ja dat weet ik, maar het gaat om het geheelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef FastFox91 het volgende:
Een mafialid kan zich toch ook voordoen als een burger bij jou?
Net even wakker om te eten, dat stond stomquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:40 schreef -SG- het volgende:
De nachtkills kunnen vandaag later komen, ik ben naar psv en hara voelt zich niet zo lekker dus die ligt in bed![]()
Toedels![]()
. Wel liev blijven he!
Dus als twee mensen zeggen dat ze x zijn. Hoe wil je dat oplossen, en is dit wel eerlijk voor het spel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het gaat om het geheel
ik kom er vanzelf achter wie er liegen en wie niet
Iedereen mag een rol claimen, de PM waar je rol in staat is however for your eyes only.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:45 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dus als twee mensen zeggen dat ze x zijn. Hoe wil je dat oplossen, en is dit wel eerlijk voor het spel?
Veel plezier bij PSV en beterschap Hara.
Degene die op het laatste moment als een gek hints gaat lopen zoeken, is niet verdacht natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Syb-rund. het volgende:
vooral degene die niks sturen natuurlijk, die zijn extra verdacht
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Degene die op het laatste moment als een gek hints gaat lopen zoeken, is niet verdacht natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb bij iedereen gekeken, en alles genoteerd
ik wil je wel bewijzen dat ik dorp ben, de dorpoudste gaat zo op je stemmen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:45 schreef -SG- het volgende:
DuTank (2) Clesar03, majo
Syb-rund. (3) Susi, tripack, FastFox91
Susi (1) krioro
Majo (1) dorpsoudste.
ik heb in de ochtend ook even gekeken, en toen werd ik er niet veel wijzer van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:46 schreef Syb-rund. het volgende:
danku
Okee ik zal je verder niet lastig vallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik heb in de ochtend ook even gekeken, en toen werd ik er niet veel wijzer van.
maar hoe makkelijk wil je het nu nog hebben om er een mob tussenuit de halen, de ''muziekhints'' dingen slaan niet op eens op mij, terwijl ik sowieso altijd de lul ben als het daaromgaat![]()
ik snap niet waarom ik dit in vredesnaam nog moet uitleggen, maar omdat jij zo lief bent ... doe ik toch nog een poging(
)
ah no problemo, vergeet je claim niet te pm-enquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee ik zal je verder niet lastig vallen
die heeft Hara alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah no problemo, vergeet je claim niet te pm-en
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Nou lieve dorpelingen, aangezien jullie weten dat ik een uitermate betrouwbare bingonicht ben mogen jullie natuurlijk altijd de rollenclaims naar mij pm-en zodat we sterk staan tegenover de mobs!
Ajf noemt hara een bingonicht, modkill!11quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
Ajf noemt hara een bingonicht, modkill!11
je weet wel wat ik bedoel, ik heb al een aardig lijstje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |