Dan moet je de cam uit zetten na gebruik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn ook voor bekenden niet "geschikt"
Ja, maar dat vergeet je weleens... Of naja ik wel (en nouk blijkbaar ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je de cam uit zetten na gebruik.
Dat kan gebeuren toch. Zo lang je niet naakt achter je computer gaat zitten zal het allemaal wel loslopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Haha![]()
[..]
Ja, maar dat vergeet je weleens... Of naja ik wel (en nouk blijkbaar ook)
Klopt, maar ik kan genoeg zaken bedenken die anderen ook niet zo maar hoeven te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren toch. Zo lang je niet naakt achter je computer gaat zitten zal het allemaal wel loslopen.
Inderdaad er zijn dingen die je liever niet laat zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan genoeg zaken bedenken die anderen ook niet zo maar hoeven te zien
Pas maar op straks maak je hem nog kapot.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Oke, krijg nu wat.
Mijn dvd's passen niet in mijn laptop![]()
De rondjes zijn te klein...? Dit heb ik nu nog nooit meegemaakt.
Correctie: automatic_ moet gewoon grof geweld gebruiken
Hoezo?quote:
Haha, ja dat kan ik ook welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op straks maak je hem nog kapot.
Wat heb je dan al allemaal kapot gemaakt in je leven?quote:
Misschien wel. Maar dat is wel erg vaag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[Singles] Moeten toch wàt! was beter geweest?
(Die wilde ik eerst doen)
't heeft iets van: wij singles hebben nooit sex, dus dán maar cybersex.quote:
Daar hadden we nog alle kanten mee opgekund, dát wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[Singles] Moeten toch wàt! was beter geweest?
(Die wilde ik eerst doen)
Daar kwam t toch ook op neer?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't heeft iets van: wij singles hebben nooit sex, dus dán maar cybersex.
[..]
Daar hadden we nog alle kanten mee opgekund, dát wel.
Haha. Ach, ieder weet dat toch voor zichzelfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.quote:
ja maar nietsvermoedende fokkertjes hadden iets anders kunnen associëren.quote:En misschien wel, maar dan had ik nog hetzelfde bedoeld
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Daar hadden we nog alle kanten mee opgekund, dát wel.
Hoiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef Kuwaro het volgende:
ZoEn is hier nog iets spannends gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |