hoe kom je aan die foto van mijn vader?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan ook nog een extra naaktfoto geven
[ afbeelding ]
nee ik ook niet. eerlijk gezegd weet ik er ook niet veel meer vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef pinquit het volgende:
heeel irritant lady. ik vertel nergens over mn zwangerschap en bevalling eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef moussy het volgende:
Oh zo weet ik al bijna allle ins and outs van mn nieuwe buuf, via René, vind ik ook wel wat apart
dat iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
maar over seks praten met iemand waar je nevernooit seks mee zou willen hebben (vriendinnen daargelaten natuurlijk) doet het gewoon niet echt voor mij.
ik drink altijd liters cola/water/thee op zulke momentenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat idd![]()
![]()
en dan zo suffig moeten reageren: oh, okee, ohjajoh? goh.. ha-ha-ha oh wat geestig enz.
Zoek eens op Divinequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef Lois het volgende:
Dat lijkt me leuk!! en dan allemaal doen en dan hier de resultaten posten![]()
Ik ga weer even verder zoeken, ik zoek eigenlijk een mannenlijf in een hilarische roze jurk.. Je weet wel zo'n lijf met borsthaar in een strakke roze lovertjesjurk, compleet over de top. Ik moet nl. een collega terugpakken die beweert dat ik op zijn mooist ben in een hysterische sugar lee hooper jurk, roze met lovertjes, en ik wil dan mijn hoofd op dat mannenlichaam (laten) shoppen en opsturen.
het is trouwens ook het type dat op verjaardagen standaard met kadootjes als penis-pasta, dildo's en glow-in-the-dark condooms aankomtquote:
ja weet je, dit zijn ook geen vrienden. Dit zijn eh... hoe omschrijf je ze.... van die mensen die op de een of andere manier onderdeel zijn van het groepje waar je altijd mee optrekt zeg maar. Ze zijn hard te ontwijken ook nog es, das het vervelendste eraan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef pinquit het volgende:
ik haat dat soort dingen.
[reactie op huup was dit he]
ik heb eigenlijk zulke vrienden niet.
de enigen waarmee ik over sex praat zijn mensen die iets kwijt willen of iets willen vragenen dat is er ook maar 1, vrouwelijk en vertouwelijk en mn beste maatje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en uiteraard is ie ongebruikt ergens in de prullenbak belandt![]()
dag, 't is geen kermisattractie...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Doet me denken aan een film die ik ooit zag, waarin een vrouw vreemdging, en zowel haar man als haar minnaar in de kamer waren, beide met een glow in the dark condoom. Dat was dan wel weer erg grappig.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief kreeg deze van die gast...hee die heb ik een tijdje gespaard. de plaatselijke sexshop gaf ze weg als je wat kocht en ik had een heel rijtje van dergelijke diertjes op de schoorsteenmantel staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en uiteraard is ie ongebruikt ergens in de prullenbak belandt![]()
dag, 't is geen kermisattractie...
mijn moeder vond ze zo schattig (volgens mij wist het beste mens niet eens wat het was)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef Lois het volgende:
Dat lijkt me leuk!! en dan allemaal doen en dan hier de resultaten posten![]()
Ik ga weer even verder zoeken, ik zoek eigenlijk een mannenlijf in een hilarische roze jurk.. Je weet wel zo'n lijf met borsthaar in een strakke roze lovertjesjurk, compleet over de top. Ik moet nl. een collega terugpakken die beweert dat ik op zijn mooist ben in een hysterische sugar lee hooper jurk, roze met lovertjes, en ik wil dan mijn hoofd op dat mannenlichaam (laten) shoppen en opsturen.
Het was een hele keurige gewone aangeharkte film ook nog. Mijn moeder had m ook gezien.quote:
You love the Hamster?!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Topgear op tv!Hammond
ik kan er niets aan doen sorry
it's the boyish charm...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee die heb ik een tijdje gespaard. de plaatselijke sexshop gaf ze weg als je wat kocht en ik had een heel rijtje van dergelijke diertjes op de schoorsteenmantel staan.
mijn moeder vond ze zo schattig (volgens mij wist het beste mens niet eens wat het was)
ja haha. Ik ben wel wat gewend qua kleinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
You love the Hamster?!
Ik vind m ook cuteAlleen zo klein he, da's toch jammer. En dat ie zijn tanden bleekt
DAt was een seizoen lang een running gag, dat hij zijn tanden zou bleken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja haha. Ik ben wel wat gewend qua kleinmn eigenste lief haalt de 1.70 met zn schoenen aan
(ik ook nét dus dat scheelt).
Tandenbleken is me nooit opgevallenmaar wel beter dan dat gebit van Jeremy
Of sommige auto'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
oh ik kijk het niet heel regelmatig en volgens mij lopen de afleveringen/seizoenen hier door elkaar ofzo? Of wij kijken afwisseld op verschillende zenders, dat kan wel...
Ja topgear s leuk![]()
ik hou wel van scheuren met auto'sen als ik die ritten soms zie die ze maken dan zou ik ook wel een roadtrip willen maken.
K moest je er nog iets over vertellen nu t toch over t onderwerp gaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef pinquit het volgende:
ik haat dat soort dingen.
[reactie op huup was dit he]
ik heb eigenlijk zulke vrienden niet.
de enigen waarmee ik over sex praat zijn mensen die iets kwijt willen of iets willen vragenen dat is er ook maar 1, vrouwelijk en vertouwelijk en mn beste maatje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |