hoe kom je aan die foto van mijn vader?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan ook nog een extra naaktfoto geven
[ afbeelding ]
nee ik ook niet. eerlijk gezegd weet ik er ook niet veel meer vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef pinquit het volgende:
heeel irritant lady. ik vertel nergens over mn zwangerschap en bevalling eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef moussy het volgende:
Oh zo weet ik al bijna allle ins and outs van mn nieuwe buuf, via René, vind ik ook wel wat apart
dat iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
maar over seks praten met iemand waar je nevernooit seks mee zou willen hebben (vriendinnen daargelaten natuurlijk) doet het gewoon niet echt voor mij.
ik drink altijd liters cola/water/thee op zulke momentenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat idd![]()
![]()
en dan zo suffig moeten reageren: oh, okee, ohjajoh? goh.. ha-ha-ha oh wat geestig enz.
Zoek eens op Divinequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef Lois het volgende:
Dat lijkt me leuk!! en dan allemaal doen en dan hier de resultaten posten![]()
Ik ga weer even verder zoeken, ik zoek eigenlijk een mannenlijf in een hilarische roze jurk.. Je weet wel zo'n lijf met borsthaar in een strakke roze lovertjesjurk, compleet over de top. Ik moet nl. een collega terugpakken die beweert dat ik op zijn mooist ben in een hysterische sugar lee hooper jurk, roze met lovertjes, en ik wil dan mijn hoofd op dat mannenlichaam (laten) shoppen en opsturen.
het is trouwens ook het type dat op verjaardagen standaard met kadootjes als penis-pasta, dildo's en glow-in-the-dark condooms aankomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |