Wat mij betreft ben jij de volgende ik vertrouw je nog steeds niet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg toen die PM aan het begin en ik dacht: laat hun lekker dat spel spelen
maar toen ging ik kijken in dit topic, en toen zaten jullie over mij te lullen enzo
dus ja dan reageer ik ff ...
Are you fucking kidding me? Een heel topic janken dat je mee wil doen en wanneer begint het nu eindelijk, en nu loop je zo dom te janken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg toen die PM aan het begin en ik dacht: laat hun lekker dat spel spelen
maar toen ging ik kijken in dit topic, en toen zaten jullie over mij te lullen enzo
dus ja dan reageer ik ff ...
##vote tripackquote:Tripack post in geen reet te doen op je werk (niets om handen hebben) en de hints over het roken en voetbal wijzen ook zijn richting op.
Dat was 3 weken terug, maar ik snap nu hoe het werkt beetje enzo..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Een heel topic janken dat je mee wil doen en wanneer begint het nu eindelijk, en nu loop je zo dom te janken?
Tja...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:56 schreef lynda het volgende:
Weersvoorspellingstopic Winter 2008/09 [Timm-E]
wie heeft daar in gepost Clesar?
of dago gaat even niet zitten liegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Een heel topic janken dat je mee wil doen en wanneer begint het nu eindelijk, en nu loop je zo dom te janken?
Dat was toen ik dacht: laat ze lekker dat spelletje spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of dago gaat even niet zitten liegen-> Pimp hier met je desktop #9
aha ja zovan; IK WIL MEEDOEN HOOOI!!!! HALLO!!!! IK WIL MEEDOEEEEN! adhd je naar je vriendinnetjes die aan het nagelakken zijn. ''Nee, gewoon wachten totdat wij klaar zijn dan mag je meedoen''quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was toen ik dacht: laat ze lekker dat spelletje spelen
Ja, daar kots ik opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha ja zovan; IK WIL MEEDOEN HOOOI!!!! HALLO!!!! IK WIL MEEDOEEEEN! adhd je naar je vriendinnetjes die aan het nagelakken zijn. ''Nee, gewoon wachten totdat wij klaar zijn dan mag je meedoen''
HIHIHI OKAY!!! en als het erop aankomt dan is het oppeens zovan;ah ja hihi, begin alvast jongens
normaal gesproken doe ik niet moeilijk als iemand een beetje vergeetachtig is, maar ik heb je er gewoon op gewezen.
vooral het feit dat je ontzettend zat te aandachtshoeren bij het aanmelden omdat je er niet 1 2 mee kon doen bij het aanmelden om vervolgens met zoiets aankomen zetten.
Ja maar een nieuwe ronde duurde wel 2 weken...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha ja zovan; IK WIL MEEDOEN HOOOI!!!! HALLO!!!! IK WIL MEEDOEEEEN! adhd je naar je vriendinnetjes die aan het nagelakken zijn. ''Nee, gewoon wachten totdat wij klaar zijn dan mag je meedoen''
HIHIHI OKAY!!! en als het erop aankomt dan is het oppeens zovan;ah ja hihi, begin alvast jongens
normaal gesproken doe ik niet moeilijk als iemand een beetje vergeetachtig is, maar ik heb je er gewoon op gewezen.
vooral het feit dat je ontzettend zat te aandachtshoeren bij het aanmelden omdat je er niet 1 2 mee kon doen bij het aanmelden om vervolgens met zoiets aankomen zetten.
Lol, volgens mij kijken de clueschrijvers alleen of je er postquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef krioro het volgende:
btw ik postte in dat rooktopic dat ik niet rook hè
JAJA EN NU ZIT JE GEWOON JAVAANSE JONGENS TE DRAAIEN HE!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef krioro het volgende:
btw ik postte in dat rooktopic dat ik niet rook hè
omdat dutank dood is, en ik het niet ben blijft hij over.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef tripack het volgende:
erg weinig om handen hadden kan ook slaan op syb-rund.
in zijn profiel staat:
[..]
hij heeft veel met muziek:
MUZ Metalheads unite! #CCIX: Metal and her embrace »
MUZ Turk (Hip-Hop)
MUZ Metalheads unite! #CCVIII: The Echo (Replacement)
etc.
en sommige mensen denken dat frans de Universele Taal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |