Zo jong en nu al verpestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
zoon van twee loopt langs. opeens kijkt hij heel indringend naar m'n laptop...
"Kijk! papa.... Appel!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bofferd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef Maravilla het volgende:
Tvp vanuit Parijs.
wat moet iemand van 3 met een ipodquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn neefje van 3 ging laatst huilen omdat hij mijn "aaaai-pot" niet mocht hebben
Onyx ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef broer het volgende:
Mijn MacBook werkt de laatste weken nogal traag. Ik zou de boel toch niet helemaal opnieuw hoeven installeren, of wel? Zeg me dat er handige programmaatjes zijn die de boel voor je opruimen en het allemaal weer flitsend maken.
Ik heb het hier werkende, maar vraag me niet met welke software ik het gedaan hebquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe de fuck werkt scrobblen nou met last.fm en m'n iPod. Last.fm vind al mijn scrobbles helemaal niet.
Mijn eerste iPod, trouwens... iPod nano.Wat een mooi ding!
Ik heb helemaal niks bijzonders gedaan. Als ik mijn iPod inplug, vraagt dat last.fm programma of ik de geluisterde nummers wil scrobblen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:15 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik heb het hier werkende, maar vraag me niet met welke software ik het gedaan hebsorry
En dat werkt niet ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks bijzonders gedaan. Als ik mijn iPod inplug, vraagt dat last.fm programma of ik de geluisterde nummers wil scrobblen.
Werkt als een zonnetje (al heb ik nooit gecontroleerd of ze daadwerkelijk meegeteld worden, maar daar ga ik van uit). Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik er niks bijzonders voor heb hoeven doen, omdat jij niet meer wist met welke software je het voor elkaar hebt gekregen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:26 schreef Shrien het volgende:
[..]
En dat werkt niet ?
Ik krijg altijd mooi een lijstje met welke nummers ik geluisterd heb op mijn ipod, en dan kan ik ook nog mindere nummers afvinken zodat die niet gescrobbled worden.
Oh sorry, ik dacht dat jij degene was waarbij het niet werktequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Werkt als een zonnetje (al heb ik nooit gecontroleerd of ze daadwerkelijk meegeteld worden, maar daar ga ik van uit). Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik er niks bijzonders voor heb hoeven doen, omdat jij niet meer wist met welke software je het voor elkaar hebt gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |