jah, is nu wel als beste getest enzo, en goedkoop, dus dan ken je het wel met ouders ....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, zou ik niet doen. Ik heb voor Tele2 gewerkt. Dus.
Gewoon zeggen dat overstappen een heel gedoe isquote:Op maandag 2 maart 2009 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, is nu wel als beste getest enzo, en goedkoop, dus dan ken je het wel met ouders ....
Zet jij hem in de Wiki?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
De kaart vergroten is me vandaag ff teveel moeite hoor. En gezien niemand verder meer reageert ga ik niet meer wachten op mensen die erop willen. Oh, was niet zo gemeen bedoelt als dat het er nu staat...
dat is het dus,quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat overstappen een heel gedoe is
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, lap tekst Tommy
Maar ik houdt het thuis lekker draadloos
Zitten alleen te twijfelen of we thuis van KPN Internet + Bellen 2 mbit overstappen naar Tele2 Internet + Bellen
Mja, heb eerst lang op school gezeten, daarna beetje gesukkeld met werk (half jaar tijd 3 werkevers) zit nu nog bij mijn laatste.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
gezien je leeftijd en het feit dat je een vaste baan hebt
argumenten heb ik nodig !!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef styliste het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!! GEEN TELE2!!!!!!!!!!!
Is het ook, vooral bij Tele2.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat overstappen een heel gedoe is
sorry maar dat is suf...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, heb eerst lang op school gezeten, daarna beetje gesukkeld met werk (half jaar tijd 3 werkevers) zit nu nog bij mijn laatste.
Aangezien ik hier nu echt vast contract heb en zekerheid heb wil ik me dus wel snel inschrijven
wat dacht je van 20 MB internet en maar 6 krijgen? 8 monteurs over de vloer hebben in 3 maanden tijd omdat internet, bellen en tv het niet doen? En er vervolgens een jaar mee zoet zijn om er vanaf te komen waar ze uiteindelijk me akkoord gaan omdat "je natuurlijk niet hoeft te betalen voor diensten die het niet doen" en vervolgens een dreigbrief krijgen dat JIJ nog moet BETALEN ook voor het opheffen van het contract...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
argumenten heb ik nodig !!!!
Dan kan ik ze thuis omlullen
DAT WILLEN ZE JE DOEN GELOVEN JA!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is het dus,
dat is het tegenwoordig niet meer
ja daaaagquote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
De kaart vergroten is me vandaag ff teveel moeite hoor. En gezien niemand verder meer reageert ga ik niet meer wachten op mensen die erop willen. Oh, was niet zo gemeen bedoelt als dat het er nu staat...
gaat vooral om de laatste quotequote:Op maandag 2 maart 2009 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat een een lap tekst haha maar ik geloof je
mja ok, speelt dus overal.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:55 schreef styliste het volgende:
[..]
wat dacht je van 20 MB internet en maar 6 krijgen? 8 monteurs over de vloer hebben in 3 maanden tijd omdat internet, bellen en tv het niet doen? En er vervolgens een jaar mee zoet zijn om er vanaf te komen waar ze uiteindelijk me akkoord gaan omdat "je natuurlijk niet hoeft te betalen voor diensten die het niet doen" en vervolgens een dreigbrief krijgen dat JIJ nog moet BETALEN ook voor het opheffen van het contract...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |