quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
valla, ik ben een chinees !
wtfquote:
waar is de vorige heen... die was tofquote:
eetsmakelijk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensenik ben alvast naar de markt
ja ik ook...quote:
Ja maar die vind ik een beetje TEquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
waar is de vorige heen... die was tof
eetsequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensenik ben alvast naar de markt
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg dood aan alle pinguins!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik een beetje TE
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
tsss... de de top 100 uit de op...
en 8 biermeisjes in de op
Nu toch ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
te wat?er staat een lovely lady op
geen idee ik ken haar niet...quote:
deze bedoelde ik ook volgens mijquote:
'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik duik zo ff de stad in, op zoek naar Killzone 2
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
'
'
waarom de stad in? Die bestel je toch gewoon online?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ebay ftw
ohnee dat was een ander spelletje
Nee eigenlijk eindelijk niet.... dus achterstallig huishoudelijk onderhoud wegwerken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maaruh nog grootse plannen dit weekend LL2?
ik heb nog cadeaubon van mediamarktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
'
'
waarom de stad in? Die bestel je toch gewoon online?
watskeburt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning ontploft zowat
dubbele cheeseburger menu, thats what happenedquote:
lolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dubbele cheeseburger menu, thats what happened
nou dat wil ik niet zien terug komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dubbele cheeseburger menu, thats what happened
idd, maja scheelt weer vanavondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol
je zit altijd zo vies vol van dat vreten![]()
dan krijg je een combinatie van dubbele cheeseburger, bananen milkshake, en friet oorlog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
nou dat wil ik niet zien terug komen
GADquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan krijg je een combinatie van dubbele cheeseburger, bananen milkshake, en friet oorlog.
VERquote:
DAMMEquote:
the hippie hippie shakequote:
dat klinkt als iets wat dries roelvink zou zingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
the hippie hippie shake
oh wacht..
ik niet meerquote:
ik ook, ben aardig gaar ineensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik niet meer![]()
ikwilnaarhuis.....
nog 3 hele uren
wat moet je in rotjeknorretje doen dan? shoppen ofzeauquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook, ben aardig gaar ineens![]()
pff nog 3 uurtjes idd. heb ook al geen zin meer om vanavond weg te gaan eigelijk.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK WIL WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
[ afbeelding ]
dat hellept ook nie hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en maar F5-en op de vorige pagina
ja ff wat dingen halen, ff snel heen en weer. midden in de spits natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moet je in rotjeknorretje doen dan? shoppen ofzeau
morgen nar den haag voor familie fotos
nog evenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK WIL WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik post 'm straks nog wel een keer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi ik zie je plaatje niet olep is hier geblocked. ja anders had je wel bier gehad
ja ik kijk thuis wel. althans morgen dan , als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik post 'm straks nog wel een keer.![]()
Moet je thuis maar kijken, het is redelijk grappig.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kijk thuis wel. althans morgen dan , als ik het niet vergeet
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand hier Streetfighter4 al gehaald ?
het schijnt voor de deur te staan, maja dan is de vraag, welke deur dan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
waar blijft dat weekend nou?
Ik zal hier nog 2,45 uur mn best moeten doen, voordat ik de juiste deur open ben ik bang...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het schijnt voor de deur te staan, maja dan is de vraag, welke deur dan ?
ik heb keuze uit 160 deuren eentje voor elke minuutquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niet hoor, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal hier nog 2,45 uur mn best moeten doen, voordat ik de juiste deur open ben ik bang...
issuh onderwegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand hier Streetfighter4 al gehaald ?
ja baas boven baas hehquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb keuze uit 160 deuren eentje voor elke minuut
quote:
oh, ik twijfel of ik hem vanavond ga halenquote:
streetfighter !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, ik twijfel of ik hem vanavond ga halen
ik denk eigelijk van wel,ziet er zo tof uit
Zoveel deuren hebben we hier niet denk ik...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb keuze uit 160 deuren eentje voor elke minuut
ik gok dat het de laatste isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoveel deuren hebben we hier niet denk ik...
pure nostalgie! geloof me , het is echt supervetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
streetfighter !
[ afbeelding ]
nooit fan van streegfighter geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pure nostalgie! geloof me , het is echt supervet
[ afbeelding ]
ik heb honderden guldens in de arcade machine gegooidquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nooit fan van streegfighter geweest
mja ik weet het niet hoor, ben eigenlijk helemaal niet zo van de vechtspelletjes... maar hij moest er komen van vriendliefquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, ik twijfel of ik hem vanavond ga halen
ik denk eigelijk van wel,ziet er zo tof uit
ik heb em ook nog niet gevondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je klinkt als mijn maquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik weet het niet hoor, ben eigenlijk helemaal niet zo van de vechtspelletjes... maar hij moest er komen van vriendlief
ja ik begrijp zijn motivatie volledigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik weet het niet hoor, ben eigenlijk helemaal niet zo van de vechtspelletjes... maar hij moest er komen van vriendlief
besteld je ma spellen voor jou dan ?quote:
waar is deze versie voor??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb honderden guldens in de arcade machine gegooid
toen maar een snes gekocht
nee, maar die vraagt dan..is dat een schietspel, moet je daar mensen in dood maken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
besteld je ma spellen voor jou dan ?
gamecubequote:
ik zal je meteen het negatieve gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik lees alleen maar positieve dingen over killzone2
GEEN Split screen multiplayer, geen co-op multiplayer !!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zal je meteen het negatieve geven
wat geen split screen mp.. wat nep... mn wii heeft dat zelfsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
GEEN Split screen multiplayer, geen co-op multiplayer !!!
alleen online multiplayer
dat is een dikke fail..ze hadden het eerst over een patch die nog uit zou komen met mp erin..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat geen split screen mp.. wat nep... mn wii heeft dat zelfs
Wiiquote:
ja , er zijn 10000000000 pre orders geplaatst, dus het maakt neit meer uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is een dikke fail..ze hadden het eerst over een patch die nog uit zou komen met mp erin..
maar nu het spel uit is, zeggen ze...we weten van niks !
daar kan jij natuurlijk ook niets aan doenquote:
ik vind vooral co-op belangrijk.. dat heeft de nieuwste cod op de consoles welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , er zijn 10000000000 pre orders geplaatst, dus het maakt neit meer uit![]()
mja ik vindt split screen eigelijk wel belangrijk aan een fps op een console.
met zn 2en door het spel is veel leuker. dat vindt ik ook zo leuk aan timesplitters
de wii is leuk hoor. je hebt er alleen erg weinig leuke spellen voor.quote:
en toch blijf ik erbij dat ik liever op de pc speel met fps. COD is echt een goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind vooral co-op belangrijk.. dat heeft de nieuwste cod op de consoles wel
wii is alleen leuk, als je straalbezopen bent en met veel vrienden..anders niet !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de wii is leuk hoor. je hebt er alleen erg weinig leuke spellen voor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen
is wel wennen dan, alle knoppen anders dan anders
daarom, maar als je de missies co-op kan doen op de console, heb ik niet zoveel moeite om te switchenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en toch blijf ik erbij dat ik liever op de pc speel met fps. COD is echt een goed voorbeeld.
heul niet. ik heb meer single player spellen dan multi. dus ...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wii is alleen leuk, als je straalbezopen bent en met veel vrienden..anders niet !
Dude wat doe je hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bent ik weer
moooz check je mail
ja xbox en ps3 verschillen niet veel hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
xbox =![]()
Ik zit met me moeder aan de foon
Moosjequote:
zit niets in mijn mailquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude wat doe je hier
*doet mail checken*
Check jij je mail
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja xbox en ps3 verschillen niet veel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2009 14:13:33 ]
wil je erover praten ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moosje
ik heb kz 2 gehaald
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ow die heb ik nietquote:
oh , en je hebt niet eens alle consoles staan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
[spoiler]* LovelyLady] heeft op de dvd/cd software en games afdeling gewerkt vd MediaMarkt[/spoiler
hey -madquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moosje
ik heb kz 2 gehaald
nee mis alleen ps3 en de wiiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , en je hebt niet eens alle consoles staan ?
weten jullie waar het handvat aan de cube voor dient...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee mis alleen ps3 en de wii
cube is verhuist (ex meegenomen)
is wel ok, maar alles is wel vervolgens erg duur erna.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ow die heb ik nietmisschien toch maar een keer over nadenken te halen
om keihard het raam uit te gooienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weten jullie waar het handvat aan de cube voor dient...
das een goed argumentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
besides that je kan niet alles hebben he?
ik heb te weinig tijd
om em uit je huis te slingeren??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een goed argument![]()
ik koop ze , en vervolgens zit ik alleen achter mn pc
Hij komt naar je stad toe..de enige echte.. BARRA ... DAAR STAAT IE DAN !quote:
mja ik heb een gamepc, en een download pc zeg maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook(laptop dan want die draait beter als mijn pc)
mja mijn vriend download wel die heeft de meeste ruimtequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb een gamepc, en een download pc zeg maar
komt iemand uit haar bed geroldquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
komt iemand uit haar bed gerold
morguh debs
elleuhquote:
ja externe heb ik ook wel, maar die gebruik ik echt heel af en toe. , heb er 4 door laten branden. meestal gaat de printplaat in het kastje kapot en niet de HD, dus die kan je gewoon nog gebruikenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja mijn vriend download wel die heeft de meeste ruimte
en een ext hd mag ik niet meer sinds ik die door heb laten fikken![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hee lekker vrije dag vandaag?
ja weet ik, mijn paps heeft de data overgzet op een andere...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elleuh![]()
[..]
ja externe heb ik ook wel, maar die gebruik ik echt heel af en toe. , heb er 4 door laten branden. meestal gaat de printplaat in het kastje kapot en niet de HD, dus die kan je gewoon nog gebruiken
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Debbie is er weer dus ik ben weer weg
jubs ik heb debs gemeet vanochtendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb allaaaang uit bed
vraag maar aan barra
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jubs ik heb debs gemeet vanochtend
koffie date
jah jahquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb allaaaang uit bed
vraag maar aan barra
Die mannen hier kunnen niet 2 van die bitches aan, snap dat dan!quote:
o ja nee natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die mannen hier kunnen niet 2 van die bitches aan, snap dat dan!
Besides, ik moet weer gaan moederen enzo, ziek kindje verzorgen
beetje jammer dat naast ons een moeder haar dochter levend probeerde te verbrandenquote:
en dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jahdie trok je er zeker weer in
Geen idee hij kan nog niet praten, maar ik denk het in combi met (ik hoop eindelijk een tandje) veel snot, koortsig en heel veel brullen huilen en jankenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
o ja nee natuurlijkdom van me
Griep?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer dat naast ons een moeder haar dochter levend probeerde te verbranden
en ze keken ons een beetje raar aan toen we het over sperma haddenterwijl ze zaten te eten
weeekeend!!!!!quote:
heb ik alquote:
quote:
hehe echte bazen zijn gewoon een paar maanden vrij en krijgen volledig salarisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
luiaard
echte bazen werken 40 uur
mja ontslagregelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hehe echte bazen zijn gewoon een paar maanden vrij en krijgen volledig salaris
ben je 3FM luisteren?quote:
quote:
je weet hoe het gaat!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hehe echte bazen zijn gewoon een paar maanden vrij en krijgen volledig salaris
dat is het probleem , er is eigelijk geen album van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
toppertje... dat hele album waar dit nummer op staat is wel te doen hoor
wel een oudje
appeltaartje met slagroom graagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet hoe het gaat!
![]()
![]()
![]()
nog een gebakje debs?
oh lolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
goed heh tripack!! echt een wereld nr
mijn ma maakt de lekkerste appeltaart in de wereldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
appeltaartje met slagroom graag
?? luister je ook ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
geniaal nummer op 3fm
ja duhquote:
daar hebben we natuurlijk niets aan. stuur s wat op danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn ma maakt de lekkerste appeltaart in de wereld
kom maar halenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hebben we natuurlijk niets aan. stuur s wat op dan
ik dacht dat jij meer van sky radio wasquote:
mja.... je wou zeggen dat je ma nu appeltaart heeft staan dan ?quote:
welluk nummer bedoelde gij?quote:
ik heb vanmorgen apfelstrudel gehaaldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja.... je wou zeggen dat je ma nu appeltaart heeft staan dan ?
is dat van die bevroren zooi, die in de oven moet ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen apfelstrudel gehaald
maar dat haalt het niet bij de zelfgebakken appeltaart
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat van die bevroren zooi, die in de oven moet ?
mja dat vond ik ook geen succes toen ik het haaldequote:
nee dude, dat was 1x, had "teamleider" dat eropquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meer van sky radio was
[ afbeelding ]
red hot chili peppersquote:
ik hoop dat die teamleider vervolgens ontslagen isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dude, dat was 1x, had "teamleider" dat erop
ja gezellig was dat he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dude, dat was 1x, had "teamleider" dat erop
ik heb het nog niet geprobeerd gaat vanavond wel in de oven ofzo....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat vond ik ook geen succes toen ik het haalde![]()
dan vind ik appelflappen nog lekkerder (vd bakker dat wel)
beter, ik heb em van 4 hoog uit het raam gegooidquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop dat die teamleider vervolgens ontslagen is
jaquote:
niet?quote:
nog 1 uur...ik heb nog 60 deuren te openenquote:
ja ja ik kom al ik kom alquote:
tis geen casanova hequote:
ik maak er nog 25 deuren vanquote:
en wat staat er achter deur 1 ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik maak er nog 25 deuren van
nog 24 minutenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat staat er achter deur 1 ?
ik denk dat achter deur 2, 23 minuten staatquote:
hier erg grijs... misschien miezelregen, maar dat kan ik niet goed zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
man wat een kloteweer hier zeg
voor je het weet is het alweer maandag..quote:
gaan we schelden ja ??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor je het weet is het alweer maandag..
wat een kutbedrijf dat maandagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor je het weet is het alweer maandag..
en vast nog blauw ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef tripack het volgende:
[..]
wat een kutbedrijf dat maandagwie gaat nou in hemelsnaam bij maandag werken
weet ik niet... naamquote:
gelukkig wordt het van het weekend mooi weerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat een kutweek zeg..
dat dit voorlopig de laatste 5 daagse werkweek mag zijn
middag runxquote:
jah zo goed als weekendquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Foto van mij misbruikt door iemand. #2 Wachten op boete.
maar dat is nog niet helemaal héquote:
nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
maar dat is nog niet helemaal hé
hoe laat mag je weg ?
zware opleidingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Foto van mij misbruikt door iemand. #2 Wachten op boete.
ach het is vrijdag he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:49 schreef Friday12 het volgende:
vandaag failde jullie wel met baggeren zeg
dat is klote nieuws jongen.. zeker in deze tijd is het klote!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef crazy987 het volgende:
owja mensen
ik ben vandaag ontslagen
namens m`n vriendin: dus ook een VRIJEdag
Toch niet vanwege wat er is gebeurt???quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef crazy987 het volgende:
owja mensen
ik ben vandaag ontslagen
namens m`n vriendin: dus ook een VRIJEdag
refresh my memory?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch niet vanwege wat er is gebeurt???
mja ach.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is klote nieuws jongen.. zeker in deze tijd is het klote!
ik kan er over meepraten.
wat voor werk deed je en wat zoek je?
nee dat nietquote:Op zondag 1 maart 2009 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch niet vanwege wat er is gebeurt???
even een update 1.1,2,3quote:Op maandag 2 maart 2009 04:59 schreef Runx het volgende:
Kijk eens wat ik voor jullie gemaakt heb om de dag meteen goed te beginnenzodat iedereen weer zin krijgt in de nieuwe week, zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
gvd, wat de fak is dat danquote:
en nu al op fokquote:
hehe, goed bezigquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:13 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Whehe, ik ben er nog geeneens. Ben mezelf nu eerst moed aan het indrinken.
toen ik zondag ochtend om kwart over 8 bij voetbal aanwezig moest zijn had ik er wel behoefte aanquote:Op maandag 2 maart 2009 08:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
dan ben je altijd goed bezig !
zit nu aan de red bull
zaterdag nacht in de auto niet nodig gehad dus nu maar opzuipen
toen lag ik net een half uur in bedquote:Op maandag 2 maart 2009 08:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toen ik zondag ochtend om kwart over 8 bij voetbal aanwezig moest zijn had ik er wel behoefte aan
lolquote:Op maandag 2 maart 2009 08:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen lag ik net een half uur in bed
veel te kortquote:Op maandag 2 maart 2009 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!Koffie (en veel aub)
Allemaal een leuk weekend gehad?
nee, zaterdags ziek en gisteren met voetbal werd de wedstrijd gestaakt omdat teamgenoot zijn been heeft gebrokenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!Koffie (en veel aub)
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!Koffie (en veel aub)
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
yeah was erg tof
ben weer eens met al mijn vriend + aanhang wezen stappen
en sinds kort zijn er 2 vrijgezel (de ene na 3 jaar en de ander na 7,5 jaar) en het is leuk om te zien hoe snel en goed ze weer op jacht kunnen
mijn kleine proteges worden groot!
owja ze zijn beide ouder dan mijquote:
zaterdag bij Ikea geweest.. man man man wat een kippehok..quote:Op maandag 2 maart 2009 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij duurde LANG!!! (ik heb ook geen hol gedaan eigenlijk bedenk ik me net)
haha en terechtquote:Op maandag 2 maart 2009 08:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja ze zijn beide ouder dan mij
maar ze waren niet geboren met "the spark" dus daarbij heb ik ze ff moeten helpen
ikea kastenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zaterdag bij Ikea geweest.. man man man wat een kippehok..
en zaterdag avond en deel van zondag de kasten die ik had gekocht in elkaar gezet..
en daarna ongeveer 300 dvd's er in gedaan wat boeken.. en ongeveer 150 cd's..
waren houten boeken kasten.. het enige wat genoeg ruimte had voor al mn dvd's ..
maar na een avond cola heb ik dat bob zijn wel weer gezienquote:
ach ja, ik heb er nooit zoveel moeite meequote:Op maandag 2 maart 2009 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar na een avond cola heb ik dat bob zijn wel weer gezien
niet die mooie grote houten boeken kastenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ikea kasten, alles met 1 sleuteltje en zo in elkaar
dank jequote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zo, de lelijkste-kast award gaat naar jou zie ik al..wat een gedrocht
wie ben jij?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owwww witte tijger knuffel!!!
das een beverquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |