abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66516352
Onze huisarts raadt de prikken af. Mijn dochter(14jaar) wil ze inmiddels ook niet meer na alle verhalen die ze heeft gelezen. Ik weet het echt niet meer. Twijfel vooral na het lezen van deze info www.nvkp.nl
Gister de uitzending van Nova gezien en ook daar werd ik niet veel wijzer van.
  Admin vrijdag 27 februari 2009 @ 13:01:38 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_66516392
Is Lambiekje al unbanned?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_66516488
Niet doen
Nauwelijks getest medicijn
De kans dat je de ziekte krijgt is sowieso klein
Langetermijneffecten zijn niet bekend

Het medicijn heeft sowieso alleen nut als je nog geen seks gehad hebt he. ok, misschien voor die 14 jarige dochter nog wel dus, maar voor anderen..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:05:29 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66516493
Als je het niet wil doe je het toch niet... Er vinden jaarlijks maar zo'n 150 vermijdbare sterfgevallen plaats in Nederland...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66516587
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef eleusis het volgende:
Als je het niet wil doe je het toch niet... Er vinden jaarlijks maar zo'n 150 vermijdbare sterfgevallen plaats in Nederland...
op 8 miljoen vrouwen is dat een kans van 0.001875%
belachelijk klein als je bedenkt wat de kosten van deze campagne zijn.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:10:47 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_66516677
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef yvonne het volgende:
Is Lambiekje al unbanned?
Asjeblieft niet zeg...
Lang leve mij! *O*
pi_66516723
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef erikkll het volgende:

[..]

Zo, da's een knap staaltje domme statistiek.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_66517193
Begint dit gezeik nu weer?
pi_66517292
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef PP. het volgende:

[..]

Zo, da's een knap staaltje domme statistiek.
pi_66517582
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:27 schreef N.icka het volgende:
Begint dit gezeik nu weer?
Hoe bedoel je?

Maandag 2 maart is ze opgeroepen.

Ik mag toch wel advies vragen?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:41:31 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66517614
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef erikkll het volgende:

[..]

Niet echt, de kans dat je er vermijdbaar aan overlijdt (stel dat je 70 jaar gevaar loopt) onder diverse aannames zou zijn 1- [(1-(150/8000000))70] = ~0.0013 dus ongeveer 1 op 750.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66517959
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:40 schreef peet41 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Maandag 2 maart is ze opgeroepen.

Ik mag toch wel advies vragen?
Je hebt hier al 3 topics over geopend, zeg.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:58:31 #13
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_66518253
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef erikkll het volgende:
Het medicijn heeft sowieso alleen nut als je nog geen seks gehad hebt he. ok, misschien voor die 14 jarige dochter nog wel dus, maar voor anderen..

Jij gelooft alles wat ze op het schoolplein zeggen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_66519051
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Je hebt hier al 3 topics over geopend, zeg.
Ja in de hoop dat er dan in ieder geval een paar serieuze reactie`s op zouden komen waar ik iets aan heb.
Mensen die het niet interesseerd hoeven toch niet te reageren.
pi_66519211
Nooit doen. De kans dat ze later ziek wordt is verwaarloosbaar en als er iets gebeurd meestal op latere leeftijd. En mocht het gebeuren dan laat je gewoon het zaakje eruit jassen.
pi_66519271
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef peet41 het volgende:

[..]

Ja in de hoop dat er dan in ieder geval een paar serieuze reactie`s op zouden komen waar ik iets aan heb.
Mensen die het niet interesseerd hoeven toch niet te reageren.
Misschien is het een idee om je eerst eens te verdiepen in hoe het hier toegaat, ipv blind overal topics te gaan openen tot je een reactie krijgt die je wel aanstaat.
Dan weet je ook meteen waar je vraag het beste had kunnen staan.
Over de onzin kun je heenlezen, en er zijn zat mods die daar wat aan kunnen doen, als je een beetje geduld hebt
pi_66519393
Aangezien het gister in NOVA was vond ik het onderwerp wel op dit topic passen.
Dus hoe bedoel je blind posten.
Erger je niet zo...
pi_66520224
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef peet41 het volgende:
Aangezien het gister in NOVA was vond ik het onderwerp wel op dit topic passen.
Dus hoe bedoel je blind posten.
Erger je niet zo...
Met blind posten bedoel ik dat je de FAQ van NWS uiteraard niet gelezen hebt, maar gewoon een topic hebt geopend.
Had je die moeite nou wel genomen, dan had je geweten dan je een nieuwsbericht had moeten plaatsen, en niet een vraag over je dochter, dat kan dan weer in het OUD-forum.
Hee, daar had je ook al een topic geopend.

Maar goed, ik wacht wel op Elfletterig, voor een bronnenlinkje.
pi_66520598
Laten we wel even vaststellen dat de vereniging 'kritisch prikken' pas kritisch werd toen allerlei ernstige infectieziekten zoals polio, mazelen, rode hond, tetanus, tuberculose en pokken uit de collectieve herinnering waren verdwenen omdat ze vrijwel uitgeroeid waren.
Dan kun je wel doen alsof je heel kritisch bent, maar je blijft zelf gezond omdat je buren, vrienden en kennissen die ziekte niet hebben - omdat zij zich wél in laten enten. Je doet dus of je heel kritisch bent maar je surft gratis mee op de inentingen van anderen.
pi_66522461
Het vaccin is volkomen veilig, daar hoef je het niet voor te laten. Het nut op populatieniveau is niet goed bewezen: het kan zijn dat andere HPV-varianten vaker voorkomen als men immuun wordt voor de varianten die in het vaccin zitten en dat het voorkomen van cervixca uiteindelijk niet afneemt.

Kortom: baat het niet dan schaadt het niet. De NVKP is een club paranoide aluhoedjes.
pi_66524330
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:00 schreef peet41 het volgende:
Onze huisarts raadt de prikken af. Mijn dochter(14jaar) wil ze inmiddels ook niet meer na alle verhalen die ze heeft gelezen. Ik weet het echt niet meer. Twijfel vooral na het lezen van deze info www.nvkp.nl
Gister de uitzending van Nova gezien en ook daar werd ik niet veel wijzer van.
Dat huisartsen geen eenduidig antwoord geven vind ik zorgelijk, ik heb de afgelopen weken verschillende adviezen gehoord varierend van:
quote:
-Langetermijneffecten zijn nog slecht bekend, beter niet vaccineren
-Cervarix is een goede stap in de juiste richting
-Wie weet kunt u uw zoon in de toekomst ook beschermen tegen HPV infecties (Gardasil)
tot:
quote:
-Ach neem gewoon cervarix en gardasil dan weet je zeker dat je goed zit.

Nog één keer dan:

-Langetermijneffecten zijn nog niet goed bekend, bij proefdiermodellen levert vaccinatie geen problemen op. Ook bij mensen geeft het vaccin geen ernstige bijwerkingen.
-Vaccinatie bij personen die al sexueel actief zijn heeft zeer zeker zin; niet elke neukpartij leidt tot infectie en niet elke infectie ontstaat door hetzelfde virus, ergo het vaccin beschermt altijd nog wel iets.
-Ook jongens/mannen hebben baat bij vaccinatie met gardasil, daar dit ook beschermt tegen de meeste virustypen die genitale wratten en anus- of penis kanker veroorzaken
-In NL zijn de kosten van opname in RVP maar moeilijk te verantwoorden door het relatief lage aantal BMHK gevallen (goed bevolkingsonderzoek), ik vind dat iedereen die zn dochter/zoon wil vaccineren dit maar op eigen kosten moet doen.

Slotje
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_66524757
Als je toch naar de arts gaat, laat gelijk je vingers eraf knippen zodat ons die onzin (5x) bespaard blijft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_66524997
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Met blind posten bedoel ik dat je de FAQ van NWS uiteraard niet gelezen hebt, maar gewoon een topic hebt geopend.
Had je die moeite nou wel genomen, dan had je geweten dan je een nieuwsbericht had moeten plaatsen, en niet een vraag over je dochter, dat kan dan weer in het OUD-forum.
Hee, daar had je ook al een topic geopend.

Maar goed, ik wacht wel op Elfletterig, voor een bronnenlinkje.
La derecha oprime, la izquierda libera
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 september 2009 @ 21:11:02 #24
862 Arcee
Look closer
pi_73222492
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_73222920
quote:
je weet dat cross-posten verboden is he. Verder wachten we eerst nog maar eens het onderzoek af.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')