hehe, jij was toevallig de eerste in het rijtje die zijn twijfels uitsprak over de echtheid, vandaar dat ik jou zat te quoten .. had ook die van die render kunnen nemen of al die twijfelaars onder elkaar kunnen plakkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ik het eruit vind zien als een CGI betekent niet dat ik vind dat het een CGI is.
Iddquote:
Ik vind de vis er wel lief uitzienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Met getuite botoxlippen.![]()
Best freaky eigenlijk van de voorkant.
Zag ik dit niet in het journaal?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:44 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vis is ook als nieuwe soort ontdekt. De psychedelica. Ziet er ook appart uit en beweegt zich stuiterend voort op de zeebodem.
Maar het is wel een soort die behoort tot de groep hengelaarvissen, frogfish in het engels. Antennarius met hun latijnse naam. Vissen van die groep zien er allemaal wat appart uit, en "lopen" of "hoppen" over de zeebodem. Ze hebben een hengelltje voor hun kop met een soort nepwormpje, daar lokken ze andere vissen mee en dan "hap".
even nog een afbeelding frontaal:
[ afbeelding ]
Kan wel dat ie op het Journaal was. Ik kijk zelf heel weinig TV, maar hij was overal in het nieuws op het net.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zag ik dit niet in het journaal?
Een voelsprietvis, die zich voorbewoog door te lopen op zijn vinnen maar ook door te spuwen met zijn kiewen.
Prachtig.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:02 schreef barthol het volgende:
[..]
Kan wel dat ie op het Journaal was. Ik kijk zelf heel weinig TV, maar hij was overal in het nieuws op het net.
Hengelaarvissen (frogfish) zijn fascinerend, je moet er maar eens op googelen
hieronder zie je (andere) hengelaarvissen over de bodem wandelen.
Wij hebben geen idee wat er allemaal op de bodem zit kennelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:09 schreef moussie het volgende:
op de site van National Geographic staan een boel plaatjes van het zeeleven waarvan je mond van verbazing openvalt ..
doorzichtige
[ afbeelding ]
en andere kleurrijke wonderen
[ afbeelding ]
http://photography.nation(...)galleries/underwater
Alleen de bodem? Gewoon: zee.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wij hebben geen idee wat er allemaal op de bodem zit kennelijk.
Als ik die beesten zo zie mag dat ook best wel zo blijven, voordat daar weer goud te vinden valt en het afgebroken word.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen de bodem? Gewoon: zee.
Er wordt altijd gezegd dat we meer over de maan en mars weten dan over onze eigen zee. En dat klopt natuurlijk gewoon. Dat is niets nieuws hoor.
Veel van wat dichter bij de oppervlakte leeft is helaas al vernield, door vervuiling van het water of sleepnetten van de vissers .. veel van de opnames van NG zijn dan ook gemaakt in die beschermde zee/kustgebieden verspreidt over de planeet (die stenen-actie laatst van GreenPeace, dat was ook ter bescherming van zo'n gebied) ..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik die beesten zo zie mag dat ook best wel zo blijven, voordat daar weer goud te vinden valt en het afgebroken word.
Misschien omdat er in hun normale leefomgeving een hele andere druk geldt dan op tafel bij de onderzoeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef pfaf het volgende:
Hij ziet er in het filmpje ook flink anders uit dan de dode broertjes en zusjes:
Een discokreeft!quote:Op zondag 1 maart 2009 03:09 schreef moussie het volgende:
op de site van National Geographic staan een boel plaatjes van het zeeleven waarvan je mond van verbazing openvalt ..
doorzichtige
[ afbeelding ]
en andere kleurrijke wonderen
[ afbeelding ]
http://photography.nation(...)galleries/underwater
Leuk om te zien. Bizarre dieren heb je toch.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:02 schreef barthol het volgende:
[..]
Kan wel dat ie op het Journaal was. Ik kijk zelf heel weinig TV, maar hij was overal in het nieuws op het net.
Hengelaarvissen (frogfish) zijn fascinerend, je moet er maar eens op googelen
hieronder zie je (andere) hengelaarvissen over de bodem wandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |