Voreg zou een gedicht naar haar PM'en.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
wrom moet je een pm?
Op naar een betere kandidaat!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik heb nog steeds geen PM... Wat moet ik daar nu mee?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik heb nog steeds geen PM... Wat moet ik daar nu mee?
Nee, nog steeds niet!quote:
Pff, het is allemaal nep. Heel mijn zaterdag verpest, want ik heb geen datequote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Auto is gewildNu heb jij een date met auto?
![]()
Hmmz... Zal ik dan...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
Pff, het is allemaal nep. Heel mijn zaterdag verpest, want ik heb geen date![]()
kom maar langsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet!
[..]
Pff, het is allemaal nep. Heel mijn zaterdag verpest, want ik heb geen date![]()
Wat ga je koken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar langs
ik ga lekker koken en taart bakken
kom je eten?
Jaja, en dan is er geen taart en zeg je "tja, ik redde het niet, dus ben er niet aan begonnen"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
hoe laat ben je er? dan zorg ik dat ie klaar staat met een kopje thee er bij of zo
nee als je komt is er beslist appelkruimelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja, en dan is er geen taart en zeg je "tja, ik redde het niet, dus ben er niet aan begonnen"
Haha. Grapjas ben je ook hèquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee als je komt is er beslist appelkruimel
moet je het wel nu ff zeggen want ik ga nu boodschappen doen
anders word het m niet
Dat ging ik vanavond ook maken.quote:
Had ik t vandeweek nog over dat ik al jaar of 2 niet meer in de bios ben geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om naar de bios te gaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |