op 8 miljoen vrouwen is dat een kans van 0.001875%quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef eleusis het volgende:
Als je het niet wil doe je het toch niet... Er vinden jaarlijks maar zo'n 150 vermijdbare sterfgevallen plaats in Nederland...
Zo, da's een knap staaltje domme statistiek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef erikkll het volgende:
[..]
op 8 miljoen vrouwen is dat een kans van 0.001875%
belachelijk klein als je bedenkt wat de kosten van deze campagne zijn.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Zo, da's een knap staaltje domme statistiek.
Niet echt, de kans dat je er vermijdbaar aan overlijdt (stel dat je 70 jaar gevaar loopt) onder diverse aannames zou zijn 1- [(1-(150/8000000))70] = ~0.0013 dus ongeveer 1 op 750.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef erikkll het volgende:
[..]
op 8 miljoen vrouwen is dat een kans van 0.001875%
belachelijk klein als je bedenkt wat de kosten van deze campagne zijn.
Je hebt hier al 3 topics over geopend, zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:40 schreef peet41 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Maandag 2 maart is ze opgeroepen.
Ik mag toch wel advies vragen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef erikkll het volgende:
Het medicijn heeft sowieso alleen nut als je nog geen seks gehad hebt he. ok, misschien voor die 14 jarige dochter nog wel dus, maar voor anderen..
Ja in de hoop dat er dan in ieder geval een paar serieuze reactie`s op zouden komen waar ik iets aan heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hebt hier al 3 topics over geopend, zeg.
Misschien is het een idee om je eerst eens te verdiepen in hoe het hier toegaat, ipv blind overal topics te gaan openen tot je een reactie krijgt die je wel aanstaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef peet41 het volgende:
[..]
Ja in de hoop dat er dan in ieder geval een paar serieuze reactie`s op zouden komen waar ik iets aan heb.
Mensen die het niet interesseerd hoeven toch niet te reageren.
Met blind posten bedoel ik dat je de FAQ van NWS uiteraard niet gelezen hebt, maar gewoon een topic hebt geopend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef peet41 het volgende:
Aangezien het gister in NOVA was vond ik het onderwerp wel op dit topic passen.
Dus hoe bedoel je blind posten.
Erger je niet zo...
Dat huisartsen geen eenduidig antwoord geven vind ik zorgelijk, ik heb de afgelopen weken verschillende adviezen gehoord varierend van:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:00 schreef peet41 het volgende:
Onze huisarts raadt de prikken af. Mijn dochter(14jaar) wil ze inmiddels ook niet meer na alle verhalen die ze heeft gelezen. Ik weet het echt niet meer. Twijfel vooral na het lezen van deze info www.nvkp.nl
Gister de uitzending van Nova gezien en ook daar werd ik niet veel wijzer van.
tot:quote:-Langetermijneffecten zijn nog slecht bekend, beter niet vaccineren
-Cervarix is een goede stap in de juiste richting
-Wie weet kunt u uw zoon in de toekomst ook beschermen tegen HPV infecties (Gardasil)
quote:-Ach neem gewoon cervarix en gardasil dan weet je zeker dat je goed zit.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Met blind posten bedoel ik dat je de FAQ van NWS uiteraard niet gelezen hebt, maar gewoon een topic hebt geopend.
Had je die moeite nou wel genomen, dan had je geweten dan je een nieuwsbericht had moeten plaatsen, en niet een vraag over je dochter, dat kan dan weer in het OUD-forum.
Hee, daar had je ook al een topic geopend.
Maar goed, ik wacht wel op Elfletterig, voor een bronnenlinkje.
je weet dat cross-posten verboden is he. Verder wachten we eerst nog maar eens het onderzoek af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |