Dat was het beginpunt vanuit waar ze met het touw moesten meten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Het is Viv denk ikMede nog steeds door haar "Mollen rollen" geschreeuw tijdens de pinball opdracht, en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Jammer dat Dennis er uit is
Het waren er 2, Jon en Rick.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef SMutzskii het volgende:
Tijdens die opdracht waarbij iedereen zijn/ haar mol 3 vragen mochten stellen.. waren er 3 mensen die op anniek zaten. Wie waren dat? en op wie zaten de rest van de mensen toen?
Rick is er uit, Dennis is er uit en Sebastiaan is er uit... degene die op Jon stemden toen, die zitten er nog in. Is dat niet opvallend dan? Dan zou ik toch eerder (op basis van stemmingen) zeggen, dat Jon de mol is... zowieso gingen Anniek en Dennis allebei op Jon he!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Het waren er 2, Jon en Rick.
Vivienne en Anniek stelden vragen aan Jon.
Sebastiaan en Dennis stelden vragen aan Rick.
ZO als dat geen aanwijzing is weet ik het ook niet meer!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Dat was het begin vanaf waar ze moesten gaan meten...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ZO als dat geen aanwijzing is weet ik het ook niet meer!!
dat heb ik ook al 2 x gezegd sinds gister, maar niemand schijnt t gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dat was het begin vanaf waar ze moesten gaan meten...
Hahahaha, idd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Jjoey het volgende:
' Ik zie het niet ! '
' Ik zie het ook niet ! '
He das een aanwijzing naar Jon! Hij ziet het niet, een mol ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Jjoey het volgende:
' Ik zie het niet ! '
Als dat een hint is richting Viv, vind ik het echt zwak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dat heb ik ook al 2 x gezegd sinds gister, maar niemand schijnt t gelezen te hebben
Ik had het gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dat heb ik ook al 2 x gezegd sinds gister, maar niemand schijnt t gelezen te hebben
Het is in essentie een programma waarbij wij, de kijkers, willen speuren en puzzelen (althans het deel dat in fora post). Dáár kijken we voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.
Ja en dat hekje was vierkant waarbij "de mol" aan de onderkant stond, toch? En wie was er als laatste die put in gegaan? Jonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Het is Viv denk ikMede nog steeds door haar "Mollen rollen" geschreeuw tijdens de pinball opdracht, en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Niemand kan met 100% zekerheid weten wie de mol is... ook niet als je bovenstaande redenering hebt.quote:Anniek is de mol, 100% zeker, want Dennis stemde op Jon, en Dennis ligt er nu uit.. dus had hij het fout, dus dan is Anniek de mol!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik had het gezien.. alleen helaas wil iedereen altijd geloven wat ze willen geloven..
En dit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat kan toch ook een aanwijzing zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef Molline het volgende:
[..]
Maar er stonden toch ook rode letters op het muurtje waar VIV op zat (werden getoond na de balk met "de mol")? Volgens mij stond er "AK": = Anniek
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Jjoey het volgende:
' Ik zie het niet ! '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |