Ow, ow, ow.... Hoe heet ze? Begint dr naam met een T?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat heb ik nu al hoor. Voor 8 euro komt mijn kapster aan huis.. als ik meer wil dan geknipt worden geef ik dat de week van tevoren even aan zodat ze kleursel meebrengt.
Ik neem aan dat de kapster van zusje uit Nimwegen komt?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow, ow, ow.... Hoe heet ze? Begint dr naam met een T?
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kapster van zusje uit Nimwegen komt?
ja duh dat hebben weet ik hoe veel mensenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat heb ik nu al hoor. Voor 8 euro komt mijn kapster aan huis.. als ik meer wil dan geknipt worden geef ik dat de week van tevoren even aan zodat ze kleursel meebrengt.
Als jij zo goed als niet hebt geslapen wel!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:29 schreef theKiD het volgende:
Hej Vampje![]()
Ook al zo goed geslapen als ik heb gedaan?
jah,quote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef theKiD het volgende:
Moet iedereen werken ofzo? Omdat het ineens weer rustig is hier?
Dan niet dusquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als jij zo goed als niet hebt geslapen wel!![]()
Ik ook niet meer sinds Vrijdagnachtquote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah,
niet iedereen doet in Nachtpraktijken![]()
haha, ok danquote:
Ik ga komend weekend mn fiets echt maar weer is uitlaten op de bosgrondquote:Op maandag 2 maart 2009 09:37 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag denk eens een stukje motorrijden. Voor t eerst dit jaarals ie tenminste start
![]()
Niet eens....Moet je nagaan als dat wél zo is!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hing er een lokale extra enge onweersbui boven je huis?
tsss goed zoquote:
Ik kan niet eensch op het dak komen hierquote:
vandaar die natte postquote:
Doe maar voortaan bij onze buren ...quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je mijn brievenbus maar met rust laat die komt in de meterkast uit
Dat prikkeltquote:Op maandag 2 maart 2009 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je mijn brievenbus maar met rust laat die komt in de meterkast uit
en knettert ....quote:
op de kapotte motor ?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:38 schreef theKiD het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oor weer verder aan t oprekken![]()
En over half uurtje wegrijden naar me werk toe
Nee Frankensteinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |