Ok das wel genoeg foto's hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef SeLang het volgende:
Slapen in de jungle in een zelfgebouwde hut, en s'morgens gewoon toast maken boven het kampvuurtje
Verder ligt daar een geladen één-schots geweer boven het vuur te drogen
[ afbeelding ]
daganie, want dan jankt de baby alles bij elkaar omdat ik uit zicht verdwijn. de compu staat naast de boxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Pak het dan eens uit luie donderBeetje hier je lopen vervelen terwijl je zoveel te doen hebt.
Gewoon even tijdelijk een kussen er op drukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef simmu het volgende:
[..]
daganie, want dan jankt de baby alles bij elkaar omdat ik uit zicht verdwijn. de compu staat naast de box![]()
buiten dingen doen lukt nog wel (draagdoek, buggy) maar binnen kan ik eigenlijk enkel dingen doen als ze slaapt. en dan doe ik al huishouden enzo.
donderdag gaat wel, want pa & mij blijven tot en met vrijdag, missch zelfs zaterdag. dus dan duw ik hunnie de baby in hun handen en negeer dan het gebler
Ja, nogal kortzichtig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 17:41 schreef simmu het volgende:
ik heb die koter eindelijk rustig. een half uurtje voor bedtijd. dus ik verveel me de pleuris. iemand nog een leuk linkje? missch een discussie over deflatie of inflatie? die luitjes bij [oud] uitlachen die zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen met die crisis want "bij ons op het werk hebben ze er net twee aangenomen"? iets?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dit niet een klein beetje kort door de bocht? Ik bedoel, sommige functies blijven toch hoe dan ook nodig?
gaaf hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef SeLang het volgende:
Slapen in de jungle in een zelfgebouwde hut, en s'morgens gewoon toast maken boven het kampvuurtje
Verder ligt daar een geladen één-schots geweer boven het vuur te drogen
[ afbeelding ]
heh, ik dacht nog: "ik doe beschaafd en link niet direct door"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, nogal kortzichtig..
[..]
[ afbeelding ] !
Tja, daar gaan de klappen als eerste vallen. Ik ben benieuwd wanneer we het op mijn werk gaan voelen. We zitten nou niet echt in een veilige hoek maar we doen het wel een heel stuk beter dan de concurrentie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 18:12 schreef simmu het volgende:
[..]
heh, ik dacht nog: "ik doe beschaafd en link niet direct door"
maar moet je zien hoe de "uw contract wordt helaas niet verlengd" daar voorkomt
en goed he: ik onthield me zelfs nog van het commentaar: "jah, da's waar. goede schoonmaaksters zijn altijd wel nodig"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, nogal kortzichtig..
[..]
[ afbeelding ] !
"In tijden van crisis floreert de prostitutie".quote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 18:14 schreef simmu het volgende:
[..]
en goed he: ik onthield me zelfs nog van het commentaar: "jah, da's waar. goede schoonmaaksters zijn altijd wel nodig"
daar moet je tegenwoordig tig diploma's voor hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Northside het volgende:
Als je nou nog wat kinderen van anderen erbij neemt heb je zelfs een eigen bedrijf. Fijn op kindjes passen terwijl de andere ouders solliciteren.
Met je vader?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef simmu het volgende:
[..]
daar moet je tegenwoordig tig diploma's voor hebben
en het dagje sauna was lekker!!!!
heb mijn eerste opgietgedoegedinges gedaan![]()
glibbersimmu!!!
nee, gister was het dagje uit voor sangdrax en mij. we vertrokken om 9 uur en waren half 11 's avonds pas thuisquote:
ja. nogal ja. ik had eropuit gewild met ouders & baby. lekker makkelijk, niet iedereen op elkaars lip en allesquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef superworm het volgende:
Mogguh. Vinden jullie het ook zon troosteloze teringdag?
Daar merk ik niets van, als je op een katoor moet zitten met uitzicht op een muur en als ik naar buiten kijken de blinde muur van een ander bedrijfspand.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef superworm het volgende:
Hier sneeuwde het vanmorgen (wel natte sneeuw) en nu regent het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef superworm het volgende:
Ik ben maandag teruggekomen van een maand in Thailand en vat dus gelijk kou hier in Engelandquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:45 schreef Basp1 het volgende:
Jullie zijn gewoon teveel beinvloed door de verkoudheid van ons huidige economisch klimaat dat is overgeslagen.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben maandag teruggekomen van een maand in Thailand
Ach, je wordt toch niet verkouden van zo'n briesje?!quote:en vat dus gelijk kou hier in Engeland
En daar bovenop nogeens het economische tegenwindje
Jaquote:
Gister was inderdaad een teringdag ja. Maar vandaag wordt het leuk?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef superworm het volgende:
Het zonnetje schijnt wel lekker ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Northside het volgende:
Het weer is in ieder geval beter...
De beurs voelt zich ook beter dan gisteren.... Causaal verband?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef SeLang het volgende:
Hier ook stralend weer!
Ben alleen nog steeds ziekjes (wel iets beter dan gisteren)
Geen jeuk op bepaalde plekken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef SeLang het volgende:
Hier ook stralend weer!
Ben alleen nog steeds ziekjes (wel iets beter dan gisteren)
Hebben we dan eindelijk het geheim ontdekt? Hangen de koersen samen met het weer? Voordat de zomer begint inkopen allemaal?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:47 schreef Xtreem het volgende:
De beurs voelt zich ook beter dan gisteren.... Causaal verband?
Er is inderdaad een verband jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Hebben we dan eindelijk het geheim ontdekt? Hangen de koersen samen met het weer?
Als verkoper zie ik dat heeeel anders...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef SeLang het volgende:
Ik word juist depressief als de beurs stijgt.
Het is nooit leuk als dingen duurder worden.
quote:At Last the Secret is Out
At last the secret is out,
as it always must come in the end,
the delicious story is ripe to tell
to tell to the intimate friend;
over the tea-cups and into the square
the tongues has its desire;
still waters run deep, my dear,
there's never smoke without fire.
Behind the corpse in the reservoir,
behind the ghost on the links,
behind the lady who dances
and the man who madly drinks,
under the look of fatigue
the attack of migraine and the sigh
there is always another story,
there is more than meets the eye.
For the clear voice suddenly singing,
high up in the convent wall,
the scent of the elder bushes,
the sporting prints in the hall,
the croquet matches in summer,
the handshake, the cough, the kiss,
there is always a wicked secret,
a private reason for this.
Wystan Hugh Auden
Het is ook troosteloos hè? Misschien moet ik maar eens een boek gaan uitbrengen die het verband tussen de verkopen van de boeken verklaart ten opzichte van een stijgende beurs. Ik denk dat daar wel leuke conclusies uit te trekken zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Xtreem het volgende:
Mocht je dit interessant vinden:
Hirshleifer, David and Tyler Shumway (2001), Good Day Sunshine: Stock Returns and the Weather
Kamstra, M., L. Kramer and M. Levi (2002), Winter Blues: A SAD Stock Market Cycle
Kramer , L.(2000), Intraday Stock Returns, Time-Varying Risk Premia, and Diurnal Mood Variation
Het zijn geen boeken maar artikelen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is ook troosteloos hè? Misschien moet ik maar eens een boek gaan uitbrengen die het verband tussen de verkopen van de boeken verklaart ten opzichte van een stijgende beurs. Ik denk dat daar wel leuke conclusies uit te trekken zijn!
nah.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:49 schreef superworm het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/9151/1/ column van deze week is een 'toekomstbeeld' van NL/wereld over een maand of 9. Enigszins plausibel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |