur of zo wel commentaar gehad
LOLquote:
Ik ben gewoon voor seks in het algemeen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Jij wilt dus zeggen dat de plaats je niet uit maakt?
Eensch. Het moet niet gaan om de plaats, maar om de persoon, sowieso. Maar dan nog kan het best wel eens leuk zijn als het spontaaan ergens anders gebeurt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind in bed eigenlijk wel fijn, of op een lekker zachte bank of tapijt
Ergens anders is leuk voor de afwisselingmaar niet altijd
sex op andere plaatsen is wel leuk. maar het moet niet extreem acrobatisch wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik vind sex op andere plaatsen echt tof
hoewel sex in bed statistisch gezien natuurlijk gewoon wint want ja wel zo makkelijk
dat is juist de uitdaging!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
sex op andere plaatsen is wel leuk. maar het moet niet extreem acrobatisch worden
Uitdaging? Het moet gewoon vanzelf gebeuren, waar dan ook! (Nou ja, niet bij je ouders op de koffie of zo natuurlijk..)quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sex op een sisaltapijt is af te raden, vooral als je de bloedvlekken die je knieen hebben achtergelaten er uit moet poetsen
Sisal, dat is toch dat schurende spul waar ze touwen van maken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sex op een sisaltapijt is af te raden, vooral als je de bloedvlekken die je knieen hebben achtergelaten er uit moet poetsen
Zo ben ik na de eerste keer thuis gekomen met knieën die echt extreem zwart zagen van het zand, en wat ik er niet eens zo 1, 2, 3 afgepoetst kon krijgen.. Sjeez, wat heb ik daar op staan boenen zeg!quote:
ja het kan toch ook vanzelf gebeuren en dat je er toch moeite voor moet doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uitdaging? Het moet gewoon vanzelf gebeuren, waar dan ook! (Nou ja, niet bij je ouders op de koffie of zo natuurlijk..)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
met mijn 2.03m wordt het vaak toch een beetje te
Nee daarom juistquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het kan toch ook vanzelf gebeuren en dat je er toch moeite voor moet doen?
niet altijd als je geil bent is er een handig afgesloten kamer met bed voor handen
ja, maar het ging niet makkelijk...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen plekken gedaan die ik af zou moeten raden
kreeg je t er wel fatsoenlijk uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |