En toch is de maker er schatrijk van geworden, ik snap het soms echt niet. Niemand vindt ze mooi, toch lopen er duizenden mensen op....quote:
Zorg er voor dat je wat bekende mensen aan je zooi krijgt (desnoods door betaling) en je hebt een gegarandeerde topseller.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is de maker er schatrijk van geworden, ik snap het soms echt niet. Niemand vindt ze mooi, toch lopen er duizenden mensen op....
true, als een repper het aan heeft gehad verkoopt het. Neem nou, "shuttershades" debieler wordt het niet, maar een of andere haphipper heeft het op en al die achterlijke volgslaven moeten het ook..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zorg er voor dat je wat bekende mensen aan je zooi krijgt (desnoods door betaling) en je hebt een gegarandeerde topseller.
Net of dat in andere muziekgroepen anders gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, als een repper het aan heeft gehad verkoopt het. Neem nou, "shuttershades" debieler wordt het niet, maar een of andere haphipper heeft het op en al die achterlijke volgslaven moeten het ook...
'Shuttershades'.... Vroegah noemden we dat gewoon 'oogkleppen'.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, als een repper het aan heeft gehad verkoopt het. Neem nou, "shuttershades" debieler wordt het niet, maar een of andere haphipper heeft het op en al die achterlijke volgslaven moeten het ook...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef Metatron het volgende:
[..]
'Shuttershades'.... Vroegah noemden we dat gewoon 'oogkleppen'.
"Crocs". Plastic klompen. Er zat hier in R'dam zelfs een winkel die ALLEEN die meuk verkocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is de maker er schatrijk van geworden, ik snap het soms echt niet. Niemand vindt ze mooi, toch lopen er duizenden mensen op....
Zit hier in Amsterdam ook, idd spuuglelijke krengenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
"Crocs". Plastic klompen. Er zat hier in R'dam zelfs een winkel die ALLEEN die meuk verkocht.
Ik zou ze nog niet aantrekken al kreeg ik er geld bij.
Zit opzich iets in, maar mijn oude keyboards zijn nu echt allemaal versleten, en ik wou al een tijdje een beetje een gamekeyboard, en dit LCD display kanje weer softmodden etc, gewoon leuk speelgoedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:02 schreef Metatron het volgende:
Nice HW.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen 'moderne' toetsenborden ken waar ik van kan zeggen dat ze lekker typen. Doe mij maar m'n good old Dell AT101.
Logitech UltraFlat-X? Wel de oude dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:02 schreef Metatron het volgende:
Nice HW.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen 'moderne' toetsenborden ken waar ik van kan zeggen dat ze lekker typen. Doe mij maar m'n good old Dell AT101.
Uggs waren van oorsprong surfschoenen uit australie en zo zijn ze overgewaaid zeg maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze zullen, net als Crocs, vast heerlijk zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uggs waren van oorsprong surfschoenen uit australie en zo zijn ze overgewaaid zeg maarMaar goed, het uitgangspunt was dus gemak in eerste instantie, niet het uiterlijk.
Nee, crocs zitten helemaal niet lekker ook nog eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze zullen, net als Crocs, vast heerlijk zitten.
Jups die heb ik ook staan, hiernaast heb ik een:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Logitech UltraFlat-X? Wel de oude dan.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van mij? Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef mijsje het volgende:
kom op, Arma, ik wacht op een teken van een baby... [ afbeelding ]
hallo zeg als je groot genoeg bent om papa te worden dan hoef ik je toch niet te vertellen waar je naar de baby moet zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet!
Als je niet weet waar je die baby moet zoeken, dan is het op zich wel redelijk verwonderlijk dat er überhaupt een baby is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Wat dacht je van mij? Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Jarno het volgende:
Straks is het gewoon een HOAX!!111111
Het is een gave.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijkbaar wel om als een achterlijke gladiool posts te verzamelen op Fok!.
Bijna net zo leuk als deze.quote:
Sinds vrijdag heeft ie een nieuwe waggie dus die posts zullen wel afnemen nu.quote:
Koel, die bewaar ik voor morgen middag.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Malle Aziatische films.
Nu snap ik wel waarom R. daar zo'n afkeer van heeft.
Dit waren niet de films die ik voor R in gedachten had. Dit zijn de 'ik kijk ze met wat maten als we onder de invloed van het één of ander zijn' films.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Malle Aziatische films.
Nu snap ik wel waarom R. daar zo'n afkeer van heeft.
Vraag het mijn vrouw!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds vrijdag heeft ie een nieuwe waggie dus die posts zullen wel afnemen nu.
Bevalt ie J.?
Had je voor R nóg vagere shizzle in gedachten dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit waren niet de films die ik voor R in gedachten had. Dit zijn de 'ik kijk ze met wat maten als we onder de invloed van het één of ander zijn' films.
Met 6 uur lang zwijgende mensen en zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Had je voor R nóg vagere shizzle in gedachten dan?
heb je het nu over je dates?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met 6 uur lang zwijgende mensen en zo.
quote:
Je haalt nu expres wat films door elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |