Ik ben nog even aan het wakker worden na een vervelend vermoeiend weekend.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:48 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook. kindje ligt vredig te spelen in de gym en vind alles best zolang ik maar niet verdwijn......
dus inetten dan maar he
[ afbeelding ]
Neem vooral je laptop en webcam NIET mee.!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:54 schreef simmu het volgende:
zo! actie in de tent! ik heb een oppas weten te regelen voor woensdag, w00t! sangdrax en simmu dumpen de koter bij oma en gaan naar de sauna met lunchbuffet & keuzediner!!!!!
dus woensdag hebben jullie allemaal een simmuloze dag. hoe moet dat nou? hoe gaan jullie het toch redden dan? wat erg!!!
god nee! ben jij gek!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Neem vooral je laptop en webcam NIET mee.!
Jij gaat me je vader naar de sauna?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:33 schreef simmu het volgende:
[..]
god nee! ben jij gek!!!
en vrijdag nog een keertje trouwens, maar dan met pa3 dagen lang mijn ouders over de vloer! ze komen klussen en op selene passen
en zaterdag een cocktailfeestje met me maten ihkv "de goeie ouwe tijd"
iemand had het over zeehondjes: graphical images of seal clubbing
Tja in de linkse boekwinkeltjes is het altijd wel druk hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:52 schreef superworm het volgende:
Meldt zich op 't werk! Moet over 10 minuten beginnen en het is teringdruk (eindelijk een keer), dus zal me niet zo bar vervelen hopelijk.
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja in de linkse boekwinkeltjes is het altijd wel druk hè?
Dat klinkt zooo Tele2quote:Op maandag 2 maart 2009 10:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn latere droombaan?
Nee, ik werk op de **** ADSL Helpdesk, voor al uw internet, VOIP en emailproblemen.
Ik ooit megeholpen met het opzetten vab Tele2 internet en ADSL, toen ik nog in Nederland woondequote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Helaas niet. Die zijn beter dan wij
Vaak is het echt zo erg. Heb wel eens 20 minuten zitten pluizen waar in gódsnaam het probleem zat, bleek de klant de stekker van de modem eruit te hebben gehaaldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemiddag, heeft u 't internet uitgezet? Zet 't ff aan wil je?
kusjes
juh, wat is daar raar aan?quote:
En andere klanten voelen zich dan gepikeerd als je die vraag stelt.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:15 schreef superworm het volgende:
Vaak is het echt zo erg. Heb wel eens 20 minuten zitten pluizen waar in gódsnaam het probleem zat, bleek de klant de stekker van de modem eruit te hebben gehaald
Doug Stanhope - je bent m'n held van vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
De sector waarin ik werk merkt gelukkig minder van de crisis als de rest van de wereld.
Het is hier dan ook gewoon stervensdruk. Lang leve thuiswerken.
*in z'n huiskloffie nog een bak thee zet en weer verder gaat met z'n analyse*
Stanhope is geniaal.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Doug Stanhope - je bent m'n held van vandaag
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stanhope is geniaal.. Na Hicks imo het best. Net voor Carlin nog.
Dat stukje over Palin is echt te bruut.
Black vind ik so-so. Het is allemaal net iets te geforceerd grappig imho en vaak net iets minder maatschappij-kritisch als bijv. een Hicks, Stanhope of Carlin.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:30 schreef superworm het volgende:
[..]Noem even mijn favoriete standups in 1 zin op. Ik mis overigens alleen Lewis Black nog, al is die meer bekend van bijv. de Daily Show. Stanhope is de nieuwe Hicks, en Carlin werd steeds beter en kritischer naarmate hij langer op het podium stond. Zijn laatste 2 shows zijn verreweg het best, vind ik.
Als jij dat gewoon vindt.quote:
Sarah Palin is mijn heldin.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stanhope is geniaal.. Na Hicks imo het best. Net voor Carlin nog.
Dat stukje over Palin is echt te bruut.
Dat Stanhope erg op jouw avatar lijkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Stanhope die van mij. Your point being?
mag hoor, maar je gaat toch ook naar dingen als het zwembad enzo? ik denk dat je toch een beetje een verkeerd idee hebt van het fenomeen sauna danquote:Op maandag 2 maart 2009 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij dat gewoon vindt.
Moet meteen aan Hans Teeuwen denken die in tijgerslipje door de kamer van zijn vader loopt, ik ben een zwijnnnn.
Ik vind dat raar idd.
Een sauna is toch een plek waar je in je blote reet je kapot loopt te zweten??quote:Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef simmu het volgende:
[..]
mag hoor, maar je gaat toch ook naar dingen als het zwembad enzo? ik denk dat je toch een beetje een verkeerd idee hebt van het fenomeen sauna dan
en persoonlijk vind ik dennis learry de leukste standup. "i want a skullkicking party with the head of barry manilow!"
Als je Denis Leary leukt vindt, moet je Hicks helemaal geweldig vinden aangezien Leary alleen maar de grappen van Hicks wist te kopieeren.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef simmu het volgende:
[..]
mag hoor, maar je gaat toch ook naar dingen als het zwembad enzo? ik denk dat je toch een beetje een verkeerd idee hebt van het fenomeen sauna dan
en persoonlijk vind ik dennis learry de leukste standup. "i want a skullkicking party with the head of barry manilow!"
jahjah, die lui jatten toch allemaal van elkaar?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je Denis Leary leukt vindt, moet je Hicks helemaal geweldig vinden aangezien Leary alleen maar de grappen van Hicks wist te kopieeren..
nah, die hoopt op alsnog de mogelijkheid van een vervreogd pensioenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Een sauna is toch een plek waar je in je blote reet je kapot loopt te zweten??
Anyways, verveeld je vader zich ook zo tijdens deze crisis??
Met mijn vriendin lijkt me dat erg leuk, maar met mijn vader?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:59 schreef simmu het volgende:
[..]
nah, die hoopt op alsnog de mogelijkheid van een vervreogd pensioenma ook trouwens, die heeft er betere kansen op. ben benieuwd of dat er nog van gaat komen eigenlijk.
en een sauna is heel wat meer dan dat hoor: je zit steeds maar een minuutje of 20 echt in de sauna, dan afkoelen en een uurtje relaxen voor de open haard ofzo met een boek en een glas wijndaarna ffies zwemmen, missch nog lekker een massage doen. en er zijn vaak ook badpakdagen hoor. probeer het eens voordat je bitcht met rare ideeen
och, de eerste paar keren ging ik enkel met sangdrax (de geregistreerd partner hiero) naar badpakdag geweest. maar je merkt duidelijk dat het badpak in de weg zit, is gewoon echt niet lekker. dus toen toch maar 'gewoon' geprobeerd en dat viel me alles mee. sindsdien ben ik eigenlijk helemaal om. ik heb niet vaak de kans om iets alleen met pa te doen, dan is dit ideaal hoor!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Met mijn vriendin lijkt me dat erg leuk, maar met mijn vader?
Na jah hij is dood, maar als ie nog zou leven zou ik dat zeker niet met hem doen, noch met mijn moeder.
Ja schoonvadersquote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef simmu het volgende:
[..]
och, de eerste paar keren ging ik enkel met sangdrax (de geregistreerd partner hiero) naar badpakdag geweest. maar je merkt duidelijk dat het badpak in de weg zit, is gewoon echt niet lekker. dus toen toch maar 'gewoon' geprobeerd en dat viel me alles mee. sindsdien ben ik eigenlijk helemaal om. ik heb niet vaak de kans om iets alleen met pa te doen, dan is dit ideaal hoor!
met schoonpa zou ik trouwens ook van me leven niet gaan. brrrrrr![]()
maar goed: die vind ik om te beginnen naar. heb hem net een kwartier geleden aan de telefoon gehad, waarop ik weer een lullige botte kutopmerking naar mijn hoofd kreeg. die vent solliciteert naar een "u bent hier niet meer welkom". hij zit er echt 3 centimeter vandaan. ja, simmu is goed nijdig.
oh, man! wat ubergaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een slowchat, dus je mag hier over alles praten wat binnen de policy past. Dus ook over de nieuwe kat van de buurvrouw van je oma.
ik ben al sinds 1993 op inet een man, weet je wel wat voor mijlpaal het is om dat nu dan aan te passen?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet je geslacht eens op vrouw, ik zie iedere keer [ afbeelding ]
Neem dan ook een mannelijk ikoon en signature.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben al sinds 1993 op inet een man, weet je wel wat voor mijlpaal het is om dat nu dan aan te passen?
alleen 1992 heb ik op openlijk inet doorgebracht als vrouw. op brinta. manmanman, wat een ellende was dat zeg! "yoe like fuck?"
oh, vooruit, ik doe al. mag er dan wel iets van tromgeroffel? of een leuke fanfare of brassband ofzo? tis vrij historisch! en ik heb altijd nog meer ballen dan menig stakker manquote:Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Neem dan ook een mannelijk ikoon en signature.
Nou ik heb me vandaag behoorlijk verveeld op het werk maar lekker met de spelletjes op Fok! meegedaan, dat helptquote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een slowchat, dus je mag hier over alles praten wat binnen de policy past. Dus ook over de nieuwe kat van de buurvrouw van je oma.
Moet je ook niet zoveel blowen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef superworm het volgende:
Vandaag van m'n werk om half 3 naar de tandarts voor een paar gaatjes. Zegt die tandarts halverwege 'dit wordt niks', pakt z'n tang... nou zit ik hier met linksboven in m'n bek -1 verstandskies en -1 degene die daarnaast zat (daar zat t gat in, hij kon die er niet uithalen zonder de achterste te trekken). Nog nooit meegemaakt, misselijk van t bloed slikken, fijn. Denk je te gaan voor een gaatje, mag je uiteindelijk 24 uur niet roken
kijk, nu ik inmiddels 36 en moeder ben is het leukquote:
De onze heeft zn halve klantenkring verloren toen bekend werd dat hij op z'n vrouwke (met 2 jonge kinderen) vreemdging met zn assistente.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:37 schreef simmu het volgende:
brrrrr, tandartsen! je moet toch wel inherent evil zijn om zo'n beroep te kiezen
je kan anders ook prima wietthee zetten hoorquote:
Heb wiet, en pijn, maar mag niet rokenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef simmu het volgende:
[..]
je kan anders ook prima wietthee zetten hoor![]()
mijn kaakchirurg en ik hebben indertijd vrolijk geexperimenteerd
Ik dus ook. Ga het toch maar eens proberen. Waterijsjes zijn trouwens wel de bom - ik voel me net weer 3, al zijn mn amandelen er al een tijdje uitquote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Mendeljev het volgende:
Ik hoor echt voor het eerst van wietthee. Is dat uberhaupt te drinken?
mwach. je kan het natuurlijk ook weer mengen met bv munt of iets anders. in indonesie schijnt cannabis dan weer als keukenkruid door te gaan. en oma had vroeger een boerderij en die herkende het plantje toch ook wel hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Mendeljev het volgende:
Ik hoor echt voor het eerst van wietthee. Is dat uberhaupt te drinken?
het mag gewoon:quote:
is het niet gaafquote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een slowchat, dus je mag hier over alles praten wat binnen de policy past . Dus ook over de nieuwe kat van de buurvrouw van je oma.
Mogen fulltime traders niet ff socializen?quote:
welke topman daar in de vs was dat ook alweer? die erom bekend stond geregeld een vette joint op te steken?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mogen fulltime traders niet ff socializen?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:58 schreef simmu het volgende:
whehe, die eerste hit ook dan, als je googelt op "topman cannabis"
Nou, tis klaar. Earl grey wiet-they, smaakt prima. Benieuwd of t werktquote:Op maandag 2 maart 2009 20:58 schreef simmu het volgende:
whehe, die eerste hit ook dan, als je googelt op "topman cannabis"
beetje boter of olie bijgedaan? normaal gezien kan je het op smaak brengen nog met honing of suiker of zoetjes ofzo. geen idee of dat met open bekkie mag. ik had met melk gemaakt toenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou, tis klaar. Earl grey wiet-they, smaakt prima. Benieuwd of t werkt
Theelepel roomboter bij gemikt, aan de kook gebracht, gezeefd toen ik t begon te ruiken en idd honing erbij - suiker en zoetjes werken energie-opwekkend en werken dus de werking van wiet theegen. Wow, da's 3x werk- in een zin.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef simmu het volgende:
[..]
beetje boter of olie bijgedaan? normaal gezien kan je het op smaak brengen nog met honing of suiker of zoetjes ofzo. geen idee of dat met open bekkie mag. ik had met melk gemaakt toen
jah ok. maar een joint is prima lekker terwijl tabak de werking van cannabis ook tegen gaatquote:Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Theelepel roomboter bij gemikt, aan de kook gebracht, gezeefd toen ik t begon te ruiken en idd honing erbij - suiker en zoetjes werken energie-opwekkend en werken dus de werking van wiet theegen. Wow, da's 3x werk- in een zin.
Niet zozeer tegengaat volgens mij, meer een andere wending eraan. Met tabak erbij word je eerder 'stoned', als je 't eet of drinkt of puur rookt eerder 'high'. Maar da's een vrij vage lijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef simmu het volgende:
[..]
jah ok. maar een joint is prima lekker terwijl tabak de werking van cannabis ook tegen gaat
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Werkelijk subliem.
Maar ik rook niet.
ok, ik denk weird. bij dat nummer moest ik denken aan:quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef superworm het volgende:
And now for something completely different. Sowieso al één van de betere talenten van vorig jaar, maar...
Duffy laat billen zien in Wetten Dass
Dat rokje!
well duh! ik ben huisvrouw en moeder, wat denk jequote:Op maandag 2 maart 2009 21:21 schreef laforest het volgende:
Zijn er nog zoveel mensen aan het werk op dit tijdstip? Of verveel je je gewoon dood in het algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |