¤2,99 bij de Saturn?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Had ik t vandeweek nog over dat ik al jaar of 2 niet meer in de bios ben geweestKijk liever filmpje thuis op de bank
Vanavond Kevin Costner, Dances with wolves
Ik heb m al een paar jaar thuis liggen. Maar heb gewoon weer eens Zin in een avondje lekker lam bankhangen. Biertje erbij, bitterballetje, peukie en helemaal niks doen als filmpie kijkenquote:
Ik schakel over op gaming vanavond en morgen denk ik ff met de mountainbike een tochtje maken (ook al heb ik storingsdienst)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb m al een paar jaar thuis liggen. Maar heb gewoon weer eens Zin in een avondje lekker lam bankhangen. Biertje erbij, bitterballetje, peukie en helemaal niks doen als filmpie kijken
ik heb hem laatst gekocht bij de kassa daarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb m al een paar jaar thuis liggen. Maar heb gewoon weer eens Zin in een avondje lekker lam bankhangen. Biertje erbij, bitterballetje, peukie en helemaal niks doen als filmpie kijken
Ik geloof je gewoon nietquote:
Wow! Dat is allangquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Had ik t vandeweek nog over dat ik al jaar of 2 niet meer in de bios ben geweestKijk liever filmpje thuis op de bank
Vanavond Kevin Costner, Dances with wolves
Nodig me een keer uitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geloof je gewoon niet![]()
[..]
Wow! Dat is allang
en wat is hier nieuws aan?quote:
Ja maar ik had hoop op een overwinning. En dan gaan ze alsnog met 3-0 de boot in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wat is hier nieuws aan?
is dat zo al niet de laatste paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |